Minkä merkkinen kello sulla on
Kommentit (147)
Omega Seamaster professional sinisellä taululla ja uudempi Breitling Chronomat 44 GMT blackeye-grey. Tykkään kelloista, mutta en ikinä hommaisi kultaisia tai timantteja, ei vaan sovi miehelle.
M26
Lacoste ja Hilfiger taitaa nyt käytössä. Käytän kelloa päivittäin koska siitä on niin näppärä tarkistaa aika (onpa jännä homma! :D) että niitä kuluu. Mitään kallista en halua koska se voi hävitä tai rikkoontua. Ostan tarpeen mukaan sitten uusia, nyt sattui tuon merkkisinä löytymään tyyliin sopivat. Brändit ei merkitse mulle mitään, ostan sitä mistä tykkään.
Sattuuko täällä olemaan muita kelloharrastajia?
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko täällä olemaan muita kelloharrastajia?
No mulla on se Citizen A660, lasketaanko palstalla harrastukseksi, en oo varma.
Garmin vivofit 2 ranteessa, laatikossa guessiä ja mk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä mammoilla laadukkaita kelloja. Voisi kuvitella, että keskitasoa paremmin tienaavia ihmisiä palstailemassa.
Oikein kauppiaan mieltä lämmittää.No ei kyllä ole. Suurin osa muotimerkkejä, kvartsiromuja tai muuten heikkoa horologiaa. Onneksi sentään muutama Rolexi ja Patek Philippe näkyi olevan.
Onhan tässä nyt vilissyt jokunen Tissot, Rolex, Omega ja Longines. Omasta mielestäni ihan laadukkaita merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Näiden muotimerkkien (Gant, Hilfiger, Guess, D&G jne.) kellojen sijaan kannattaisi laittaa rahat oikeisiin kellomerkkeihin, esim. sveitsiläisiin. Muotimerkkien kellot ei yleensä laadulla kilpaile.
Mitä tarkoitat laadulla? Halpiskellot voivat näyttää ajan tarkasti ja kestää pitkään. Laadukkaat sveitsiläiset keräilykellot eivät välttämättä ole yhtä tarkkoja. Eikös ainakin vedettävät kellot heitä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Tissot
Minulla sama. Odotin, että milloin tulee jollakin toisella sama :)
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä mammoilla laadukkaita kelloja. Voisi kuvitella, että keskitasoa paremmin tienaavia ihmisiä palstailemassa.
Oikein kauppiaan mieltä lämmittää.
Hei kauppias, suosittelepa jotain hyvää klassista sveitsiläistä miesten mallia, joka ei ole nyrkkiraudan kokoinen, mutta ei ihan peruskellon oloinen.
Rolex submariner 😍 nyt käytössä.
Kamelinpaskaneekeri syöö kakkaa
Pari Kiinan ihmettä löytyy, molemmat mekaanisia (automaattisia). Shenhua ja Pacifistor. Ihan hyvin toimivat.
Minulla on Leijona :) Mutta se on suunniteltu juhlamallistoon ja sitä on olemassa vain hyvin rajallinen määrä.
Ja tämä viesti liittyi siis alkuperäiseen viestiini Tag Heuerista.