Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa iPhone?

Vierailija
24.02.2017 |

Vanha nokia lumiani meni nyt rikki niin mietin, että onko nuo iPhonet hintansa arvoisia vai kannattaisko ostaa jonkun muun merkin puhelin?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä mitä haluat puhelimeltasi

Vierailija
42/45 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se lumian jälkeen ole mikään järisyttävä kokemus, mutta enää ei ole muuta vaihtoehtoa, androidit on niin kauheita, että apple on ainoa vaihtoehto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaa ostaa iPhonen esim. käyttöjärjestelmän takia, niin okei. Tämä oli mullakin siihen syynä hankkiessani iPhone 6:sen. Sitä en sitten ymmärrä, jos joku ajattelee iPhonea "pakko saada"-puhelimena, kun alle 500 euron hintaluokasta löytyy puhelimia hyvillä selfiekameroilla ja löytyy jopa kaksoiskameraakin.

Onhan iPhone kieltämättä hieno, mutta en koe puhelimen olevan kuin koru. Oma Sony Xperia XZ1 on joidenkin mielestä lumiamaisen näköinen, kun muilla on Honor 10, Oneplus 6 tai Huawei Nova 3, jotka ovat pelkkää näyttöä ja ohkasia. Tosin on minunkin puhelin ohut, muttei pelkkää näyttöä.

Juuri tuossa kesällä oltiin etsimässä siskolle uutta puhelinta Samsung Galaxy S6:sen tilalle ja hänen miehensä ehdotti OnePlussaa. No ei, liian miehekkään näköinen puhelin. Honor 10 löytyi lopulta. Minä kun valitsin "ruman" puhelimen, kun taas monilla tulisi olla ohuempi puhelin ja tietysti pelkkää näyttöä. Olen siinä mielessä outo nainen, kun katson ensimmäisenä puhelimen sisältöä. Hieno design on sitten plussaa.

Vierailija
44/45 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni ollut nyt jo varmaan vuoden tai kaksi 6s. iPhonet on mun mielestä hyvin käyttäjäystävällisiä. Oppii nopeasti siihen miten puhelin toimii. Kamera on myös ihan ok. Valoisassa tulee hyvää kuvaa ja hämärässä sitten aika huonoa. Itse en vaihtaisi Applesta pois, koska olen näihin niin kovin tykästynyt.

iPhonet ovat kyllä aivan tosi kalliita. Yhtä hyvän, ellei paremmankin puhelimen voi saada varmasti halvemmallakin. 

Vierailija
45/45 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itselläni ollut nyt jo varmaan vuoden tai kaksi 6s. iPhonet on mun mielestä hyvin käyttäjäystävällisiä. Oppii nopeasti siihen miten puhelin toimii. Kamera on myös ihan ok. Valoisassa tulee hyvää kuvaa ja hämärässä sitten aika huonoa. Itse en vaihtaisi Applesta pois, koska olen näihin niin kovin tykästynyt.

iPhonet ovat kyllä aivan tosi kalliita. Yhtä hyvän, ellei paremmankin puhelimen voi saada varmasti halvemmallakin. 

Kyllä, nykyään alle 500 euron hintaluokasta löytyy hyviä puhelimia. Esimerkkeinä Oneplussat, Honor 9 ja 10, Huawei Nova 3 ja Sony Xperia XZ1 (Compact). Tuntuu, että jotkut ostaa iPhonen tunteella. Jos kokee iPhonen ominaisuudet omakseen ja on varaa ostaa, niin mikä ettei.

Mitä tunnen Androidin haukkuvia ja myöhemmin iPhoneen siirtyneitä, niin heidän aiemmat puhelimet olivat tyyliin Samsung Galaxy Trend, mitä ei todellakaan voi verrata iPhoneen. Enemmän vertaisin tämän hetkisiä lippulaivoja kuten Samsung Galaxy S9, Galaxy Note 9 ja Sony Xperia XZ3 iPhoneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi