Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
5061/5153 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vad i himlen min kära lilla Erika är så stygg i dag?!😳 Miksi ihmeessä rakas pieni Erikani on niin tuhma nykyään?!😳 Hän vain kuvaa minua salaa kun vietän aikaa muiden miesten kuin kihlattuni kanssa!😡

Mvh. Karin 

Kiinni jäit pettämisestä! Hah hah!

Maaritti

Vierailija
5062/5153 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän paremmin kuin hyvin ettei Joanna halua lapsia pilaamaan elämäänsä.

Dahlia Mustavaara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5063/5153 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vad i himlen min kära lilla Erika är så stygg i dag?!😳 Miksi ihmeessä rakas pieni Erikani on niin tuhma nykyään?!😳 Hän vain kuvaa minua salaa kun vietän aikaa muiden miesten kuin kihlattuni kanssa!😡

Mvh. Karin 

Kiinni jäit pettämisestä! Hah hah!

Maaritti

Itse olet jäänyt onneksi useammin kiinni pettämisestä. 

Mvh. Karin 

Vierailija
5064/5153 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Lasse on aika huokutteleva tapaus. Miksi ihmeessä olen jälleen näin sekaisin? 

Mvh. Karin 

Vierailija
5065/5153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usch! Joku Maaritin juoppokaveri eilen leikkimielisesti kerjäämään ovelleni jotain oluttuoppia humalassa "Halloweenvitsinä". Kuinka alas nämä Maaritin juoppuystävär voivatkaan vajota? 

Mvh. Karin 

Vierailija
5066/5153 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usch! Joku Maaritin juoppokaveri eilen leikkimielisesti kerjäämään ovelleni jotain oluttuoppia humalassa "Halloweenvitsinä". Kuinka alas nämä Maaritin juoppuystävär voivatkaan vajota? 

Mvh. Karin 

Jokainen juoppo ei ole minun tuttavani!

Maaritti

Vierailija
5067/5153 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Lasse on aika huokutteleva tapaus. Miksi ihmeessä olen jälleen näin sekaisin? 

Mvh. Karin 

Jättäisit varatut miehet rauhaan!

Erika Ekholm

Vierailija
5068/5153 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko mä enää koskaan olla äiti tyttärelleni?

Joanna Lumijoki

Vierailija
5069/5153 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin 

Jättäisit varatut miehet rauhaan!

Erika Ekholm

Min kära lilla Erika! Minä tai kukaan perheenjäsenistäsi ei ole opettanut sinua koskaan vakoilemaan ketään. Mutta sydämenkin ääntä täytyy kuunnella ja antaa sen johdattaa välillä. Toivottavasti löydät itsellesi joskus vielä kunnollisen poikaystävän jonka sinun sydämesi ääni nimenomaan valitsee. 

Mvh. Karin 

Vierailija
5070/5153 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin 

Maaritti

Mutta kiitos erittäin pätevän yksityisvakojaani Miki Kajanderin tiedän, että juoppo osoitteessa Pihlajakatu 23 A on tuttavasi. Muuten tässä rapussa asuu kunnon väkeä lukuunottamatta sinua. 

Mvh. Karin 

Vierailija
5071/5153 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin 

Maaritti

Mutta kiitos erittäin pätevän yksityisvakojaani Miki Kajanderin tiedän, että juoppo osoitteessa Pihlajakatu 23 A on tuttavasi. Muuten tässä rapussa asuu kunnon väkeä lukuunottamatta sinua. 

Mvh. Karin 

Jokainen juoppo osoitteessa Pihlajakatu 23 A siis. 

Mvh. Karin 

Vierailija
5072/5153 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin 

Se Miki on huono työssään, ihan tiedoksi vain. Ja että muka kunnon väkeä? Salla Mattila ja Eva Tamminen sinusta edustaa kunnon väkeä?

Maaritti

Vierailija
5073/5153 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Min kära lilla Erika! Minä tai kukaan perheenjäsenistäsi ei ole opettanut sinua koskaan vakoilemaan ketään. Mutta sydämenkin ääntä täytyy kuunnella ja antaa sen johdattaa välillä. Toivottavasti löydät itsellesi joskus vielä kunnollisen poikaystävän jonka sinun sydämesi ääni nimenomaan valitsee. 

Mvh. Karin 

Etkös sä vakoile sitä Maarittia? Että paraskin puhuja. Ja joo, mä ehkä tiedän yhden miehen, Kristianin, joka vois olla mulle sopiva. Ei meillä oo ku joku 10 vuotta ikäeroa, mikä taitaa olla aika paljon vähemmän ku sulla ja sillä Lassella.

Erika

Vierailija
5074/5153 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Minusta se Lasse ei nyt niin ihmeellinen ole, mutta jos Karin on hänestä kiinnostunut niin se on hänen asiansa. 

Vierailija
5075/5153 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihanaa olla pitkästä aikaa Malagassa!

Ulla

Vierailija
5076/5153 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin 

Etkös sä vakoile sitä Maarittia? Että paraskin puhuja. Ja joo, mä ehkä tiedän yhden miehen, Kristianin, joka vois olla mulle sopiva. Ei meillä oo ku joku 10 vuotta ikäeroa, mikä taitaa olla aika paljon vähemmän ku sulla ja sillä Lassella.

Erika

Men kära lilla Erika! Olet vielä alaikäinen joten tulen vielä hetken ajan valitettavasti vaikuttamaan ketä sinä tapailet. 

Mvh. Karin 

Vierailija
5077/5153 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin 

Se Miki on huono työssään, ihan tiedoksi vain. Ja että muka kunnon väkeä? Salla Mattila ja Eva Tamminen sinusta edustaa kunnon väkeä?

Maaritti

Hei eivät ole sentään niin useasti humalassa kuin sinä eikä Salla hoida lastaan humalassa toisin kuin sinä hoidit lastenlastasi ja ihan varmasti myös lapsiasi. 

Mvh. Karin 

Vierailija
5078/5153 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulla

Voin kuvitella! Olisipa mullakin aikaa rankan sairaalan toimitusjohtajan virasta ottaa vähän vapaata ja tulla sinne Malagaan rentoutumaan sun kanssa.

T: Jutta 

Vierailija
5079/5153 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulla

Voin kuvitella! Olisipa mullakin aikaa rankan sairaalan toimitusjohtajan virasta ottaa vähän vapaata ja tulla sinne Malagaan rentoutumaan sun kanssa.

T: Jutta 

No tuut sitten ku kerkeet, ei Malaga minnekään katoa!

Vierailija
5080/5153 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei eivät ole sentään niin useasti humalassa kuin sinä eikä Salla hoida lastaan humalassa toisin kuin sinä hoidit lastenlastasi ja ihan varmasti myös lapsiasi. 

Mvh. Karin 

Heillä onkin omat vikansa. Eva esimerkiksi meni sänkyyn tyttärensä poikaystävän kanssa. Ja Aki ei ole tainnut vieläkään saada Henrikiä opiskelemaan, kun kuulemma on vain Moosessa?

Maaritti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän