Kerro miten sinä poikkeat keskivertonaisesta?
Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole
Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)
Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)
Kommentit (253)
Niitä on monta, enkä voi kertoa ettei tunnisteta. Rajoitteet on vain siellä omassa päässä, naiset
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tissejä :(
Mulla on vain yksi tissi :(
Olen kohta 40v nainen. En värjää harmaantuvia hiuksiani ja hiukseni yltävät takapuoleen asti.
Lempiharrastuksenani pelaan MMO roolipeliä. Olen myös erittäin hyvä kys. pelissä.
Haluaisin olla hävittäjälentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Mensan jäsen.
Mutta sit susta tuli äääääliö.
Miesten vartalot eivät viehätä silmääni. En ole kuitenkaan lesbo.
Ei ole olemassa naisia tai miehiä, saati keskivertosellaisia. Ne on sosiaalisia konstruktioita. Ap ja moni mu ketjuun postannut on nyt viharikoksen tehnyt. Kannattiko?
Soitan ja opetan laulua ammatikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kiinnostunut rakennustekniikasta ja puhtaasti harrastemielessä. Haaveilen rakentamisesta, mutta tapettien sijaan ontelolaattaperustuksista ja kun joku miettisi, menisikö laatoitus vinoon, mietin saataisiko yläpohjan tuuletus riittäväksi.
Hauska tavata, vastakohtani. Voitko tulla silloin tällöin käymään meille juttelemaan noista mielenkiintoisista jutuista mieheni kanssa? Se tykkää kertoa mulle ilmalämpöpumppujen hyötysuhteista, salaojien toimivuudesta ja kylpyhuoneen lattiakaadoista ja mä meinaan nukahtaa jo puolessa minuutissa kun se avaa suunsa...
Entä jos ensi kerralla henkäisetkin hänelle "kulta, voitaisko keskustella hybridilämmityksestä..."
Olen henkeen ja vereen ateisti, enkä voi sietää minkäänlaista jeesustelua tai mitään uskontoohin liittyvää.
Ajelen yhtään mitään ruumiinkarvojani vain silloin, kun on pakko pistää julkiselle paikalle hihaton paita/uimapuku/alaosa, joka ei peitä sääriä.
Olen aina ollut todella kiinnostunut tieteestä (esim. lääketiede, fysiikka, kemia, avaruus, keksinnöt, robotiikka, biologia jne..).
Olen 43 v ja lapseton, En ole ikinä asunut miehen kanssa. Olen seurustellut elämässäni 3 kertaa, kaksi teininä ja yhden kerran aikuisena. Suhde kesti 3 vuotta ja loppui yli 10 vuotta sitten. Sen jälkeen minulla ei ole ollut ketään. Olen menestynyt työssäni ja ihan hyvännäköinen. Ihan normaali siis kaikilla mittapuilla muuten.