Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt tullut tännekin kaikille selväksi että minä, Iiris Kaukovaara olen lesbo ja erittäin ylpeä siitä.
Iiris
Men härre gud miten joku pystyy tunnustamaan jonkun noin intiimin asian näin suoraan!😳
Mvh. Karin Ekholm
Koska mä olen sinut sen asian kanssa. Ei siinä sen kummempaa.
Iiris
Vierailija kirjoitti:
Meillä on joulun lomakohteena Thaimaa. Joonatanille ei saa tästä kertoa, että ei lähde pummina mukaan.
Lasse ja Ismo
Tervemenoa vaan! Mun puolesta voitte vaikka jäädä sinne!
Kalle
Voiskohan Lari antaa mulle anteeksi kaiken?
Marianna Kurki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ainakin se on parempi kasvatuskeino kun umpihumalassa lasten näkyvillä avoimesti sekoilu ja kekkulointi.
Mvh. Karin"
No enpä nyt tiedä. Vihaa ne Henrik ja Erika sua silti. Minä sentään sain anteeksiannon!
Maarit Salin
Kiitos yhteydenpidolleni läheisiisi alkoholismisi johdosta, he vain näyttelevät mieliksisi, että olisivat antaneet sinulle anteeksi alkoholismisi takia.
Mvh. Karin
Vai niin! No selvä, minä ryyppään koko joulun kun te kerran sitä tahdotte! Menenkin tästä suoraan alkoon!
Maaritti
Haluamme sinun vain parantuvan alkoholismistasi ja olevan normaali ja huomaavainen ihminen.
Mvh. Karin
Oon raskaana sepolle, mitähän kaikki sanoo kun kuulee tästä.
Salla
Miksi simpanssia sanotaan rumaksi kun sillä ylähuuli rullautuu paljastaen hampaat, mutta Salkkareissa esiintyvällä naisella tämä ominaisuus tekee hänestä kaunottaren? Miksi sarjassa ei voisi olla pelkkiä simpansseja?
Mulla tuli kauhea vatsatauti siitä amandan ruuasta, täytyy kyllä löytää uusi kokki sinne. Toivottavasti asiakkaat eivät tajua että aamiainen oli hieman pilalla.
Salla
Lasse Sievinen ja Ismo Laitela on nähty tänään lentokentällä. Lasse Sieviseltä takavarikoitiin turvatarkastuksessa hirvielintarvikkeita ja Ismo Laitelalta makkaraa ja leipää.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli kauhea vatsatauti siitä amandan ruuasta, täytyy kyllä löytää uusi kokki sinne. Toivottavasti asiakkaat eivät tajua että aamiainen oli hieman pilalla.
Salla
Onneksi en ole tulossa tekemään hotelliarvostelua hetkeen teidän vaakalaudalla olevaan majataloonne.
T: hotellikriitikko Hilla Virrankoski
Ismo Laitela
En nyt missään ulkomailla ole. Kävin vain Lassen kanssa Tukholmassa. Menimme lentokoneella ja palasimme laivalla kun Lasse halusi ostaa Joonatanille joululahjaksi nuuskaa. Nyt olemme Lassen kanssa samassa luksushotellissa Kallen kanssa. Kalle ei näytä juoneen alkoholia, mutta Lasse joi aamulla viskin ja aamiaisella kuohuvaa.
Nyt juodaan joulun kunniaks!
Maaritti
Kylläpä nyt riittää vilskettä ja hölinää!
Salla
Vierailija kirjoitti:
Salla
Että tällasen yllätyksen järjestitte jouluks!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla
Onneksi en ole tulossa tekemään hotelliarvostelua hetkeen teidän vaakalaudalla olevaan majataloonne.
T: hotellikriitikko Hilla Virrankoski
Dahlia Mustavaara
Täysin oikea päätös!
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
En nyt missään ulkomailla ole. Kävin vain Lassen kanssa Tukholmassa. Menimme lentokoneella ja palasimme laivalla kun Lasse halusi ostaa Joonatanille joululahjaksi nuuskaa. Nyt olemme Lassen kanssa samassa luksushotellissa Kallen kanssa. Kalle ei näytä juoneen alkoholia, mutta Lasse joi aamulla viskin ja aamiaisella kuohuvaa.
Antakaa mun olla!
Kalle
Kalle Laitela
Ismo ja Lasse ovat humalassa luksushotellin jouluillallisella. Lasse lisäksi suuttui kun tarjolla ei ollut hirveä. Aina joutuu häpeämään.
God jul för alla! Hyvää joulua kaikille! Toivotaan ettei se Maarit ole juonut itseään jälleen räkäkänniin nyt joulun pyhinä.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla
Että tällasen yllätyksen järjestitte jouluks!
Ulla
Taitaa siis mekkoni 18 vuotta korkoa kasvanut pesulalasku koitua lastenlastesi maksettavaksi tällä menoa itsepäisyytesi takia.
T: Irma
Kamalaa ajatella miten monta turkiseläintä on tapettu tämänkin joulun turkisjoululahjojen takia maailmassa!😭
T: Inka
Vai niin! No selvä, minä ryyppään koko joulun kun te kerran sitä tahdotte! Menenkin tästä suoraan alkoon!
Maaritti