Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vien Kallen kanssa oikein upean viime yön luksushotellissa. Ollaan täällä vielä toinenkin yö.
Lari
Vietin yhteisen yön Kallen kanssa luksushotellissa.
Lari
Vietin upean viikonlopun.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että Ulla taipunut jopa näin pimeisiin hommiin joskus, että on jopa huijannut ihmisiä ostamaan halpatyövoimamaassa tehtyjä nukkeja. Ja samalla olkoot tämä viesti myös muistutus että pesulalasku 18 vuoden takaa kasvaa edelleen iloisesti korkoa tälläkin hetkellä, joten kehottaisin Ullaa maksamaan sen heti.
T: Irma aurinkoisella Kyproksen saarelta
Minun tekemisenihän eivät sulle kuulu! Ja sitä laskua en maksa sulle ikinä!
Ulla Taalasmaa
Mutta perintötoimistolle kuuluu.
T: Irma
Ja nekö jaksaa siellä käsitellä jotain ikivanhaa hajonnutta purnukkaa? Varmaan vaan ovat raivoissaan, kun sä heitä tällä asialla vaivaat.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Henrik se on rikollisliigassa ja Erika noin nuorena raskaana. Eipä ole Ekholmien sukukaan mitenkään kasvatuksessa onnistunut.
Ilmestyn vielä pakottamaan Henrikin hakemaan opiskelemaan Hankenille ja etsimään kunnollisen tyttöystävän sekä lähettämään Erikan Singaporeen vanhempiensa luo.
Mvh. Karin
Pakottamaan? Sehän se on hyvä kasvatuskeino. Toiminut teillä erinomaisesti.
Maaritti
Vakoilin taas Kallea kun aina joutuu pelkäämään, että Kalle sortuu taas ryyppäämään. Niin paljon huonoja valintoja Kalle on elämässään tehnyt, että oikein hävettää. Tekisi vaan niin kuin haluan niin kaikki olisi hyvin. Olen jo vanha ja yksinäinen mies.
Ismo
Vierailija kirjoitti:
Vakoilin taas Kallea kun aina joutuu pelkäämään, että Kalle sortuu taas ryyppäämään. Niin paljon huonoja valintoja Kalle on elämässään tehnyt, että oikein hävettää. Tekisi vaan niin kuin haluan niin kaikki olisi hyvin. Olen jo vanha ja yksinäinen mies.
Ismo
Ei hyvää päivää!
Hani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Henrik se on rikollisliigassa ja Erika noin nuorena raskaana. Eipä ole Ekholmien sukukaan mitenkään kasvatuksessa onnistunut.
Ilmestyn vielä pakottamaan Henrikin hakemaan opiskelemaan Hankenille ja etsimään kunnollisen tyttöystävän sekä lähettämään Erikan Singaporeen vanhempiensa luo.
Mvh. Karin
Pakottamaan? Sehän se on hyvä kasvatuskeino. Toiminut teillä erinomaisesti.
Maaritti
Ainakin se on parempi kasvatuskeino kun umpihumalassa lasten näkyvillä avoimesti sekoilu ja kekkulointi.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että Ulla taipunut jopa näin pimeisiin hommiin joskus, että on jopa huijannut ihmisiä ostamaan halpatyövoimamaassa tehtyjä nukkeja. Ja samalla olkoot tämä viesti myös muistutus että pesulalasku 18 vuoden takaa kasvaa edelleen iloisesti korkoa tälläkin hetkellä, joten kehottaisin Ullaa maksamaan sen heti.
Ulla Taalasmaa
Ja nekö jaksaa siellä käsitellä jotain ikivanhaa hajonnu
Ei vaan he jaksavat käsitellä edelleen 18 vuotta vanhaa pesulaskua Teneriffalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Ja nekö
Anteeksi 18 vuotta vanhaa pesulalaskua.
Ai sinä höpisit Irma siitä pesulalaskusta? Tässähän menee jo ihan sekaisin että mitä sinä vaadit. Mutta joo, en minä sitäkään aio maksaa!
Ulla Taalasmaa
Onko nyt tullut tännekin kaikille selväksi että minä, Iiris Kaukovaara olen lesbo ja erittäin ylpeä siitä.
Iiris
"Ainakin se on parempi kasvatuskeino kun umpihumalassa lasten näkyvillä avoimesti sekoilu ja kekkulointi.
Mvh. Karin"
No enpä nyt tiedä. Vihaa ne Henrik ja Erika sua silti. Minä sentään sain anteeksiannon!
Maarit Salin
Vierailija kirjoitti:
"Ainakin se on parempi kasvatuskeino kun umpihumalassa lasten näkyvillä avoimesti sekoilu ja kekkulointi.
Mvh. Karin"
No enpä nyt tiedä. Vihaa ne Henrik ja Erika sua silti. Minä sentään sain anteeksiannon!
Maarit Salin
Kiitos yhteydenpidolleni läheisiisi alkoholismisi johdosta, he vain näyttelevät mieliksisi, että olisivat antaneet sinulle anteeksi alkoholismisi takia.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt tullut tännekin kaikille selväksi että minä, Iiris Kaukovaara olen lesbo ja erittäin ylpeä siitä.
Iiris
Men härre gud miten joku pystyy tunnustamaan jonkun noin intiimin asian näin suoraan!😳
Mvh. Karin Ekholm
Vietän joulun kahdestaan Larin kanssa luksushotellissa.
Kalle
Meillä on joulun lomakohteena Thaimaa. Joonatanille ei saa tästä kertoa, että ei lähde pummina mukaan.
Lasse ja Ismo
Jättimatkalaukku on jo pakattu. Pesäpallomailakin lähtee matkalle mukaan.
Ismo