Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Taas paljastui Jutan todellinen luonne. Toinen kysyy tosissaan apua ja yks alkaa vitsailla joistain vanukkaista! Hänen kannattaa selvittää ensin omat ongelmansa ennen kuin alkaa neuvoa muita järjettömyyksillään!
Dahlia
Palkkani ei riitä, joten joudun promoamaan myös nikotiinivalmistetta. Pääsin ääneksi tuotteen mainokseen. Ehkä on auttanut jotakin lopettamaan tupakoinnin. Katkokin maksoi paljon.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Inkalle lähtö !
Olet vaarallinen itsellesi ja muille.
Sellasta se kiihkomielisyys teettää...Linda
Miten niin? Mähän tässä ihan rauhallisesti yritän edistää eläinten oikeuksia tässä taloyhtiössä. Mulla on oikeus!
Inka
Inka sä öli 26 vee 20 vuotta sitten, esitit teiniä, lähe nyt menee täältä.
Aki
JA MINÄHÄN EN MENE MINNEKÄÄN ENNEN KUIN ULLA LAKKAA SYÖTTÄMÄSTÄ LIHAPULLIA KARILLE!
Inka
Mä tulin kotiin! Noel, oletko sä täällä!?
Susu
Vierailija kirjoitti:
Susu
Kuiskaten: siis mitä IHMETTÄ sä mesoot? Mulla on etätöitä ja tänne makkariin sulla ei ole mitään asiaa nyt.
Noel
Vierailija kirjoitti:
JA MINÄHÄN EN MENE MINNEKÄÄN ENNEN KUIN ULLA LAKKAA SYÖTTÄMÄSTÄ LIHAPULLIA KARILLE!
Inka
Hel ve tin huijari! Sä loisit Taalasmailla esittäen jotain orpoa runotyttö. Korjaa luus vai heitänks mä sut pellolle?
Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuKuiskaten: siis mitä IHMETTÄ sä mesoot? Mulla on etätöitä ja tänne makkariin sulla ei ole mitään asiaa nyt.
Noel
Kuulepa nyt! Tää on mun asunto ja mä puhun niin lujaa täällä kuin mä tahdon! Nyt saat luvan selittää mikä sua oikein vaivaa? Sä et puhu mulle, ja kaikki kertoilee mulle miten ne on nähny sun hiippailevan rapussa ja käyttäytyvän muutenkin oudosti. Joten kerropa ole hyvä!
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
Hel ve tin huijari! Sä loisit Taalasmailla esittäen jotain orpoa runotyttö. Korjaa luus vai heitänks mä sut pellolle?
Aki
Sä et siitä päätä! Anna mun olla tai mä kerron Ullalle! Se on mun puolella!
Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuKuiskaten: siis mitä IHMETTÄ sä mesoot? Mulla on etätöitä ja tänne makkariin sulla ei ole mitään asiaa nyt.
NoelKuulepa nyt! Tää on mun asunto ja mä puhun niin lujaa täällä kuin mä tahdon! Nyt saat luvan selittää mikä sua oikein vaivaa? Sä et puhu mulle, ja kaikki kertoilee mulle miten ne on nähny sun hiippailevan rapussa ja käyttäytyvän muutenkin oudosti. Joten kerropa ole hyvä!
Susu
Sä alat muistuttaa Elina Taalasmaata. Ainoo, joka täällä käyttäytyy oudosti olet SINÄ!
Noel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
AkiSä et siitä päätä! Anna mun olla tai mä kerron Ullalle! Se on mun puolella!
Inka
Oijoijoi, että kerrot oikein Ulla-pullalle! Huii mua niin pelottaa!
Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NoelKuulepa nyt! Tää on mun asunto ja mä puhun niin lujaa täällä kuin mä tahdon! Nyt saat luvan selittää mikä sua oikein vaivaa? Sä et puhu mulle, ja kaikki kertoilee mulle miten ne on nähny sun hiippailevan rapussa ja käyttäytyvän muutenkin oudosti. Joten kerropa ole hyvä!
SusuSä alat muistuttaa Elina Taalasmaata. Ainoo, joka täällä käyttäytyy oudosti olet SINÄ!
Noel
Vai niin. No jos mä ja Elina ollaan kerta sun mielestä samanlaisia, niin ehkä mä meen sitten käymään sen luona. Heippa!
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
AkiSä et siitä päätä! Anna mun olla tai mä kerron Ullalle! Se on mun puolella!
Inka
Oijoijoi, että kerrot oikein Ulla-pullalle! Huii mua niin pelottaa!
Aki
Sulle kuule käy samalla tavalla kuin sille taululle ja karahville!
Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SusuSä alat muistuttaa Elina Taalasmaata. Ainoo, joka täällä käyttäytyy oudosti olet SINÄ!
Noel
Vai niin. No jos mä ja Elina ollaan kerta sun mielestä samanlaisia, niin ehkä mä meen sitten käymään sen luona. Heippa!
Susu
Hei odota Susu! Tottakai tää on sun kämppä. Kuiskaten: sori mulla on ollu vähän työstressiä.
Noel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel
SusuHei odota Susu! Tottakai tää on sun kämppä. Kuiskaten: sori mulla on ollu vähän työstressiä.
Noel
No joo, mä ymmärrän että sua ärsyttää että Aino vei sun työn, mutta ois kiva jos et purkas kiukkuas muhun.
Susu
Kari? Lainaatko sä mulle sitä rahaa?
T. Maaritti
Keitäs ihmeen tuntemattomia tallaajia nämä ovat ja mitä tuo yksi mies tekee minun kodissani?:-O
Isabella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel
SusuHei odota Susu! Tottakai tää on sun kämppä. Kuiskaten: sori mulla on ollu vähän työstressiä.
NoelNo joo, mä ymmärrän että sua ärsyttää että Aino vei sun työn, mutta ois kiva jos et purkas kiukkuas muhun.
Susu
Onks sun P A K K O muistuttaa siitä asiasta? Mullaon nyt tärkee projekti työn alla joten mä T O I V O N, että annat mulle työrauhan.
Noel
Miki? Voisitko ystävällisesti puhua mulle?
Eva