Onko sinusta ok, jos mies tervehtiessään katsoo silmiin mutta sen jälkeen antaa katseensa hetkeksi valahtaa vilkaistakseen myös tissejä?
Kommentit (30)
Ihan sama mitä muut miehet puuhaa, mutta ite en ainakaan seukkais kenenkään kyylääjän kanssa. Sellasista miehistä tulee heti sellanen fiilis, ettei ne ole uskollisia.
Naisetko eivät tsekkaile miesten takamuksia/etumuksia/hauiksia jne?
Mä tsekkaan tahtomattani miesten peppuja. Ja etumusta. Ja harteita. Ja naisten rintoja ja peppuja. Eikös tämä ole ihan normaalia, kunhan ei jää intensiivisesti tuijottelemaan? Eikös se ole parempi tsekkailla positiivisella mielellä kuin arvostella ja haukkua ulkonäköä?
Aivan yksi lysti minulle, en edes huomaa tuollaista, jos nyt ei ihan tuijottamaan jää.
Joskus jossain ohjelmassa tutkittiin naisia ja miehiä mihin katsoo(jollain laitteella päässä joka näytti mihin katse kohdistui) kyllä kaikki vaan tiedostamattaankin tsekkaa genitaali alueet, rinnat, peput... Molemmilta sukupuolilta...
Noei mun tisseissä oo mitään katsomista, ja jos olisikin, niin mitä nyt pieni vilkaisu haittaa? Kyllähän nainenkin voi vilkaista miehen tai toisen naisen rinnuksia ym. Tuijottelu on taas ihan eri asia ja se voisi olla häiritsevää.
Ei ole mukavaa. Pelimiehet katselevat naisia mittailevasti.
Työelämässä tunnen saavani miehestä yliotteen jos hän jää kiinni tsekkailusta. Vapaa-ajalla riippuu tilanteesta haittaako vai ei. Jos olen pannut ns. tissit tiskiin niin ei paljoa parane hermostua jos joku tuijottaa. Mutta jos yritän sulautua tapettiin ja joku tuijottaa liian tunkeilevasti, niin silloin kyllä saattaa ärsyttää. Eli riippuu tilanteesta mutta useimmiten ei haittaa.
Tiedoksesi vain, että kyllä ne "huomaamattomatkin" tekniikat huomataan. Ja tuo peilailu on tuttua myös naisille - meillä on töissä heijastavia lasiovia käytävillä, ja on kyllä jokainen takanani kävellessään persettäni tuijotteleva mies bongattu niistä. Että ette te niin fiksuja ole kuin luulette ;).