Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen perhepäivähoitaja sit teki tämmösen tempun...

Vierailija
24.02.2017 |

Lapsen perhepäivähoitaja kertoi syöttäneensä tänään pojalle päiväruoalla valmisruokaa. Ei ollut kuulema eilen ehtinyt henkilökohtaisten syidensä takia laittaa tämän päivän ateriaa valmiiksi vaan ostanut lapsille valmisruoat. Kuulema haluaa hoitoajan viettää lasten kans eikä ruokaa laittaessa ja sen takia näki tän lasten kannalta hyvänä asiana.

Mä en ymmärrä, sehän lojuaa kotona päivät pitkät. Kai ny jossain välissä ehtii jotai ruokaa laittaa. Kuka oikeesti syöttää toisten lapsille jotain einespaskaa ja kertoo siitä vielä kirkkain silmin..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä!

Tästä saisi ihan kelvollisen provon,kun vähän kehittelisi.

Jos olisi oikea juttu,niin tietysti perhepäivähoitajan kuuluu ensisijaisesti hoitaa lapsia eikä kokkailla työpäivän aikana.

Vierailija
22/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitajan palkka on niin pieni, että ei tee kyllä eineksiä mieli maksella ja syöttää. Kyllä kaikki tehdään itse. Ja 95% hoitajista jotka tunnen tekee ne ruuat työajalla.

Aina olen hyvin kerennyt ruuat tehdä lasten leikkiessä ja silti vielä loppupäivän viettää lasten kanssa.

Tosin jos lapset leikkii keskenään niin ei ne edes halua aikuista siihe sotkemaan juttuja.

Itselläni lapsia hoidossa 10h päivässä joten en kyllä työpäivän jälkeen enää ruokia kokkaile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla