Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten sinä poikkeat keskivertonaisesta?

Vierailija
25.02.2017 |

Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole

Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)

Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)

Kommentit (253)

Vierailija
41/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitkeä/pitkäjänteinen.

Vierailija
42/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rakennushommista. (Esim. rakensin pihavajan itse pitkästä tavarasta.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puoliksi etelä-eurooppalainen. Minulla on pitkät luonnonkiharat hiukset. Olen 180cm pitkä.

Eikö tässä pitänyt listata yksi ominaisuus? Jokainen saa itsestään harvinaisen kombon, jos kertoo kolme asiaa. Kaksi kolmesta oli minulla.

Vierailija
44/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo.

Vierailija
45/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 3 x keskivertonaisen palkan.

Vierailija
46/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teknillinen ylempi korkeakoulututkinto

Vierailija
47/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloitteellinen, otan riskejä (sekä taloudellisia että muita) ja teen nopeita päätöksiä. Käytän väkivaltaa harvoin enkä tee sitä mielelläni, mutta joskus näytän ja käytän voimaa. Se toimii aina, mikä on kummallista.

Vierailija
48/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia noin 2 x niin paljon kuin suomalaisella keskivertonaisella  (eli 3)

Vierailija
49/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on saaristo- ja rannikkolaivuritutkinnot

Vierailija
50/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan moottoripyörän

Vierailija
51/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäni arvostettu, yksityiselämässä loistavana vaimona ja äitinä pidetty.

Harrastan bdsm-tyylistä ryhmäseksiä. Mieheni tietämättä. Olen toisen miehen narttu ja teen mitä hän haluaa. Jos hän haluaa nähdä kun kimpussani on monta miestä, minä teen sen ja nautin siitä

Vierailija
52/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskollinen ja rehellinen, en jaksa shoppailla, ei kiinnosta kengät, laukut, maksan suurimman osan ruokaostoksista, en halua että mies tuhlaa muhun rahaa. En tosin kokkaa enkä jaksa juuri siivoillakaan, kun vasta sitten kun tarpeeksi ärsyttää. En ressaa liikaa, en jaksa nalkuttaa turhista. Meillä ei siis riidellä kotitöistä koska kumpikaan ei niitä juuri tee ku vasta sitten kun on pakko :D nautitaan elämästä miehen kans kahdestaan, ei haluta lapsia vaan ollaan onnellisia just näin.

Vierailija
53/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hajuvesistä tai ylipäätään hajustetusta kosmetiikasta.

Vierailija
54/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn sanomaan vain yhden asian kerrallaan, kuten ap pyysi

Vierailija
55/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uskollinen ja rehellinen, en jaksa shoppailla, ei kiinnosta kengät, laukut, maksan suurimman osan ruokaostoksista, en halua että mies tuhlaa muhun rahaa. En tosin kokkaa enkä jaksa juuri siivoillakaan, kun vasta sitten kun tarpeeksi ärsyttää. En ressaa liikaa, en jaksa nalkuttaa turhista. Meillä ei siis riidellä kotitöistä koska kumpikaan ei niitä juuri tee ku vasta sitten kun on pakko :D nautitaan elämästä miehen kans kahdestaan, ei haluta lapsia vaan ollaan onnellisia just näin.

Ainiin! Unohdin mainita etten käytä alkoholia ja baarissa käyn vain selvinpäin tanssimassa kavereiden kanssa.

Vierailija
56/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan tankotanssia ja olen neitsyt.

Vierailija
57/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella kiinnostunut rakennustekniikasta ja puhtaasti harrastemielessä. Haaveilen rakentamisesta, mutta tapettien sijaan ontelolaattaperustuksista ja kun joku miettisi, menisikö laatoitus vinoon, mietin saataisiko yläpohjan tuuletus riittäväksi.

Hauska tavata, vastakohtani. Voitko tulla silloin tällöin käymään meille juttelemaan noista mielenkiintoisista jutuista mieheni kanssa? Se tykkää kertoa mulle ilmalämpöpumppujen hyötysuhteista, salaojien toimivuudesta ja kylpyhuoneen lattiakaadoista ja mä meinaan nukahtaa jo puolessa minuutissa kun se avaa suunsa...

Vierailija
58/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vähintään 50 kirjaa vuodessa. 

Vierailija
59/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut väitöskirjastani arvosanan laudatur sekä kaksi väitöskirjapalkintoa.

Vierailija
60/253 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikaystävääni pidempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi