Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Lasse, mitä nää Maaritin ja Evan jutut oikein on?
Joanna
Susu, nyt kannattaisi tulla keskustelemaan asioista.
Et tule pitämään siitä, mitä kerromme.
Elina, Robin ja Kari
Miki, et saa koskaan nähdä lastamme jos et myönnä sitä kun pidimme kimppakivaa sun luona sillon yks ilta! Otitte mua yhtäaikaa oikein edestä ja takaa! Kyllä nainen kerran panemaan käy mutta sen jälkeen alkaa vit tuilu!
Eva
Eva ei kestä totuutta, voi voi...
"Melkein" käy sääliksi.
Linda
Vierailija kirjoitti:
Susu, nyt kannattaisi tulla keskustelemaan asioista.
Et tule pitämään siitä, mitä kerromme.
Elina, Robin ja Kari
Eikä, nytkö te olette vihdoin valmiita avaamaan minulle lukitun arkkunne?
Susu
Eva, ei ole mitään lasta.
Nyt nukkumaan, jos edes hieman rauhoittuisi...
Robin
Taidanpa tehdä lehtijutun toisesta huijaavasta miehestä, Lasse Sievisestä. Juttuun saa hyvin Mikinkin liitettyä. Kutsunpa Evan haastatteluun.
Maaritti
No niin, Pihlajakatu se aloitti taas riitelynsä! Onneks ei oo sentään yö!
Sampo
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa tehdä lehtijutun toisesta huijaavasta miehestä, Lasse Sievisestä. Juttuun saa hyvin Mikinkin liitettyä. Kutsunpa Evan haastatteluun.
Maaritti
Sun "lehtijuttusi" tiedetään.
Ootko jo pitkäänkin ollut Seiskan leivissä?
Jukka
Noel, Taalasmaiden porukka taas tuhlaa mun aikaa ku ne ei kerro mulle mitään. Voitko vähän ojentaa niitä että jättää mut rauhaan?
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MaarittiSun "lehtijuttusi" tiedetään.
Ootko jo pitkäänkin ollut Seiskan leivissä?
Jukka
Minulla on ihan oma lehteni. Minä teen oikeita juttuja, en mitään juoruja!
Maaritti
Damn, Kalle ei kyllä yhtään jaksais tätä melua ku se tulee töistä. Pakko kehitellä sille jotain rentouttavaa.
Lari
ELÄIMILLE OIKEUTTA! ELÄIMILLE OIKEUTTA! APINOILLE OIKEUS OLLA OLEMATTA PUISSA! LEHMILLE OIKEUS OLLA ANTAMATTA MAITOA! LIHANSYÖJILLE OIKEUS VALITA KASVISVAIHTOEHTO!
Inka
Katsooko joku pressitilaisuutta?
KAHDEN NAISEN JÄRKYTTÄVÄ TOSITARINA, SUHTEESSA OLEVA MIES KÄYTTI HÄIKÄILEMÄTTÖMÄSTI HYVÄKSI: "HÄN SAI KAIKKI USKOMAAN ETTÄ OLEMME VAINOHARHAISIA. MINÄ OIKEASTI RAKASTIN HÄNTÄ."
Ensin Nikkinen, nyt Sievinen! Hah hah! Mitäköhän tämä tekee Amandan maineelle? Taitaa Salla olla tyytyväinen työkaveriinsa! Hah hah!
Maaritti
Siis on noilla Taalasmailla otsaa. Varoittelevat ja vihjailevat mutta eivät kerro mitään. Ja Noelia ei kiinnosta mennä sanomaan noille suoria sanoja.
Pitäsköhän mun vaan muuttaa pois? Jäis nuo sekopäät selvittelemään välejään ilman mua!
Susu
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku pressitilaisuutta?
Mun ja Karitsani häät, vaikka ne jo vietettiinkin tässä ketjussa.
Annan lapsen adoptioon. Valehtelen, että en tiedä lapsen isää tai valehtelen, että Miki tai Aki on isä. Noel ei näe koskaan tätä lasta.
Susu
Just tollasia te miehet ootte! Aina syytätte naisia! Onneks Aki sai jo rangaistuksen Maaritin ansiosta!
Eva