Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muka normaalia, että puoliso kieltää eri sukupuolta olevat ystävät?

Vierailija
24.02.2017 |

Järkyttyneenä luin jotain iltapäivälehtien juttua, jossa esitettiin ihan vakavana vaihtoehtona laittaa poikki eri sukupuolisen ystävän kanssa, jos puoliso ei tykkää. Millainen ihminen hylkää ystävänsä parisuhteen takia? Itse en ystäviäni hylkäisi, enkä katselisi sekuntiakaan sellaista, joka sitä vaatisi.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta kontrollointiahan tuo on.

Vierailija
2/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan mielipide, luultavasti. Hoitsuparka pelkää silmittömästi, että hänen insinöörimiehensä tapaa vanhoja tuttujaan ja muistaa, että tällaisetkin naiset ovat ihan kivoja.

Oikeasti sellaiset ihmiset ovat pelottavia. Sitä paitsi tämän ystävyyskielto ei yleensä koske molempia sukupuolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia jos on valinnut kumppanikseen sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen.

Vierailija
4/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään puolison kielto ei ole normaalia. Aikuinen ihminen tekee itse valintansa ja päätöksensä ja seisoo niiden takana. Puolison ei tarvitse tykätä kaikista ratkaisuista mutta kieltämään ei pysty

Vierailija
5/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kyllä huonoja kokemuksia miesten naiskavereista, valitettavasti. Jotkut ottavat oikein asiakseen torpedoida toisten suhteita. Esim.kutsutaan mies juhliin mutta puoliso ei ole tervetullut, halutaan tavata miestä mutta puolisoa ei suostuta millään moikkaamaan vaikka kutsuttu on.Itse en ymmärrä tuollaista käytöstä ja jos kutsun ystäväni esim.juhliin niin kyllä hänen miehensäkin/naisensakin on silloin tervetullut, mielestäni aikuista käytöstä.

Vierailija
6/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kyllä huonoja kokemuksia miesten naiskavereista, valitettavasti. Jotkut ottavat oikein asiakseen torpedoida toisten suhteita. Esim.kutsutaan mies juhliin mutta puoliso ei ole tervetullut, halutaan tavata miestä mutta puolisoa ei suostuta millään moikkaamaan vaikka kutsuttu on.Itse en ymmärrä tuollaista käytöstä ja jos kutsun ystäväni esim.juhliin niin kyllä hänen miehensäkin/naisensakin on silloin tervetullut, mielestäni aikuista käytöstä.

Niin kyllä minusta olisi outoa, jos juhliin ei mahtuisi ystävän puoliso. Kuitenkin ystävän kanssa halutaan viettää ihan kahdenkeskeistäkin aikaa, ettei ystävän puoliso ole kyttäämässä tilannetta kuin mikäkin vanginvartija. ap

Vierailija
7/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä noita eri sukupuolta olevia ystäviä. Itselläni ei ole ainuttakaan ja tuntuisi oudolta jos mies lähtisi ulos jonkun muun naisen (joka ei siis ole edes sukua) kuin minun kanssa. Kukin tyylillään mutta itse en tuommosta ymmärtäisi. 

Vierailija
8/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun kohdalla naispuoliset ystävät lopettavat poikkeuksetta facessa peukuttamisen kun löytävät miehen.  Ilmeisesti näitä naisten oikkuja joten en suhtaudu mitenkään. Ehkä ystävyys ei vaan ollut aitoa. Olen siis mies.

Vierailija
9/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, vaan sairasta kontrollointia. Varmaan sellaisen ihmisen päästä, jolla on itsellä kauhean jäykät ja vanhanaikaiset sukupuoliroolit (Mies tai nainen) jonka mielestä vastakkaisen sukupuolen seurassa ollaan vain lisääntymistarkoituksessa. Näinhän vanhoillisimmissa arabikulttuureissa ajatellaan, ja nainen ei saa olla muun miespuolisen henkilön seurassa ikinä, kuin isän, veljen tai oman miehen. Kaikki aika vietetään erillään naisten kesken.

Vierailija
10/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun kohdalla naispuoliset ystävät lopettavat poikkeuksetta facessa peukuttamisen kun löytävät miehen.  Ilmeisesti näitä naisten oikkuja joten en suhtaudu mitenkään. Ehkä ystävyys ei vaan ollut aitoa. Olen siis mies.

Niiden mies on mustasukkainen kun näkee että sinua on peukutettu. On helpompi alistua ja lopettaa se.

Vierailija
11/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika sairaalta. En voi tuomita ketään tuntematta, voihan siinä olla ihan järkevätkin perusteet joillain taustalla ja voi toimia tuollainen käytäntö joillain, mutta ainakaan omalle kohdalleni en tuollaista tilannetta pystyisi kuvittelemaan.

Vierailija
12/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja yks seurustelukumppani aikoinaan kielsi multa kaikki ystävät koska "biseksuaalit haluaa kaikkia" :D Järkikin sanoo ettei se suhde jatkunut siitä eteenpäin. Ei tulisi mieleenkään kieltää parisuhteessa toisen ihmisen ystävyyssuhteet.

Vierailija
13/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset eivät voi olla vain kavereita keskenään.

Vierailija
14/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä! Olen monesti ajatellut niin, kun olen täällä lukenut noita juttuja ja jotkut vielä puolustelee tämänkaltaista toimintaa.

Oma mieheni suorastaan kannustaa lähtemään esim työkavereiden kanssa reissuille, vaikka olisin ainoa nainen lähdössä. Itse jää lasten kanssa kotiin, joten ei siis jää sinne pettämään myöskään minua.

Vierailija
15/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset eivät voi olla vain kavereita keskenään.

Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
16/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän ihan hyvin tätä ajattelua, kun kyse on kahdenkeskisistä tapaamisista vastakkaisen sukupuolen kanssa.

En halua että mieheni menee kahdestaan kahville toisen naisen kanssa. Mieheni ei halua että minä menen kahville toisen miehen kanssa.

Me elämme näin.

Vierailija
17/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on muutenkin parempi pysytellä omissa porukoissaan. Parhaat naiset kyllä pystyvät tasaveroisesti osallistumaan miesporukoissa vetämättä kivikovan femakon tai pikkutytön roolia, mutta heitä on ehkä 1%.

Vierailija
18/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meiltä jäi puolison kanssa erisukupuolta olevat ystävät. Mitä mä teen mies puolisella ystävällä ihan oikeasti? Kyl ne on aika eriplaneetalta :D Kyllä mä panostan sen ajan mikä jää töiltä, parisuhteelta ja lapselta sekä arjen askareilta ni ihan naispuolisiin ystäviin. Ne ymmärtää ja on aina samalla aaltopituudella jne. Molemmat oltiin sitä mieltä että ei siinä ole mitään järkeä. Toki ystävä pariskuntia on. Niitä nähdään yhdessä mutta ei niin että puolido näkisi pelkkää naists tai minä miestä. Ei vaan yhdessä. Tämä on ollut meille täydellinen järjästely.

Ja ehkä tähän myös liitty se ettei kukaan mies oo ollut ainoastaa ystävä, vaa aina lopulta yrittäny päästä sänkyyn vaikka oltas tunnettu monia vuosia. Ni väkisin se ystävyys suhde menee poikki tollaisesta. Nuorena oli vaa niin naivi että kuvitteli niitte olevan ystäviä vaikka olisha sen siitäki pitänyt huomata ku aloin jonkun kanssa seukkaa ni miesystävät katos tai hakku uutta kumppania. Sitte eron myötä palasivat hyvinki ystävinä ja avuliaina. Ja mulla on ollu yli 15 miespuolista ystävää aikanaan.

Vierailija
19/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ole vielä koskaan halunnut olla mun kanssa vain kaveri. Kaikki ne ovat halunneet seksiä jos eivät ihan konkreettisesti niin ajatuksen tasolla kuitenkin. Mun on vaikea uskoa tuohon miesten ja naisten väliseen pelkkään kaveruuteen.

Vierailija
20/63 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärrän ihan hyvin tätä ajattelua, kun kyse on kahdenkeskisistä tapaamisista vastakkaisen sukupuolen kanssa.

En halua että mieheni menee kahdestaan kahville toisen naisen kanssa. Mieheni ei halua että minä menen kahville toisen miehen kanssa.

Me elämme näin.

Itse en noin voisi elää. Haluan viettää aikaa ystävieni kanssa myös ilman miestä. Niin naisten kuin miestenkin. Ihan hyvin voi kahvitella, viettää leffailtaa, puhua kahden kesken. En tykkäisi jos minua epäiltäisiin uskottomuudesta ilman syytä. En petä, se on 100 % varmaa. Mutta en ala myöskään elämään vankilassa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän