Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
781/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla, milloin lakkaat syöttämästä Karille lihapullia?

Inka

Vierailija
782/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, huomenta Noel! Olin koko yön poissa kotoa! Oletko saanut olla tarpeeksi yksin? Vai vieläkö läsnäoloni vaarantaa työsi?

Susu

Nukahdin toimistolle. Aki nakitti ylitöitä. Kuiskaten: juristina voin kertoa, että sinuna jättäisin turhat utelut omaan arvoonsa. Sä muistat, kuinka Elinalle lävi.

Noel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inka

Etkö dä nelikymppinen muija voi jo luopua noista saparoleteistä? Mä syötän meijän Karia vaikka pas ka lla jos haluan.

Ulla

Vierailija
784/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, huomenta Noel! Olin koko yön poissa kotoa! Oletko saanut olla tarpeeksi yksin? Vai vieläkö läsnäoloni vaarantaa työsi?

Susu

Nukahdin toimistolle. Aki nakitti ylitöitä. Kuiskaten: juristina voin kertoa, että sinuna jättäisin turhat utelut omaan arvoonsa. Sä muistat, kuinka Elinalle lävi.

Noel

No sitähän sä jaksat jankuttaa miten Elinalle kävi. Ihan ku sä taas vihjailisit että Elina sekos sun takia. Mä en enää ymmärrä mikä sua oikein vaivaa.

Susu

Vierailija
785/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inka

Etkö dä nelikymppinen muija voi jo luopua noista saparoleteistä? Mä syötän meijän Karia vaikka pas ka lla jos haluan.

Ulla

Mä saan pitää sellasia hiuksia kuin mä haluan! Ja tiedätkö sä millasissa oloissa ne eläimet on, jotka päätyy lautaselle?

Inka

Vierailija
786/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inka

Ulla

Mä saan pitää sellasia hiuksia kuin mä haluan! Ja tiedätkö sä millasissa oloissa ne eläimet on, jotka päätyy lautaselle?

Inka

Tiiät sä viherpiipertäjä mistä se luomulannote eli peeaska tulee jolla sun porkkanoita lannotetaan? Sä syöt peeaskalla kasvatettua ruokaa, mä ruoholla kasvatettua.

Ulla

Vierailija
787/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

Noel

No sitähän sä jaksat jankuttaa miten Elinalle kävi. Ihan ku sä taas vihjailisit että Elina sekos sun takia. Mä en enää ymmärrä mikä sua oikein vaivaa.

Susu

Syvä huokaus: kuules nyt Susu, sä alat toistaa itseäs. Oletko sä ihan kunnossa?

Noel

Vierailija
788/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit hei! Sä unohdit sun rintsikat meille ku tulit eilen lainaamaan rahaa.

Lasse

Vierailija
789/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susu

Noel

Susu

Syvä huokaus: kuules nyt Susu, sä alat toistaa itseäs. Oletko sä ihan kunnossa?

Noel

No en varmaankaan ole. Ja sä voit miettiä että mistä se johtuu. Mä meen ulos, hei hei!

Susu

Vierailija
790/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inka

Ulla

Inka

Tiiät sä viherpiipertäjä mistä se luomulannote eli peeaska tulee jolla sun porkkanoita lannotetaan? Sä syöt peeaskalla kasvatettua ruokaa, mä ruoholla kasvatettua.

Ulla

Sä... sä et tajua mistään mitään!

*juoksee itkien paikalta*

Inka

Vierailija
791/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse

Hitsi, enhän mä tajunnu, kiitti. Pitää olla varuillaan ettei se sun Joannas saa meitä kiinni. Ja kiitti vielä lainasta.

T. Maaritti

Vierailija
792/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel muutti vasta meille, ja nyt se jo riitelee äidin kanssa. Äidillä ei sitte suhteet kestä.

Laila

Vierailija
793/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkästä aikaa onnellinen.

Kalle

Vierailija
794/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse

Hitsi, enhän mä tajunnu, kiitti. Pitää olla varuillaan ettei se sun Joannas saa meitä kiinni. Ja kiitti vielä lainasta.

T. Maaritti

Onneks Joanna oli jääny yöks Amandaan, kun se on lähempänä sen duunia ja sillä meni myöhään. En olis halunnu sen näkevän, kun sä makasit sängyssä suu auki x-asennossa. Mä menin loppupeleissä sohvalle nukkuu, ku eihä sitä sun kuorsaamista kuunnellu pirukaan.

Lasse

Vierailija
795/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inka

Ulla

Inka

Ulla

Sä... sä et tajua mistään mitään!

*juoksee itkien paikalta*

Inka

Hähhäähäää juokse vaikka lähimmälle laitumelle ruohoa syömään. Mä alan lämmittää lihapullia meijän Karille.

Ulla

Vierailija
796/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse

T. Maaritti

Onneks Joanna oli jääny yöks Amandaan, kun se on lähempänä sen duunia ja sillä meni myöhään. En olis halunnu sen näkevän, kun sä makasit sängyssä suu auki x-asennossa. Mä menin loppupeleissä sohvalle nukkuu, ku eihä sitä sun kuorsaamista kuunnellu pirukaan.

Lasse

Vai niin, no sori ku ajoin sut pois omasta sängystäs. Oisit vaan herättäny.

T. Maaritti

Vierailija
797/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia mun suhteet ei kestä? Ensin Miki. Sitten Aki. Nyt alkaa onni rakoilla Noelin kanssa.

Susu

Vierailija
798/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko Inka parkuu kellarissa? Eiks sillä oo ikinä muuta tekemistä?

Aamu

Vierailija
799/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä olit mutsi eilen illalla? Yrtin soittaa monta kertaa. Kännissä varmaan?

Silja

Vierailija
800/5153 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Elina, me ei olla puhuttu kunnolla pitkään aikaan. Oisko sulla aikaa? Mä haluaisin puhua... Noelista...

Susu