Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
1961/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elinan ja Noelin välit vaikuttavat mielenkiintoiselta. Tästähän voi saada kunnon jutun!

Maaritti

Olen innokas lukemaan tämän juttusi vasta kun lupaat, ettet ota enää taksikyytiä humalatilassa kotiini Naantaliin. Muuten joudun salaamaan osoitteeni sinulta.

Karin

Hei, äläs nyt pienistä suutu! Vappuna nyt meni vähän lujaa. Nyt on arki ja olen ihan selvänä! Saan muuten noista todella mehukkaan tekstin aikaan!

Maaritti

Vierailija
1962/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, alkaa houkuttaa jo todella paljon ajatus et päästäs Kallen kanssa ullakkoasuntoon. Ei tarvis miettiä ja säätää. Saatas elää ihan omassa rauhassa.

Lari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menny tekee musta jotain ilmotuksia? Törkeetä!

Eva

Vierailija
1964/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaakohan Noel mua enää?

Susu

Vierailija
1965/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin tänään uudestaan mun uuden poikakaverin kanssa. Käytiin keilaamassa ja syömässä. Äiti taas on ihan hirveen huolissaan että kenen kaa mä liikun.

Roosa

Vierailija
1966/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elinan ja Noelin välit vaikuttavat mielenkiintoiselta. Tästähän voi saada kunnon jutun!

Maaritti

Olen innokas lukemaan tämän juttusi vasta kun lupaat, ettet ota enää taksikyytiä humalatilassa kotiini Naantaliin. Muuten joudun salaamaan osoitteeni sinulta.

Karin

Hei, äläs nyt pienistä suutu! Vappuna nyt meni vähän lujaa. Nyt on arki ja olen ihan selvänä! Saan muuten noista todella mehukkaan tekstin aikaan!

Maaritti

Selvä. Olen kiinnostunut myöskin lukemaan sen juttusi kun saat sen valmiiksi. Tälle eläkeläisvanhukselle päivät tuppaavat käydä kovin yksitoikkoisiksi ilman mitään mielenkiintoista sisältöä.

Karin

Vierailija
1967/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun huomenna tuosta asuntoasiasta Jutalle ja Sallalle puhun tuosta Amandan maksamisesta.

Kalle

Vierailija
1968/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun huomenna tuosta asuntoasiasta Jutalle ja Sallalle puhun tuosta Amandan maksamisesta.

Kalle

Kiva juttu.

Lari

Vierailija
1969/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Karin

Maaritti

Selvä. Olen kiinnostunut myöskin lukemaan sen juttusi kun saat sen valmiiksi. Tälle eläkeläisvanhukselle päivät tuppaavat käydä kovin yksitoikkoisiksi ilman mitään mielenkiintoista sisältöä.

Karin

Hyvä. Saat lukea tekstin sitten jo ennen kuin se julkaistaan. Voit kertoa mielipiteesi ja ehkä muutosehdotuksia.

Maaritti

Vierailija
1970/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinne ullakkokämppään pitää ostaa uusi sohva ja sänky ja maalata seinät siniseksi. Tuo nykyinen ruskea on oikeastaan ihan hirveä väri. Katsotaan nyt jos mennään itse huomenna pariksi yöksi Amandaan. Mutta Lari, sinullakinhan on nyt paljon töitä ja tapaamisia ja keskiviikkona se koko päivän homma lentokentällä, joten ei kylläkään ehdittäisi kauaa Amandassa olla. Turhaa siitä olisi maksaa. Muista myös käydä huomenna hankkimassa Dressmannilta se uusi puku paidalla ja solmiolla. Harmi kun en pääsi makutuomariksi. Harmi kun ei älytty ostaa sitä samalla lauantaina kun käytiin tuolla yhdessä ostamassa vaatteet vappulounaalle.

Kalle

Vierailija
1971/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tainnut muistaa kertoa, että pääsin ääneksi uuteen nikotiinivalmistemainokseen. Tulevat sairaalalle äänittämään sen. Halusivat nimenomaan lääkärin. Ensin pyysivät Robin Marklundia, mutta Robin ei halunnut.

Kalle

Vierailija
1972/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään voitin nettipokerista 7000 euroa. Ostin Lailalle ja Matiakselle pizzaa ja limua ja uudet iPhonet. Evalle hankin 500 euron lahjakortin alusvaatekauppaan. Ajattelin yllättää Evan ja sopia meidän välit. Olen kuitenkin Evan lapsen isä.

Miki

Vierailija
1973/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinne ullakkokämppään pitää ostaa uusi sohva ja sänky ja maalata seinät siniseksi. Tuo nykyinen ruskea on oikeastaan ihan hirveä väri. Katsotaan nyt jos mennään itse huomenna pariksi yöksi Amandaan. Mutta Lari, sinullakinhan on nyt paljon töitä ja tapaamisia ja keskiviikkona se koko päivän homma lentokentällä, joten ei kylläkään ehdittäisi kauaa Amandassa olla. Turhaa siitä olisi maksaa. Muista myös käydä huomenna hankkimassa Dressmannilta se uusi puku paidalla ja solmiolla. Harmi kun en pääsi makutuomariksi. Harmi kun ei älytty ostaa sitä samalla lauantaina kun käytiin tuolla yhdessä ostamassa vaatteet vappulounaalle.

Kalle

Joo ehkä ei kannatta Amandaan mennä. Kyllä me täällä Ismon luona vielä pärjätään. Ja enköhän mä löydä puvun joka myös miellyttää sua. Voitas sitten viikonloppuna kun on aikaa niin miettiä noita asunnon muutoksia. Sininen väri käy hyvin.

Lari

Vierailija
1974/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään voitin nettipokerista 7000 euroa. Ostin Lailalle ja Matiakselle pizzaa ja limua ja uudet iPhonet. Evalle hankin 500 euron lahjakortin alusvaatekauppaan. Ajattelin yllättää Evan ja sopia meidän välit. Olen kuitenkin Evan lapsen isä.

Miki

Jos SÄ kuvittelet että joku lahkakortti lepyttää mut niin oot väärässä! Ja että vielä oikein alusvaatekauppaan, ajattelitko tulla oikein makutuomariksi? Saat kyllä vähän miettiä muita keinoja mun lepyttämiseksi!

Eva

Vierailija
1975/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tainnut muistaa kertoa, että pääsin ääneksi uuteen nikotiinivalmistemainokseen. Tulevat sairaalalle äänittämään sen. Halusivat nimenomaan lääkärin. Ensin pyysivät Robin Marklundia, mutta Robin ei halunnut.

Kalle

Sun ääni varmasti sopii siihen.

Lari

Vierailija
1976/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä pahalta kun Noel ei oo tullu käymään.

Susu

Vierailija
1977/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan Kallen kanssa. <3

Lari

Vierailija
1978/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tuollainen Gossip girl-juttu olisi hauska nähdä sarjassa.)

Vierailija
1979/5153 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ja se Gossip girl olisi sitten tyyliin Daniela, Lasse, Aki tai Kalle eli joku, jolta sitä vähiten odottaa.)

Vierailija
1980/5153 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minneköhän Jukka on hävinny? Ei oo nyt hetkeen ärsyttäny mua. Tuntuu vähän oudolta.

Maaritti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme