Lue keskustelun säännöt.
Vatsa kipeä oikealta puolelta. Mitä tää voi olla?
19.03.2006 |
Umppari leikattu kymmenen vuotta sitten, ei siitäkään voi johtua. Muita selityksiä?
Kommentit (6)
En ole lääkäri, mutta nuo ovat minulle aiheuttaneet toispuoleista alavatsakipua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tärinäkipua, alamahakipua, lapsettomuutta, yhdyntäkipua, tärinäkipua, kovia kuukautiskipuja...jne jne
Jos joillakin on kokemusta sairauksista, jotka sopivat ap:n oireisiin, niin eivät ne silloin ole tuulesta temmattuja. Ei täällä kuitenkaan diagnooseja tehdä, kai sen jokainen täysijärkinen tajuaa.
mutta tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa.