Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Lari, ensi yönä meidän pitää kyllä oikeasti vaan nukkua. Paikat on kipeinä ja väsyttää.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olit mutsi eilen illalla? Yrtin soittaa monta kertaa. Kännissä varmaan?
SiljaNo yhen ystävän luona yötä, ei sen kummempia.
T. Maaritti
MAARIT SALIN!!!!! Sut on nähty luikkivan Lassen kämpästä aamulla. Pitääkö tää paikkansa? Äläkä yritä sönköttää mitään, todistaja oli nähnyt sut ovisilmästään.
Jukka
Joku suuttui kun täällä puhuttiin vanukkaista. Tämä ei kuitenkaan ole se virallinen keskustelu, eikä siinä virallisessa keskustelussa millään vanukkailla ole vitsailtu. Tämä nyt on muutenkin sellainen vitsailu tai pilailukeskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olit mutsi eilen illalla? Yrtin soittaa monta kertaa. Kännissä varmaan?
T. Maaritti
MAARIT SALIN!!!!! Sut on nähty luikkivan Lassen kämpästä aamulla. Pitääkö tää paikkansa? Äläkä yritä sönköttää mitään, todistaja oli nähnyt sut ovisilmästään.
Jukka
Myönnä pois että sinä se olet minua taas vakoillut! Mitä se sulle kuuluu vaikka olisinkin Lassella ollut?
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maaritti
JukkaMyönnä pois että sinä se olet minua taas vakoillut! Mitä se sulle kuuluu vaikka olisinkin Lassella ollut?
T. Maaritti
ULLA kertoi! Mitä sä teit Lassen luona yöllä? Oliko omat viinst loppu vai?
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maaritti
JukkaMyönnä pois että sinä se olet minua taas vakoillut! Mitä se sulle kuuluu vaikka olisinkin Lassella ollut?
T. Maaritti
Jukka
No jos sä oot kerta niin kiinnostunu mun asioista, niin me kuule harrastettiin seksiä. Ja Lasse lainas mulle vähän rahaa samalla. Oletko nyt iloinen kun tiedät kaiken? Vai halutko tietää vielä tarkemmin?
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Noel, millon sulla on seuraavan kerran vapaata?
Susu
Kunhan olen saanut työprojektin päätökseen.
Kuiskaus: sä voisit keskittyä vaihteeks omaan elämääs.
Noel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maaritti
T. Maaritti
JukkaNo jos sä oot kerta niin kiinnostunu mun asioista, niin me kuule harrastettiin seksiä. Ja Lasse lainas mulle vähän rahaa samalla. Oletko nyt iloinen kun tiedät kaiken? Vai halutko tietää vielä tarkemmin?
T. Maaritti
Säästä mut likaisilta yksityiskohdilta. Kuinka hitossa sä olet selvinpäin???
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel, millon sulla on seuraavan kerran vapaata?
SusuKunhan olen saanut työprojektin päätökseen.
Kuiskaus: sä voisit keskittyä vaihteeks omaan elämääs.
Noel
Okei, ehkä mä sitten voisin. Mä lähen käymään ruokakaupassa. Moi.
*Kävelee Mustavaarayhtiöihin*
Aki? Oot sä täällä?
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maaritti
T. Maaritti
JukkaNo jos sä oot kerta niin kiinnostunu mun asioista, niin me kuule harrastettiin seksiä. Ja Lasse lainas mulle vähän rahaa samalla. Oletko nyt iloinen kun tiedät kaiken? Vai halutko tietää vielä tarkemmin?
T. Maaritti
Säästä mut likaisilta yksityiskohdilta. Kuinka hitossa sä olet selvinpäin???
Jukka
No ajattelin pitää yhden vapaapäivän juomisesta, että voisin ettiä töitä. Huomenna tai ehkä jo illalla se on taas menoa.
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Joku suuttui kun täällä puhuttiin vanukkaista. Tämä ei kuitenkaan ole se virallinen keskustelu, eikä siinä virallisessa keskustelussa millään vanukkailla ole vitsailtu. Tämä nyt on muutenkin sellainen vitsailu tai pilailukeskustelu.
Miksi joku on alapeukuttanut tätä ????
Jutta, senkin pelle !
Mitä sirkusta vedät minun huoneessani ?
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Ulla, se 5000 euroa?
T. Irma
Tos on, pidä hyvänäs !
Nyt jätät meidät rauhaan.
Gunnar
Vierailija kirjoitti:
Joku veti vanukkaat nenään...
Joku 5 vee siellä luulee olevansa hauska😂
No yhen ystävän luona yötä, ei sen kummempia.
T. Maaritti