Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet synnyttämässä ja kätilö sanoo "tuli mitä pitikin", niin miten ymmärrät asian?

Vierailija
23.02.2017 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta:

Jos olet synnyttämässä ja kätilö sanoo "tuli mitä pitikin", niin miten ymmärrät asian?

Vaihtoehdot

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan tietoinen että kun lapsi syntyy se on joko a)tyttö b)poika tai c)jotain siltä väliltä. Jos haluaa saada tiettyä sukupuolta, mene hedelmöitysklinikalle, ottakaa kummaltakin sukusolut

->hedelmöittyneistä alkioista seulotaan vain xx kromosomiset ja tulee varma tyttö. Jos olet pettynyt muuhun kuin tyttöön, älä yritä lisääntyä luomusti. Tosin hyvin arveluttavaa sikiöseulonta sukupuolen perusteella, jos kyseessä ei ole vakava sairaus joka periytyy vain tietylle sukupuolelle.

Mä oon kuullut että Suomessa ei tuota sperman kromisomia tehdä. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.

Ap:tä kehotan että lukee kohtukuolemasta kertovia blogeja ja tulee sitten kertomaan uudestaan omat tuntemisensa 'väärästä' sukupuolesta

Miten se tähän liittyy? Se ei vertaudu siihen, että petyt sukupuoleen.

ap

suosittelin kohtukuolemablogeja,koska joillakin on oikeasti vaikeaa ja sinä vaan kitiset vauvan sukupuolesta.toiset tekisivät mitä tahansa että saisivat vauvansa takaisin,miettippä sitä

Minulla on omat suruni. Olen lukenut blogia, jossa lapsi eli pari tuntia. Kelpaako se? Oli polykystiset munuaiset. En mä sille mitään voi, ettei mua kohdannut tuollainen tragedia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän