Kerro miten sinä poikkeat keskivertonaisesta?
Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole
Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)
Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)
Kommentit (253)
osaan soittaa hyvin viittä eri instrumenttia + laulaa suhteellisen hyvin. Ymmärrän musiikin teoriaa hyvinkin pitkälle.
Olen naisellinen nainen, mutta seksuaalisesti maskuliininen. Sanotaan nyt vaikka niin, että sängyssä olen lähinnä heteromies.
Olen/olin 25-vuotiaana neitsyt.
Vihaan keskusteluja, joissa jonkun julkkiksen/bloggaajan tms. ulkonäköä arvostellaan.
Miksi sain alapeukkuja kun kerroin totuuden, että olen neitsyt 36-vuotiaana? :(
Vyötäröni ympärysmitta on alle 60cm
En omista yhtiäkään samaan settiin kuuluvia alushousuja ja rintaliivejä.
näin kirjoitti:
Oliko tuo vitsi, vai etkö oikeasti tiedä? Tässähän siis kuuluu antaa alapeukkua, jos väittämä ei koske itseä. Muuten kyllä voisin antaa yläpeukkua sulle! T. 25-neitsyt
näin kirjoitti:
Siksi, että muut kommenttisi lukeneet eivät ole samalla tavalla keskiverrosta poikkeavia. Ideana on yläpeukuttaa, jos on sama kokemus/ominaisuus ja alapeukuttaa, jos kommentti ei sovi itseen. Eli älä loukkaannu :-)
Olen laiha (eli alipainoinen painoindeksin mukaan)
Haluaisin olla tarpeeksi kaunis ja uskalias pystyäkseni myymään itseäni (vaikka en välttämättä silti tekisikään sitä), sellainen ajatus "helpost rahasta" on mielestäni houkutteleva.
Syön kylmää HK:n sinistä ja juon kylmää maitoa päälle ja pidän siitä. Kutsun sitä "rekkamiehen ateriaksi".
Osaan ja haluan pitää oman sukunimeni. Minulle omaan sukuun kuuluminen on tärkeämpää kuin kevytkenkäinen aviokumppani.
Mulla on pitkä selkä, suhteessa muuhun vartaloon.
Kengänkokoni on 41 tai suurempi.
Olen ulkonäköni takia epävarma naiseudestani, en tunne itseäni "kunnon" naiseksi ja mietin usein, näkevätköhän muut ihmiset minut varmasti naisena.
Olen nörtti ja nainen.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Olen todella lyhyt (alle 158cm)