Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän pikkusisko on kiinnostunut minusta

Vierailija
24.02.2017 |

Haluaisi siis jonkinlaisen suhteen kanssani (lue: fuckbuddy), mutta olen sanonut, että se täytyisi sitten ehdottomasti pitää muilta salassa. En halua loukata exääni, mutta hänen siskonsa on kyllä todella kuuma ikäisekseen (17v). Uskallanko luottaa siihen, että hän pitää sen salaisuutena, jos vietämme hieman laatuaikaa kahdestaan aina silloin tällöin? Minä kuitenkin jätin exän, joten hänelle saattaisi olla aika raskasta kuulla minun pelehtineen siskonsa kanssa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että kirjoitit surkean provon.

En koskisi eksään, koska en haluaisi erottaa siskoksia toisistaan.

Vierailija
2/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkoitin siskoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Kiva stoori, Hermis.

Vierailija
4/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tiedä, että voisit tuhota siskojen välit.

Vierailija
5/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et pysyy salassa. Sitäpaitsi kun sisko tuosta aikuistuu ja fiksuuntuu niin tulisi katumaan sinuun sekaantumista. Siirry siis jo toiseen sukuun.

Vierailija
6/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta vielä kysytkin!

Nyt heti panemaan sitä!

Vierailija
7/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otat hänet. Muutoin kadut lopun elämääsi.

M

Vierailija
8/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuohan se juuri tässä hiertääkin. Tosin pikkusiskohan siinä erottaisi itsensä omilla valinnoillaan exästäni enkä minä. Minä olen poikamies, joten en oikeastaan tilivelvollinen enää kenellekään. Ap

Vierailija
9/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarinasi on totta, mitä vähän epäilen niin olisit ensimmäinen joka mies edes vähän miettii ennen kuin ryhtyy seksisuhteeseen exän sisaruksen kanssa .

Mieti mitä itse ajattelisit jos exäsi paneskelisi veljesi kanssa.

Vierailija
10/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tätä mieltä, jos jätit exän ja alat salasuhteeseen exän siskon kaa oot aika sika...

Exäsi sisko on lutk...a ette yhtään ajattele yhden ihmisen tunteita mietikkää seksiriippuvaiset ja parisuhteen pakkopullat mitä olette tekemässä! Exäsi suree jo valmiiksi tulee isompi pommi kuulee että alat seurustelee sen siskon kaa... Voi huhhuh

Vierailija
11/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menet maistamaan nuorta kuumaa lihaa. Niin kuin joku jo sanoi, tulet muuten miettimään koko lopun elämäsi mitä jos sitten olisinkin.

Vierailija
12/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuohan se juuri tässä hiertääkin. Tosin pikkusiskohan siinä erottaisi itsensä omilla valinnoillaan exästäni enkä minä. Minä olen poikamies, joten en oikeastaan tilivelvollinen enää kenellekään. Ap

Eli olet täys mulkku joka ei välitä toisten tunteista, sitten jätät 17 vuotiaan pikkusiskon otat varmaan 6- vuotiaan siskon, äidin, isoäidin, isoisoäidin, isoisoisoäidin, isoisoisoisoäidin... Käyt suvun muijat läpi 🖕😂

Vierailija
13/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kannattaa panna menemään. Samalla panet sen exän koiraakin. Sitten vaan äijänä virnuilet ja sanot: "No kato, mä oon tällainen kingi vaan. Heh heh heh".

Vierailija
14/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet katumaan loppuikäsi jos jätät panematta.

Vierailija
15/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä vaan. Been there, done that. Tuollaista on sattunut itselle useampienkin siskosten kanssa.

Vierailija
16/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakorasia.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet täys mulkku joka ei välitä toisten tunteista, sitten jätät 17 vuotiaan pikkusiskon otat varmaan 6- vuotiaan siskon, äidin, isoäidin, isoisoäidin, isoisoisoäidin, isoisoisoisoäidin... Käyt suvun muijat läpi 🖕😂

Totta kai mä välitän toisten tunteista, mutta myös omista tunteistani ja haluistanikin. Sitä minä tässä vain puntaroin, että onko minulla moraalinen velvollisuus luopua jostain minulle mielihyvää tuottavasta sillä perusteella, että se saattaa aiheuttaa jollekulle muulle mielipahaa? En kuitenkaan ole ketään tässä pettämässä tmv. Ap

Vierailija
17/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinkku ja vapaa tekemään mitä haluat. Et ole vastuussa exän pikkusiskon valinnoista, jos hän haluaa riskeerata välinsä sisareen, niin se on hänen valintansa.

Vierailija
18/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä se olen pannut siskoksia ja vielä niiden äitiäkin hurjassa nuoruudessa. Ja elämältä se maistui!

Vierailija
19/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin menet maistamaan nuorta kuumaa lihaa. Niin kuin joku jo sanoi, tulet muuten miettimään koko lopun elämäsi mitä jos sitten olisinkin.

Lopun elämäsi? Ihanko totta?  Luulin, että aikuisilla ihmisillä on muutakin miettimistä kuin kelata sitä että kieltäytyi seksistä jonkun kanssa. 

Vierailija
20/20 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopun elämäsi? Ihanko totta?  Luulin, että aikuisilla ihmisillä on muutakin miettimistä kuin kelata sitä että kieltäytyi seksistä jonkun kanssa. 

No ei hän sanonutkaan, että ap miettisi vain yhtä asiaa lopuelämänsä ajan.