Miksi naisissa on hyvin vähän kuusikymppisiä joita pidetään seksikkäinä?
Miehissä on pitkä liuta julkkismiehiä jotka ovat 60-70 vuotiaana haluttuja ja seksikkäitä. Naisissa vain 20-30v julkkikset saavat median huomion, mutta ne rupsahtaneet tähdet jäävät näkymättömiksi.
Kommentit (63)
Miksi kuuskymppisen pitäis olla seksikäs?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä julkkismiehet? Uusi sankarisi Danny muuten ei sitten ole seksikäs.
Onhan se Ridge Forresteri aika komea
Miksi pitäisi olla seksikäs 60v nainen, seksikäs kenelle? sinulle? medialle?
En nyt sanoisi. Seksikkäällä tarkoitetaan karismaattista ja vaikutusvaltaista hahmoa, ei niinkään sellaista kenen kanssa haluaisi seksiä harrastaa. 30+-vuotias nainen ei ole rupsahtanut, sitä vain kauhistellaan, jos naiselle tulee ryppy, koska naisia pidetään yhteiskunnassamme alempiarvoisina. Miehellä ryppy näyttää ihan samalta, mutta miehellä on jostain syystä oikeus niitä omata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Ridge Forresteri aika komea
Ei ole :DD ei ollut edes nuorena
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, kuinkas vanhan naisen kanssa se Danny nyt seurusteleekaan?
Autatko vähän kun en itse muista.
Kenen mielestä se 60-vuotias mies on seksikäs. Toisen miehenkö?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä,ole täysin samaa mieltä kanssasi, minulle aivan sama koska en koskisi edes kepillä, saatikka sitten hepillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Se ei tarkoita, että danny olisi seksikäs kenenkään muun mielestä. Minä tunnen erään nuoren miehen joka käy kuumana Paula Koivuniemeen. En silti yleistä, että Paulan ikäiset naiset ovat seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan ihan vaikutusvallan ja rahan takia? Viiden vuoden päästä eivät ole yhdessä enää, jos Erika on löytänyt keinon rikastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä,ole täysin samaa mieltä kanssasi, minulle aivan sama koska en koskisi edes kepillä, saatikka sitten hepillä.
Ketä kiinnostaa sun heppisi?
Viidenkympin jälkeen naisen kohtalo on muuttua "hyvin säilyneeksi". Seksi ja 60 v nainen ei enää kuulu yhteen vaikka kuuskymppiset kuinka keskenään sitä harrastaisivatkin. Väistämätön luonnonlaki.
Itse kuitenkin tavoittelen seksikkään sijaan karismaattisen ja vaikuttavan näköistä vanhan naisen ulkonäköä. Sen pystyy hankkimaan jos laittautuu ja vaatettaa itsensä oikein ja kantaa kehonsa ryhdikkäästi.
Eikä muuten vanhemmat miehet enää mitään seksikkäitä ole nekään. Idolini Pierce Brosnankin alkaa olla jo kovin vanhan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autatko vähän kun en itse muista.Johtuisikohan ihan vaikutusvallan ja rahan takia? Viiden vuoden päästä eivät ole yhdessä enää, jos Erika on löytänyt keinon rikastua.
Montakos Dannyn ikäistä vaikutusvaltaista tai vaikka tavallista naista tiedät joilla on saman ikäinen nuori poika panomiehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa sun heppisi?
Nuorempia alle 30v. naisia, vaikka itsellä ikää yli 50-v.
Enkä puhu yksittäistapauksesta, vaan tuntuu tuollaisia aina löytyvän ja niitä tuntuu kovasti kiinnostavan heppini.
En ole seksikäs. En edes halunnut olla sitä nuorena. Nyt on jo niin paljon itsetuntoa, että voin sanoa olevani kaunis 60+ nainen ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autatko vähän kun en itse muista.Johtuisikohan ihan vaikutusvallan ja rahan takia? Viiden vuoden päästä eivät ole yhdessä enää, jos Erika on löytänyt keinon rikastua.
Montakos Dannyn ikäistä vaikutusvaltaista tai vaikka tavallista naista tiedät joilla on saman ikäinen nuori poika panomiehenä?
Kuinka monta tavallista dannyn ikäistä miestä tiedät, jolla on parikymppinen muija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta tavallista dannyn ikäistä miestä tiedät, jolla on parikymppinen muija?
Keski-euroopassa noita tapaa kyllä jatkuvasti niin katukuvassa kuin muuallakin ja kyllä Suomessakin minulla on pari vanhempaa kaveria joilla on nuori ja kiinteä likkafrendi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan netistä löytyisi jos googlaisi, mutta harvemmin naiset tuollaiseen sortuu. :) Kyllä niitä miespuolisia golddiggereitäkin on.
Clint Eastwood, Al Pacino, Robert De Niro, Pekka Rautakallio, ...