Kerro miten sinä poikkeat keskivertonaisesta?
Kerro yksi asia jota teet/minkälainen olet/mistä tykkäät jne. mitä luulet ettei "keskivertonainen" tee tai millainen "keskivertonainen" ei ole
Peukuttakaa muut YLÖS, jos TEET SAMAA ja ALAS jos ET TEE samaa.
Katsokaan kuinka keskivertoja tai uniikkeja me ollaan. :)
Aloitan: Pidän Jaloviinasta sen kaikissa muodoissa. :)
Kommentit (253)
Tykkään kaikista teknisistä vempaimista ja isoista autoista, joissa on mahdollisimman paljon tekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
En eroa varmaan yhtään mitenkään. Miksi pitäisi? Mikä edes on "keskivertonainen"? Kuka sen määrittää ja mitä ap sellaisella tässä tarkoittaa? Jokainen on kuitenkin uniikki - omalta kokemusmaailmaltaan.
Nämä ketjut ovat niitä joita ei kannata ottaa liian tosissaan. :) Ideana ehkä enemmänkin että millaiseksi kukin kuvittelee "keskivertonaisen" ja miten itse eroaa siitä. Sitten muiden peukkujen mukaan näkee kuinka monella on samoja piirteitä. Saattaa esim. selvitä että aika moni muu nainen onkin samanlainen jossain asiassa vaikka kuvitteli sen olevan harvinaista. -ei ap
En ole koskaan halunnut perhettä.
En haaveile äidiksi tulemisesta tai aviomiehestä (& parisuhteesta ylipäätään).
Inhoan juoruilemista. En koskaan kerro kenestäkään mitään juttuja eteenpäin vaikka kyseessä olisi miten "mehukas" tarina.
Elätän perhettämme ja mies hoitaa kodin ja lapset
Sama mies 30v ja ainoa seksikumppanini. Rakkautta ja seksiä riittää edelleen.
Minulla on suuri ja kallis maastoauto, vaikken edes tarvitse sen ominaisuuksia. Ajelen lähinnä kaupungissa. Tykkään suurista autoista.
Olen soittanut kitaraa ja laulanut rokkibändissä nuorempana.
Kuulun tulojeni puolesta ylimpään desiilin. Mitään en ole perinyt tai ilmaiseksi saanut. En ole taloudellisesti riippuvainen kenestäkään.
Minusta pitkät (teko-)kynnet ovat rumat ja vastenmieliset, enkä muutenkaan harrasta manikyyrejä. Pidän omat kynteni siististi lyhyiksi leikattuna ja niissä on korkeintaan väritön hoito-/kovettajalakka.
Omistan itsevarmuuden, itsekunnioituksen enkä suostu tekemään paskatyötä. En ole alistuva. En myöskään ole romanttinen.
Olen todella kiinnostunut rakennustekniikasta ja puhtaasti harrastemielessä. Haaveilen rakentamisesta, mutta tapettien sijaan ontelolaattaperustuksista ja kun joku miettisi, menisikö laatoitus vinoon, mietin saataisiko yläpohjan tuuletus riittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Omistan itsevarmuuden, itsekunnioituksen enkä suostu tekemään paskatyötä. En ole alistuva. En myöskään ole romanttinen.
Ohis: tämä toimisi paremmin, jos ei olisi näitä pidempiä luetteloita toisistaan riippumattomista ominaisuuksista. Esim. itse koen olevani itsevarma, minulla on terve itsekunnioitus enkä ole innostunut paskatöistä. Olen kuitenkin romanttinen, joten painoin alapeukkua.
Olen soittanut rumpuja alakoulun neljänneltä luokalta asti ja parikymppisenä hieman tienannut soittamalla.