Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa muuttavalle mikä on suomen paras kaupunki asua?

Vierailija
24.02.2017 |

Olen muuttamassa Tampereelta pois. Mutta minne? Kertokaa suomen kaupungeista muminne kannattaa muuttaa.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Porvoo tietysti, tuo av-mammojen luvattu kaupunki.

Älä Porvooseen.

Täällä asuu itsekeskeisintä porukkaa päällä maan.. Itsekin aikeissa muuttaa pois.

Vierailija
22/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu Kuopioon! Itse muutettiin reilu vuos sitten ihan muualta ja hyvä on olla. Toki kivat työt vaikuttaa asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo on oikeasti viehättävä ja kaunis kaupunki. Pidän myös mm. Naantalista ja Raumasta. Minua viehättää pikkukaupungit, joissa on vanhoja puutaloja ja meri lähellä. Mitkä asiat sinua ap viehättää?

Vierailija
24/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta on aivan ihana! Vettä ympärillä, kauniit maisemat, ihanat ihmiset. Reilun kokoinen kaupunki ja hyvät koulutusmahdollisuudet & yliopisto mikä takaa sen, että kaupungista löytyy myös nuorille ja nuorekkaille menoa ja meininkiä ja seuraa.

Vierailija
25/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoo on oikeasti viehättävä ja kaunis kaupunki. Pidän myös mm. Naantalista ja Raumasta. Minua viehättää pikkukaupungit, joissa on vanhoja puutaloja ja meri lähellä. Mitkä asiat sinua ap viehättää?

Hanko on myös ihana paikka.

Vierailija
26/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RINKEBY

Vierailija
27/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokio.

Vierailija
28/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap kaipaat? Biletystä, shoppailua, kulttuuria, maaseutua...? Meri vai järviseutu?

Vierailija
29/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURHA MEDIALTA AINAKAAN KYSYÄ

POIMIN TÄN JUTUN ILTAPÄIVÄLEHDESTÄ

LEHDET VÄITTÄÄ ETTEI TIEDÄ MISTÄ TRUMP PUHUU

Trump myös toisti perjantaina vihjailunsa Ruotsin huonosta tilasta. Hän ei silti täsmentänyt vieläkään, mitä Ruotsissa on tapahtunut, mutta päivitteli, että vain harva media on kirjoittanut asiasta.

-  Katsokaa, mitä Ruotsissa tapahtui. Rakastan Ruotsia. Hieno maa. Hieno kansa. Rakastan Ruotsia. Mutta ihmiset siellä ymmärtävät, että olen oikeassa.

Trump myös toisti perjantaina vihjailunsa Ruotsin huonosta tilasta. Hän ei silti täsmentänyt vieläkään, mitä Ruotsissa on tapahtunut, mutta päivitteli, että vain harva media on kirjoittanut asiasta.

-  Katsokaa, mitä Ruotsissa tapahtui. Rakastan Ruotsia. Hieno maa. Hieno kansa. Rakastan Ruotsia. Mutta ihmiset siellä ymmärtävät, että olen oikeassa.

Vierailija
30/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan järviä, metsiä ja ylipäätään luontoa. Myös kaupunkia ja sitä ruuhkaa joka kaupungeissa on. Toivoisin asuinpaikalta että kaupungin palvelut ja luonto olisivat lähellä. -Ap

Vierailija
31/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinna.

Vierailija
32/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/78 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhia, älä ainakaa Turkkuun tuu. Tääl asuu Tauski ja sil on uus auto, jol se vokottelee naisii.

Eli taas yksi syy muuttaa Turkuun ❤. Meri ja luonto lähellä ja asuntoja löytyy halvasta kalliiseen, eikä kaupunki silti ole mikään Suomen pienin tuppukylä.

Vierailija
34/78 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta ainakaan kaupunkiin jossa ei ole yliopistoa.

Vierailija
35/78 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron vielä vähän itsestäni.

Olen 25vuotias nainen. Koko elämäni asunut Tampereella, haluan kuitenkin vaihtelua.

Otin viimeviikolla lopputilin muutpn takia, vielä kuitenkin vähän mietinnässä että minne sitä lähtisi. Miltei kaikkialle pystyn muuttamaan. Ainoat paikat jotka luen pois laskuista ovat Ydin-Helsinki ja aivan pohjoisin osa suomesta.

-Ap

Jos haluat viettää, niin joku yliopisto kaupunki. Jos haluat perustaa perheen,niin Kokkola.

Vierailija
36/78 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras paikka on se missä on työpaikka.

En ymmärrä tätä asennetta muutan sinne ja etsin sitten töitä, olen huomannut samaa muissakin nuorissa.

Ennen hankittiin työpaikka ja vasta sitten muutettiin, vaikka ennen olisi työpaikkoja ollutkin.

Vierailija
37/78 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron vielä vähän itsestäni.

Olen 25vuotias nainen. Koko elämäni asunut Tampereella, haluan kuitenkin vaihtelua.

Otin viimeviikolla lopputilin muutpn takia, vielä kuitenkin vähän mietinnässä että minne sitä lähtisi. Miltei kaikkialle pystyn muuttamaan. Ainoat paikat jotka luen pois laskuista ovat Ydin-Helsinki ja aivan pohjoisin osa suomesta.

-Ap

Jos haluat viettää, niin joku yliopisto kaupunki. Jos haluat perustaa perheen,niin Kokkola.

Siis bilettää..

Vierailija
38/78 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras paikka on se missä on työpaikka.

En ymmärrä tätä asennetta muutan sinne ja etsin sitten töitä, olen huomannut samaa muissakin nuorissa.

Ennen hankittiin työpaikka ja vasta sitten muutettiin, vaikka ennen olisi työpaikkoja ollutkin.

No se on sinun mielipiteesi. Itse en halua olla riippuvainen mistään. Jos haluan muuttaa, muutan ja sitten etsin töitä. Helpompi niitä töitä saada kuin asunto. 😊

Vierailija
39/78 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava

Vierailija
40/78 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivaloon. Kaunista, rauhallista ja lentokenttä. Pääset Helsinkiin milloin vaan nopeasti ja sieltä edelleen minne vaan. Lisäksi "maailma tulee kylään" eli turisteja vilisee joten ei tarvi samoja naamoja katsella koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä