Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni otti ensiaskeleensa kun minä olin töissä, nyt suututtaa

Vierailija
24.02.2017 |

Hoitaja, naapurin teinityttö oli saanut askeleet videolle mutta hitto että olen vihainen. Miksei minulle soitettu/ laitettu viestiä? Missasin koko tapahtuman.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hoitanut lasta kauemmin kotona. Näin voi käydä, kun lähtee töihin lapsen ollessa pieni.

Vierailija
2/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko palata töihin kun lapsi on vielä niin pieni? Oletko kuullut hoitovapaasta? Oma valintasi, tulet jäämään paitsi paljosta muustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,Ajattele mitä kaikkea sä missaat kun haahuilet muualla kuin lapsesi elämässä. Terveisin Kotiäiti

Vierailija
4/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ammattitaitoinen hoitaja ei kerro tämmöisistä edistysaskeleista, antaa vanhemman kokea sen hetken itse :)

Vierailija
5/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kurjaa, miehenikin missasi lapsen ensiaskeleet, en tiedä oliko ihan oikein mutten raaskinut tätä miehelle kertoa vaan annoin hänen ymmärtää että ensiaskeleet olivat vasta illalla kun oltiin kaikki paikalla.

Vierailija
6/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko töissä naapurissa vai miten ajattelit töistä ehtiä katsomaan tätä tapahtumaa? Saat olla harmistunut siitä että merkittävä tapahtuma meni ohi, mutta älä nyt muille kiukuttele kun eivät he asialle mitään voi.

Vierailija
7/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Vielä on tulossa niitä ensihetkiä ja paljon.

Ekat treffit, ekat häät, eka lapsenlapsi...

Vierailija
8/8 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista sitä hetkeä, vaikka tunnollisesti olen kirjoittanut sen ylös ja tiedän siis olleeni paikalla. Mutta nyt muutamaa vuotta myöhemmin ei mitään käsitystä milloin ja missä tämä tapahtui.