Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen perhepäivähoitaja sit teki tämmösen tempun...

Vierailija
24.02.2017 |

Lapsen perhepäivähoitaja kertoi syöttäneensä tänään pojalle päiväruoalla valmisruokaa. Ei ollut kuulema eilen ehtinyt henkilökohtaisten syidensä takia laittaa tämän päivän ateriaa valmiiksi vaan ostanut lapsille valmisruoat. Kuulema haluaa hoitoajan viettää lasten kans eikä ruokaa laittaessa ja sen takia näki tän lasten kannalta hyvänä asiana.

Mä en ymmärrä, sehän lojuaa kotona päivät pitkät. Kai ny jossain välissä ehtii jotai ruokaa laittaa. Kuka oikeesti syöttää toisten lapsille jotain einespaskaa ja kertoo siitä vielä kirkkain silmin..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ny oikein onnistunut. Muuten olis vielä mennyt mutta olisit jättäny tuon "lojuaa kotona päivät pitkät" pois. Pienellä pieleen  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä!

Vierailija
4/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, onko perhepäivähoitajan sopimukseen kirjattu, että pitäisi syöttää kotiruokaa? Jos ei niin mitäs siinä sitten, kyllä ne jostain puolivalmisteista päiväkotien ja koulujenkin ruuat tulee. Jos on kirjattu sopimukseen, niin sitten voi siihen viitata  ja valittaa.

Vierailija
5/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä jo todella huono, heh

Vierailija
6/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Next.

Vierailija
7/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne einekset, mitä itse olen syönyt ja lapseni myös eivät kyllä ole olleet mitään paskaa, vaan ihan normaalia ruokaa. Sietäisit nähdä sinäkin muutaman viikon nälkää, niin oppisit arvostamaan ruokaa.

Vierailija
8/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi siitä pilalle mene että kerran on saanut syödä einesruokaa

Vierailija
9/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen perhepäivähoitaja kertoi syöttäneensä tänään pojalle päiväruoalla valmisruokaa. Ei ollut kuulema eilen ehtinyt henkilökohtaisten syidensä takia laittaa tämän päivän ateriaa valmiiksi vaan ostanut lapsille valmisruoat. Kuulema haluaa hoitoajan viettää lasten kans eikä ruokaa laittaessa ja sen takia näki tän lasten kannalta hyvänä asiana.

Mä en ymmärrä, sehän lojuaa kotona päivät pitkät. Kai ny jossain välissä ehtii jotai ruokaa laittaa. Kuka oikeesti syöttää toisten lapsille jotain einespaskaa ja kertoo siitä vielä kirkkain silmin..

Mitähän sinä mahdat päivisin tehdä kun tähän aikaan päivästä ehdit tänne kirjoittelemaan?

Vierailija
10/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi vielä mitään. Meidän lapsia pidettiin nälässä, kun hoitajan poika söi aina lasten ruuat. Tää on ihan tosi juttu:) Sillä pojalla viiras vähän päästä.

Vierailija
11/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sinä mahdat päivisin tehdä kun tähän aikaan päivästä ehdit tänne kirjoittelemaan?

Se on se hoitaja. Hups...

Vierailija
12/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun rouva vielä kertoo mitä olisi pitänyt valmistaa, että se olisi kelvannut.

Ruoka sota alkakoon!

Vierailija
13/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista mahtoi olla tämä mikroateria? Kumpi on pahempi, junttimainen lihaperunasoselaatikko vai liian erikoinen marokkolainen bulgurfalafelateria? 

Vierailija
14/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi vielä mitään. Meidän lapsia pidettiin nälässä, kun hoitajan poika söi aina lasten ruuat. Tää on ihan tosi juttu:) Sillä pojalla viiras vähän päästä.

No ei toi vielä mitään! Meidän lasten hoitaja syötti ensin meidän lapset pulleiksi ja tarjoili sitten lemmikeilleen.

Vierailija
15/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin oikeassa! Nyt sinun on heti vaihdettava hoitopaikkaa ja tehtävä perhepäivähoitajasta valitus ja hänet on asetettava toimintakieltoon!

Ota heti varmuuden vuoksi heti maanantaista vuosilomaa koko viikoksi, jos uusi hoitopaikka ei järjestykään viikonlopun aikana. Seuraavalla viikolla asia on varmaan kunnossa, kun nyt on tälläinen hätätilanne. Jaksamisia!

Vierailija
16/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei toi vielä mitään! Meidän lasten hoitaja syötti ensin meidän lapset pulleiksi ja tarjoili sitten lemmikeilleen.

Ai kamala. Söikö ne lemmikit siis teidän lapset? No, pistit kyllä pahan:)

Vierailija
17/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo äiti, joka tekee 60/70-luvun kotiruokaa lapselle vielä hoitopäivän jälkeenkin. Ja vapaa päivinä luonnollisti kaksi lämmintä ateriaa.

Vierailija
18/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasitko lapsille jo ajan terpiaan, ettei he sitten vielä aikuisuudessa joudu tätä tragediaan käsittelemään?! 

Vierailija
19/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse mukulasi.

Vierailija
20/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään ei näemmä olla tyytyväisiä. Eikö toi oo vaa hyvä, että hoitaja haluaa nimenomaa keskittyä lapsiin? Se, jos kerran menee siitä mistä aita on matalin, ei hallaa kellekää tee! 

Itse 90-luvun alussa olin hoidossa sellaisella hoitajalla joka puuhaili täysin omiaan päivän ajan. Jos erehty leikkihuoneesta poistumaan muualle ku ruokailemaan tai vessaan sai huutoa. 

Oisin otettu, jos mun lapsen hoitaja olisi noin omistautunut työllensä!