Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten sinä poikkeat keskivertonaisesta?

Vierailija
25.02.2017 |

Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole

Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)

Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)

Kommentit (253)

Vierailija
121/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla.

Vierailija
122/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattomat rinnat, paksu vyötärö ja kapea lantio. Ei löydy naisellisia muotoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Månsteri ei tiedä millainen on keskivertonainen, mutta hän on erittäin rento naikkonen. Puhuu ääneen asiasta kuin asiasta tekemättä kauheaa numeroa sen "noloudesta". Piereskelee kun pierettää. Ei raivostu poikaystävälle jokaisesta toiseen naiseen liittyvästä asiasta. Månsteri on vain iloinen, jos joku kehaisee hänen äijäänsä ja saa tälle kivan fiiliksen. Kuitenkaan äijä ei saa antaa liikaa arvoa muiden naisten jutuille, kiittää saa ja sitten jatkaa matkaa månsterin rinnalla. Månsteri ei mielistele miehiä. Hän ei paneskele vasten tahtoaan eikä muutenkaan tee mitään, ellei se tunnu hyvältä hänestä itsestään.

Vierailija
124/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan ja haluan pitää oman sukunimeni. Minulle omaan sukuun kuuluminen on tärkeämpää kuin kevytkenkäinen aviokumppani.

Joudun hämmennyksiin savolaismaisista vastauksista, johon pitäisi olla peukutusvaihtoehtona "en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päin vastoin".

Vierailija
125/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn töissä mies ei. En siis ole mikään lompakko loinen.

Vierailija
126/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelen ylpeänä takapuoltani kireissä trikoissa, minishortseissa ja lyhyissä hameissa ilman pikkareita. Käytän korkokenkiä ja nautin katseista. Olen korkeastikoulutett ja naimisissa uskollisesti jo 17 vuotta ja mieheni käy minuun edelleen hullun kuumana, tosin naisilta alituiseen halveksuvia katseita, mikä kyllä potuttaa!! Jos ei ole itsellä pokkaa, niin ei tartte esittää halveksuvia ilmeita. Minäkin inhoan tylsää tanttapukeutumista, mutta en katso teitä halveksuen!

Vierailija
127/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itke juuri koskaan. Esimerkiksi (läheisten) hautajaisissa olen naisista usein ainoa joka ei itke. Suren kyllä omalla hiljaisella tavallani, mutta erityisesti hautajaisissa tuntuu että olisin tunteeton.

Vierailija
128/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa mitään lifestyle-blogeja.

Vierailija
129/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä matkustelusta.

Vierailija
130/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita ruokaa enkä leivo, ei ole lapsia, en osaa hoitaa kasveja, en tee käsitöitä, en meikkaa enkä "hoida"ulkonäköäni, en koskaan laihduta, en käytä korkokenkiä enkä hameita/mekkoja, en ole sosiaalinen enkä tykkää mistään juhlista tms. tapaamisista.

Varmaan on paljon samanlaisia naisia kuin minä, mutta enpä tunne ainuttakaan. Naisten jutut esim.työpaikoilla tuntuu tosi vieraille ja kaipa mä olen myös heille vähän ihmettelyn aihe. Toisaalta en tykkää miesten jutuistakaan vaan lähinnä on muutama mielenkiinnon kohde ja kohtuullisen vaativa ammatti.

Vierailija
131/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etä-äiti

Vierailija
132/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan housut käyvät minulle sellaisenaan, ei tarvitse koskaan lyhentää / pidentää lahkeita. Tämä on kuulemma harvinaista.

Olen 50+ ja harrastan potkunyrkkeilyä.

Vierailija
133/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen paljon aloitteita seksin suhteen.

Vierailija
134/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan itsevarmuuden, itsekunnioituksen enkä suostu tekemään paskatyötä. En ole alistuva. En myöskään ole romanttinen.

Painoin ensin yläpeukkua, mutta oli pakko muuttaa se. Itse olen romanttinen.

Vierailija
135/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carolinesi kirjoitti:

Olemattomat rinnat, paksu vyötärö ja kapea lantio. Ei löydy naisellisia muotoja.

Paksun vyötärön joutuu allekirjoittamaan paljon useampi nainen, kuin tuntuu äänten perusteella myöntävän.  Kapeavyötäröiset naiset ovat harvassa. 

Vierailija
136/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa tarjonnut miehille juomia ja ruokia, sekä maksanut muita kulunkeja. Pidän myös miehille ovea auki ja kohtelen muutoin samoin herrasmiessäännöin kuin miesten oletettu ennenvanhaan naisia kohtelevan.

Vierailija
137/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajaa ja huoltaa autoa ja olen kiinnostunut tekniikasta.

Vierailija
138/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en pidä juoruilusta

- olen sulkeutunut enkä halua kertoa omia asioitani muille

- pidän yksinäisyydestä enkä juurikaan kaipaa ystäviä tai sosiaalisia suhteita

- ajattelen tosi harvoin "naiseuttani", siis sitä että olen nainen. en myöskään ajattele muita "sukupuolina", vaan ihmisinä

- minulla ei ole hoivaviettiä ihmisiin. Eläimiin on

- en osaa multitaskata

- mieheni on siistimpi, minä olen sottapytty

- en ymmärrä mitä "romantiikka" on, en osaa flirtata. En koskaan halua katsoa "romanttia elokuvia" tai sarjoja, en edes SM-twistillä kuten nämä Herra Harmaan seikkailut, jotka ovat mielikuvani mukaan jotain apukoululaisen kirjoittamaa vesitettyä sadomasokismi-vaniljaa

Vierailija
139/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti, julkkikset ja ulkonäköjutut ei kiinnosta paskan vertaa.

Vierailija
140/253 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskouluaikoina olin poikien kanssa teknisissä töissä, en käsitöissä, kuten muut tytöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä