Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Avasin sitten puhelimeni ja tietysti siellä oli monta viestiä Ismolta, Susulta ja Sampolta. Ikävää, että Susu sai keskenmenon ja Sampolta jouduttiin poistamaan umpisuoli. Molemmilla sitten ilmeni komplikaatioita ja ovat yhä molemmat sairaalassa. Pakko oli nyt sitten käydä sairaalassa. Huomenna joudun sitten taas tuuraamaan lääkäriä ja Aaro saa tehdä yksin tuhojaan johtajana.
Kalle
(Tämä on ollut hauska, mutta nyt näköään jo hiipumaan päin.)
(Itse yrittänyt epätoivoisesti pitää tätä yllä. En halua luopua tästä. :D)
Pitihän se arvata että heti ku takas tullaan niin Kallella alkaa työt painaa päälle. Miks kaikkien pitää koko aikaa turvautua Kalleen? Kyllä senkin pitäis saada välillä olla ihan vaan rauhassa.
Lari
Lindanhan ei pitäny olla kiinnostunu Karista. Taitaa vaan ilmanen matka olla mielessä.
Eva
Nyt en kyllä "hik" tiedä mitä sitä laulas.
Maaritti
Oli kyllä rauhallinen vappu. Amandassa hiljaista. Helpompaa toki työntekijöille.
Cindy
Nyt Linda soitti, että äiti ja Ismo ovat joutuneet putkaan kun aiheuttivat ravintelissa häslinkiä valepuvuissaan. Olkoon siellä sitten yön.
Salla
Nyt vihdoin kotona. Hyvä, että Lari jaksoi pestä meidän pyykit. Menen kyllä kohta jo nukkumaan, että jaksaa taas huomenna aamulla mennä töihin.
Kalle
Huomenna sitten taas arki jatkuu. Ehkä jo menemme käymään Jannen kanssa syömässä. Sillä vaikutti kyllä olevan mielenkiintosta kerrottava. Nyt iltatoimet. Täytyy hieroa Kallen hartioita niin saa sen stressiä edes vähän purettua. Saataispa nopeasti se oma asunto niin helpottuis asiat.
Ismo ja Mirkku ovat putkassa. Mitä ihmettä ne on sekoillu? No, saadaan olla Kallen kanssa rauhassa yö.
Lari
Mikä päivä! Saanu olla rauhassa! Ei oo Jukka tullu vit tuilemaan!
Maaritti
Aivan kamala Vappu. Ei yhtään ihanaa miestä!
Eva
Minkä takia Noel ei oo tullu kattoo mua? Eiks se oo yhtään huolissaan?
Susu
Voitin tänään 5000 euroa nettipokerissa. Harkitsen jo pokeriammattilaiseksi ryhtymistä.
Miki
Oi, Lari vaihtoi näköään sänkyyn puhtaat lakanat. Nyt menen nukkumaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Oi, Lari vaihtoi näköään sänkyyn puhtaat lakanat. Nyt menen nukkumaan.
Kalle
Hyvää yötä kulta.
Lari
No nyt Noel laitto viestin et sillä on ollu työkiireitä. Niinhän sillä on aina. Ja mainitsi että on vieläkin mulle vihanen siitä meidän riidasta. Luulis tän mun tilanteen huolestuttavan sitä! Joku riita on sillon toissijainen!
Susu
HEI ME HEILUTAAN TAAS MUT EI ME KAADUTA!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Voitin tänään 5000 euroa nettipokerissa. Harkitsen jo pokeriammattilaiseksi ryhtymistä.
Miki
Oo nyt sitte varovainen ettet vaan menetä kaikkea. Kuulin että Ismolla ollu jotain ongelmaa pelaamisen kanssa ja siinä ei käyny hyvin.
Susu
Mistäköhän äiti on ja mitäköhän on tapahtunut kun ei saapunut eilen juhliin, eikä tänäänkään ole näkynyt? Ainakin olen saanut olla rauhassa. Kari tosin on jaksanut jauhaa koko päivän formuloista ja Taalasbissestä. Linda on kuulemma nyt sitten lähdössä mukaan matkalle Espanjaan ja Monacon,vaikka kielsin.
Salla