Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan maassa...mieheni ei

Vierailija
19.03.2006 |

halua seksiä kanssani. Ehkä n. joka toinen kk.

Meillä on 3 lasta ja olemme muuten onnellisia yhdessä, joskin omaa yhteistä aikaa ei ole juuri lainkaan ja jos on niin nukumme silloin univelkaa pois.

Miehelläni EI ole toista naista, siitä olen varma koska olemme jatkuvasti yhdessä.

Sanoin äsken hänelle, että mitä mieltä hän olisi jos lähtisin vaikka pari kertaa kk. baariin tms. ja menisin jonkun miehen luokse yöksi. Siihen hän ei sanonut mitään.

Sitten, kun olemme sängyssä asiat ovat ihan ok ja hommat toimii tosi hyvin.

Aikaisemmin hän sanoi ettei halua koska pelkää, että tulen taas raskaaksi...raskausaikana tosin asia oli ihan samalla tavalla...mies ei halunnut laisinkaan.

Tosi rankkaa....tunnen itseni tosi huonoksi, rumaksi ja muutenkin epähaluttavaksi kun mieheni käyttäytyy kuten käyttäytyy.

Tosiasiassa minulla olisi vientiä paljonkin...

Mitä tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa minulle aivan tajutonta hikoilua, lihomista, ärtyisyyttä yms.

Tämä on lääkärin kanssa puitu. Myöskin maksa-arvoissani on mainittavaa(ei, en ole alkoholisti!) joten siksikään ei suositella.

T.ap

Vierailija
22/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdessä eletään ja seksihalut poikkeaa toisistaan, pitäisi löytyä kompromissi.

Miehesi saattaa hyvinkin olla terapian tarpeessa vaikean lapsuutensa takia. Hyvin monet asiat juontaa juurensa lapsuudesta.

Luuletko että miehesi suostuisi terapiaan? yksin tai yhdessä sinun kanssasi?

Voin sanoa omalta kohdalta että en varmaan säilyisi järjissäni tuollaisessa suhteessa jossa läheisyyttä ja seksiä ei ole juuri ollenkaan.

Toivottavasti löydätte jonkun ratkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, että asia tosiaan on kuten kirjoitit.

Mies kuitenkin tosi vaitonainen lapsuudestaan eikä ole innostunut siitä puhumaan...olen jopa ajatellut josko olisi ollut hyväksikäyttöä koska mies on joutunut lastenkotiin eikä haluakkaan nyt tietää isästään mitään!

Hän ei terapiaan taida suostua....mutta voin yrittää.

Muuten aivan ihana mies ja rakastan häntä koko sydämestäni. Aivan mahtava isä ja kaikinpuolin ok

t.ap

Vierailija
24/24 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen keskustelu