Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Ymmärrän paremmin kuin hyvin ettei Joanna halua lapsia pilaamaan elämäänsä.
Dahlia Mustavaara
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vad i himlen min kära lilla Erika är så stygg i dag?!😳 Miksi ihmeessä rakas pieni Erikani on niin tuhma nykyään?!😳 Hän vain kuvaa minua salaa kun vietän aikaa muiden miesten kuin kihlattuni kanssa!😡
Mvh. Karin
Kiinni jäit pettämisestä! Hah hah!
Maaritti
Itse olet jäänyt onneksi useammin kiinni pettämisestä.
Mvh. Karin
Tuo Lasse on aika huokutteleva tapaus. Miksi ihmeessä olen jälleen näin sekaisin?
Mvh. Karin
Usch! Joku Maaritin juoppokaveri eilen leikkimielisesti kerjäämään ovelleni jotain oluttuoppia humalassa "Halloweenvitsinä". Kuinka alas nämä Maaritin juoppuystävär voivatkaan vajota?
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Usch! Joku Maaritin juoppokaveri eilen leikkimielisesti kerjäämään ovelleni jotain oluttuoppia humalassa "Halloweenvitsinä". Kuinka alas nämä Maaritin juoppuystävär voivatkaan vajota?
Mvh. Karin
Jokainen juoppo ei ole minun tuttavani!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lasse on aika huokutteleva tapaus. Miksi ihmeessä olen jälleen näin sekaisin?
Mvh. Karin
Jättäisit varatut miehet rauhaan!
Erika Ekholm
Voinko mä enää koskaan olla äiti tyttärelleni?
Joanna Lumijoki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Jättäisit varatut miehet rauhaan!
Erika Ekholm
Min kära lilla Erika! Minä tai kukaan perheenjäsenistäsi ei ole opettanut sinua koskaan vakoilemaan ketään. Mutta sydämenkin ääntä täytyy kuunnella ja antaa sen johdattaa välillä. Toivottavasti löydät itsellesi joskus vielä kunnollisen poikaystävän jonka sinun sydämesi ääni nimenomaan valitsee.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Maaritti
Mutta kiitos erittäin pätevän yksityisvakojaani Miki Kajanderin tiedän, että juoppo osoitteessa Pihlajakatu 23 A on tuttavasi. Muuten tässä rapussa asuu kunnon väkeä lukuunottamatta sinua.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Maaritti
Mutta kiitos erittäin pätevän yksityisvakojaani Miki Kajanderin tiedän, että juoppo osoitteessa Pihlajakatu 23 A on tuttavasi. Muuten tässä rapussa asuu kunnon väkeä lukuunottamatta sinua.
Mvh. Karin
Jokainen juoppo osoitteessa Pihlajakatu 23 A siis.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Se Miki on huono työssään, ihan tiedoksi vain. Ja että muka kunnon väkeä? Salla Mattila ja Eva Tamminen sinusta edustaa kunnon väkeä?
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Min kära lilla Erika! Minä tai kukaan perheenjäsenistäsi ei ole opettanut sinua koskaan vakoilemaan ketään. Mutta sydämenkin ääntä täytyy kuunnella ja antaa sen johdattaa välillä. Toivottavasti löydät itsellesi joskus vielä kunnollisen poikaystävän jonka sinun sydämesi ääni nimenomaan valitsee.
Mvh. Karin
Etkös sä vakoile sitä Maarittia? Että paraskin puhuja. Ja joo, mä ehkä tiedän yhden miehen, Kristianin, joka vois olla mulle sopiva. Ei meillä oo ku joku 10 vuotta ikäeroa, mikä taitaa olla aika paljon vähemmän ku sulla ja sillä Lassella.
Erika
Dahlia Mustavaara
Minusta se Lasse ei nyt niin ihmeellinen ole, mutta jos Karin on hänestä kiinnostunut niin se on hänen asiansa.
Onpas ihanaa olla pitkästä aikaa Malagassa!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Etkös sä vakoile sitä Maarittia? Että paraskin puhuja. Ja joo, mä ehkä tiedän yhden miehen, Kristianin, joka vois olla mulle sopiva. Ei meillä oo ku joku 10 vuotta ikäeroa, mikä taitaa olla aika paljon vähemmän ku sulla ja sillä Lassella.
Erika
Men kära lilla Erika! Olet vielä alaikäinen joten tulen vielä hetken ajan valitettavasti vaikuttamaan ketä sinä tapailet.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Se Miki on huono työssään, ihan tiedoksi vain. Ja että muka kunnon väkeä? Salla Mattila ja Eva Tamminen sinusta edustaa kunnon väkeä?
Maaritti
Hei eivät ole sentään niin useasti humalassa kuin sinä eikä Salla hoida lastaan humalassa toisin kuin sinä hoidit lastenlastasi ja ihan varmasti myös lapsiasi.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Voin kuvitella! Olisipa mullakin aikaa rankan sairaalan toimitusjohtajan virasta ottaa vähän vapaata ja tulla sinne Malagaan rentoutumaan sun kanssa.
T: Jutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Voin kuvitella! Olisipa mullakin aikaa rankan sairaalan toimitusjohtajan virasta ottaa vähän vapaata ja tulla sinne Malagaan rentoutumaan sun kanssa.
T: Jutta
No tuut sitten ku kerkeet, ei Malaga minnekään katoa!
Vierailija kirjoitti:
Hei eivät ole sentään niin useasti humalassa kuin sinä eikä Salla hoida lastaan humalassa toisin kuin sinä hoidit lastenlastasi ja ihan varmasti myös lapsiasi.
Mvh. Karin
Heillä onkin omat vikansa. Eva esimerkiksi meni sänkyyn tyttärensä poikaystävän kanssa. Ja Aki ei ole tainnut vieläkään saada Henrikiä opiskelemaan, kun kuulemma on vain Moosessa?
Maaritti
Kiinni jäit pettämisestä! Hah hah!
Maaritti