Kilttimiehet, tiedättekö miksi ette saa naista?
Kuvittele seuraavanlainen tilanne: Olet juuri tavannut kiinnostavan naisen ja olette jutelleet vähän aikaan, viestitellyt jne. Yrität antaa itsestäsi kuvan siitä että olet kiltti ja kunnollinen mies. Jossain vaiheessa pyydät häntä treffeille, mutta hän kieltäytyy. Jälkeenpäin kirjoitat pettyneenä fb-sivuillesi ''Miksi naiset pitävät vain pahoista pojista? Onpa pinnallista''. Jotta saisit naista kilttinä, sinun tulee olla kiltti KAIKILLE ihmisille ympärilläsi, ei ainoastaan sille yhdelle kuumalle naiselle siinä toivossa että saisit vastapalveluksi pillua tai parisuhteen. Naiset huomaavat tällaiset asiat helposti. Jos oikeasti olet kiltti ja hyväntahoinen, olet sellainen kaikille, eikä ainoastaan kiinnostaville naisille.
Kommentit (25)
Ap on ihan oikeassa. Mun kilttimies-kaveri on juuri noin. Hän on seurallinen ja mukava vain ihanille naisille. Ja minulle on usein ihan kamala ja kiukutteleva. Muille, kuten esim. mun miehelle on juro ja tyly. Ja sitten ihmettelee miksi ei ikinä saa niitä ihania naisia. Ei vaan tajua, että ne ihanat naiset huomaa kyllä millainen k-pää siellä alla piilee.
Ja kyllä tuo asia on keskeisen olennainen seikka naisensaamattomuusongelmassa.
Huvittavaa tämä ainainen kilttien miesten demonisointi ja jännämiesten ylistys.
Hohhoijaa, tämähän on nykyisin teinipalsta.
Olipa taas ihme olkiukkoilua. Minä en saa naista koska en tee aloitteita naisille kuin ehkä yhden vuodessa. Ei tuolla tahdilla ehdi kertyä sitä pelimieskokemusta mikä on niillä jänniksillä jotka tekee satoja aloitteita vuodessa. Olen niin naiivi että lähestyn vain naista josta olen aidosti kiinnostunut. Jännämies sen sijaan iskee kaikkea vastaantulevaa, joten hänestä harjaantuu todella taitava naisten käsittelijä. Tällainen minun kaltainen naiivi romantikko sen sijaan saa aina pakit, koska lähestyn niin kömpelön epävarmasti.
En saa naista vaan siksi että olen ruma. Ihan sama miten kiltti olisin