Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Kas, huomenta Noel! Olin koko yön poissa kotoa! Oletko saanut olla tarpeeksi yksin? Vai vieläkö läsnäoloni vaarantaa työsi?
Susu
Nukahdin toimistolle. Aki nakitti ylitöitä. Kuiskaten: juristina voin kertoa, että sinuna jättäisin turhat utelut omaan arvoonsa. Sä muistat, kuinka Elinalle lävi.
Noel
Vierailija kirjoitti:
Ulla, milloin lakkaat syöttämästä Karille lihapullia?
Inka
Etkö dä nelikymppinen muija voi jo luopua noista saparoleteistä? Mä syötän meijän Karia vaikka pas ka lla jos haluan.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, huomenta Noel! Olin koko yön poissa kotoa! Oletko saanut olla tarpeeksi yksin? Vai vieläkö läsnäoloni vaarantaa työsi?
SusuNukahdin toimistolle. Aki nakitti ylitöitä. Kuiskaten: juristina voin kertoa, että sinuna jättäisin turhat utelut omaan arvoonsa. Sä muistat, kuinka Elinalle lävi.
Noel
No sitähän sä jaksat jankuttaa miten Elinalle kävi. Ihan ku sä taas vihjailisit että Elina sekos sun takia. Mä en enää ymmärrä mikä sua oikein vaivaa.
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
Etkö dä nelikymppinen muija voi jo luopua noista saparoleteistä? Mä syötän meijän Karia vaikka pas ka lla jos haluan.
Ulla
Mä saan pitää sellasia hiuksia kuin mä haluan! Ja tiedätkö sä millasissa oloissa ne eläimet on, jotka päätyy lautaselle?
Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
UllaMä saan pitää sellasia hiuksia kuin mä haluan! Ja tiedätkö sä millasissa oloissa ne eläimet on, jotka päätyy lautaselle?
Inka
Tiiät sä viherpiipertäjä mistä se luomulannote eli peeaska tulee jolla sun porkkanoita lannotetaan? Sä syöt peeaskalla kasvatettua ruokaa, mä ruoholla kasvatettua.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuNukahdin toimistolle. Aki nakitti ylitöitä. Kuiskaten: juristina voin kertoa, että sinuna jättäisin turhat utelut omaan arvoonsa. Sä muistat, kuinka Elinalle lävi.
NoelNo sitähän sä jaksat jankuttaa miten Elinalle kävi. Ihan ku sä taas vihjailisit että Elina sekos sun takia. Mä en enää ymmärrä mikä sua oikein vaivaa.
Susu
Syvä huokaus: kuules nyt Susu, sä alat toistaa itseäs. Oletko sä ihan kunnossa?
Noel
Maarit hei! Sä unohdit sun rintsikat meille ku tulit eilen lainaamaan rahaa.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NoelNo sitähän sä jaksat jankuttaa miten Elinalle kävi. Ihan ku sä taas vihjailisit että Elina sekos sun takia. Mä en enää ymmärrä mikä sua oikein vaivaa.
SusuSyvä huokaus: kuules nyt Susu, sä alat toistaa itseäs. Oletko sä ihan kunnossa?
Noel
No en varmaankaan ole. Ja sä voit miettiä että mistä se johtuu. Mä meen ulos, hei hei!
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
UllaMä saan pitää sellasia hiuksia kuin mä haluan! Ja tiedätkö sä millasissa oloissa ne eläimet on, jotka päätyy lautaselle?
InkaTiiät sä viherpiipertäjä mistä se luomulannote eli peeaska tulee jolla sun porkkanoita lannotetaan? Sä syöt peeaskalla kasvatettua ruokaa, mä ruoholla kasvatettua.
Ulla
Sä... sä et tajua mistään mitään!
*juoksee itkien paikalta*
Inka
Vierailija kirjoitti:
Lasse
Hitsi, enhän mä tajunnu, kiitti. Pitää olla varuillaan ettei se sun Joannas saa meitä kiinni. Ja kiitti vielä lainasta.
T. Maaritti
Noel muutti vasta meille, ja nyt se jo riitelee äidin kanssa. Äidillä ei sitte suhteet kestä.
Laila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse
Hitsi, enhän mä tajunnu, kiitti. Pitää olla varuillaan ettei se sun Joannas saa meitä kiinni. Ja kiitti vielä lainasta.
T. Maaritti
Onneks Joanna oli jääny yöks Amandaan, kun se on lähempänä sen duunia ja sillä meni myöhään. En olis halunnu sen näkevän, kun sä makasit sängyssä suu auki x-asennossa. Mä menin loppupeleissä sohvalle nukkuu, ku eihä sitä sun kuorsaamista kuunnellu pirukaan.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
InkaTiiät sä viherpiipertäjä mistä se luomulannote eli peeaska tulee jolla sun porkkanoita lannotetaan? Sä syöt peeaskalla kasvatettua ruokaa, mä ruoholla kasvatettua.
UllaSä... sä et tajua mistään mitään!
*juoksee itkien paikalta*
Inka
Hähhäähäää juokse vaikka lähimmälle laitumelle ruohoa syömään. Mä alan lämmittää lihapullia meijän Karille.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse
T. Maaritti
Onneks Joanna oli jääny yöks Amandaan, kun se on lähempänä sen duunia ja sillä meni myöhään. En olis halunnu sen näkevän, kun sä makasit sängyssä suu auki x-asennossa. Mä menin loppupeleissä sohvalle nukkuu, ku eihä sitä sun kuorsaamista kuunnellu pirukaan.
Lasse
Vai niin, no sori ku ajoin sut pois omasta sängystäs. Oisit vaan herättäny.
T. Maaritti
Minkä takia mun suhteet ei kestä? Ensin Miki. Sitten Aki. Nyt alkaa onni rakoilla Noelin kanssa.
Susu
Taasko Inka parkuu kellarissa? Eiks sillä oo ikinä muuta tekemistä?
Aamu
Missä sä olit mutsi eilen illalla? Yrtin soittaa monta kertaa. Kännissä varmaan?
Silja
Hei Elina, me ei olla puhuttu kunnolla pitkään aikaan. Oisko sulla aikaa? Mä haluaisin puhua... Noelista...
Susu
Inka