Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Oot voimani mun, kun "hik" jään syliin sun...
Maaritti
Onks kukaan kuullu Danielasta? Ei olla nähty moneen päivään. Meidän piti tulla vappujuhliin.
Henrik
...viet mut hurmioon...
Maaritti
Lari, mitä teet nyt? Mennäänkö bisselle? Olen ihan yksin ja on tylsää. Ei ole työtä, eikä seuraa. Kesätyökuvio on vielä vähän epäselvä. Jo vuosia olen yrittänyt kertoa, että olen oikeasti bi ja olin hyvin kiinnostunut Talesta. En koskaan pystynyt kertomaan tunteistani.
Janne
Oli, tämä hotellin kylpylä on aivan ihana. Onneksi Ismo suostui maksamaan toisenkin yön täällä. Taidetaankin viettää vappua täällä Sallan juhlien sijaan. Tosin pasteijoita täältä ei saa,mutta tämä paikka on silti vähän toista kun joku Sallan Amanda.
Mirkku
Mitä ihmettä, onko tuo Markku juomassa kuohuvaa täällä hotellin saa-osastolla? Ja, ei kai tuo ole Ismo? Tänään onkin ollut upea päivä kun on ollut omaa rauhaa.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, onko tuo Markku juomassa kuohuvaa täällä hotellin saa-osastolla? Ja, ei kai tuo ole Ismo? Tänään onkin ollut upea päivä kun on ollut omaa rauhaa.
Kalle
Kyllä se Mirkku on ja Ismo myös. Ovatko olleet täällä vakoilemassa?
Kalle
(Ennakoiva haluaa aina muuttaa Mirkun Markuksi.)
Vierailija kirjoitti:
Kalle
Antaa niiden olla, niin ehkä neki jättää meidät rauhaan. Mitä vielä tehtäis ennen ku mennään takas huoneeseen?
Lari
Vierailija kirjoitti:
Lari, mitä teet nyt? Mennäänkö bisselle? Olen ihan yksin ja on tylsää. Ei ole työtä, eikä seuraa. Kesätyökuvio on vielä vähän epäselvä. Jo vuosia olen yrittänyt kertoa, että olen oikeasti bi ja olin hyvin kiinnostunut Talesta. En koskaan pystynyt kertomaan tunteistani.
Janne
Sori, vietän hotelliviikonloppua Kallen kanssa. Nähdään joku toinen päivä. Voit sitten kertoa tarkemmin tilanteestas.
Lari
...minä lähden Pohjois-Karjalaan...
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JanneSori, vietän hotelliviikonloppua Kallen kanssa. Nähdään joku toinen päivä. Voit sitten kertoa tarkemmin tilanteestas.
Lari
Onko tuo nyt vakavaakin? Etsin varmaan Tinderistä seuraa tai menen baariin. Ehkä Alissa suostuu seuraksi kun on myös yksin. Meni kyllä viime kesänä naimisiin vähän oudon tyypin kanssa, mutta on jo eronnut. Mutta mennään ensi viikolla Raxiin syömään pizzaa.
Janne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KalleAntaa niiden olla, niin ehkä neki jättää meidät rauhaan. Mitä vielä tehtäis ennen ku mennään takas huoneeseen?
Lari
Voitko mennä edeltä takaisin huoneeseen laittamaan iPadin käyttökuntoon ja tilata teetä ja jäätelöannokset huonepalvelusta sekä hedelmiä? Puhun sillä aikaa Ismolle.
Kalle
Oho, Tinderissä tuli vastaan Janne. Peukutin Janneakin.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KalleAntaa niiden olla, niin ehkä neki jättää meidät rauhaan. Mitä vielä tehtäis ennen ku mennään takas huoneeseen?
LariVoitko mennä edeltä takaisin huoneeseen laittamaan iPadin käyttökuntoon ja tilata teetä ja jäätelöannokset huonepalvelusta sekä hedelmiä? Puhun sillä aikaa Ismolle.
Kalle
Totta kai. Nähään siellä sitten.
Lari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JanneSori, vietän hotelliviikonloppua Kallen kanssa. Nähdään joku toinen päivä. Voit sitten kertoa tarkemmin tilanteestas.
LariOnko tuo nyt vakavaakin? Etsin varmaan Tinderistä seuraa tai menen baariin. Ehkä Alissa suostuu seuraksi kun on myös yksin. Meni kyllä viime kesänä naimisiin vähän oudon tyypin kanssa, mutta on jo eronnut. Mutta mennään ensi viikolla Raxiin syömään pizzaa.
Janne
On. Kalle nimittäin kosi mua. Ja mennään vaan syömään.
Lari
Miksi Amandan tarjoilujen kasvispuoli on niin niukka?
Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LariOnko tuo nyt vakavaakin? Etsin varmaan Tinderistä seuraa tai menen baariin. Ehkä Alissa suostuu seuraksi kun on myös yksin. Meni kyllä viime kesänä naimisiin vähän oudon tyypin kanssa, mutta on jo eronnut. Mutta mennään ensi viikolla Raxiin syömään pizzaa.
JanneOn. Kalle nimittäin kosi mua. Ja mennään vaan syömään.
Lari
Oli,oi, tuohan on upea uutinen. Kutsu sitten häihin.
Janne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JanneOn. Kalle nimittäin kosi mua. Ja mennään vaan syömään.
LariOli,oi, tuohan on upea uutinen. Kutsu sitten häihin.
Janne
Joo, totta kai!
Lari
...mitä tänne "hik" jää kun mä lähden täältä...
Maaritti
Gigantissa ja Pizzeriassa käyty. Nyt Kallen kanssa spa osastolle! Toivon mukaan ei törmätä Ismoon tai Mirkkuun...
Lari