Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
5121/5153 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainakin se on parempi kasvatuskeino kun umpihumalassa lasten näkyvillä avoimesti sekoilu ja kekkulointi.

Mvh. Karin"

No enpä nyt tiedä. Vihaa ne Henrik ja Erika sua silti. Minä sentään sain anteeksiannon!

Maarit Salin

Kiitos yhteydenpidolleni läheisiisi alkoholismisi johdosta, he vain näyttelevät mieliksisi, että olisivat antaneet sinulle anteeksi alkoholismisi takia. 

Mvh. Karin 

Vai niin! No selvä, minä ryyppään koko joulun kun te kerran sitä tahdotte! Menenkin tästä suoraan alkoon!

Maaritti

Vierailija
5122/5153 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt tullut tännekin kaikille selväksi että minä, Iiris Kaukovaara olen lesbo ja erittäin ylpeä siitä.

Iiris

Men härre gud miten joku pystyy tunnustamaan jonkun noin intiimin asian näin suoraan!😳 

Mvh. Karin Ekholm 

Koska mä olen sinut sen asian kanssa. Ei siinä sen kummempaa.

Iiris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5123/5153 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on joulun lomakohteena Thaimaa. Joonatanille ei saa tästä kertoa, että ei lähde pummina mukaan.

Lasse ja Ismo

Tervemenoa vaan! Mun puolesta voitte vaikka jäädä sinne!

Kalle

Vierailija
5124/5153 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan Lari antaa mulle anteeksi kaiken?

Marianna Kurki

Vierailija
5125/5153 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainakin se on parempi kasvatuskeino kun umpihumalassa lasten näkyvillä avoimesti sekoilu ja kekkulointi.

Mvh. Karin"

No enpä nyt tiedä. Vihaa ne Henrik ja Erika sua silti. Minä sentään sain anteeksiannon!

Maarit Salin

Kiitos yhteydenpidolleni läheisiisi alkoholismisi johdosta, he vain näyttelevät mieliksisi, että olisivat antaneet sinulle anteeksi alkoholismisi takia. 

Mvh. Karin 

Vai niin! No selvä, minä ryyppään koko joulun kun te kerran sitä tahdotte! Menenkin tästä suoraan alkoon!

Maaritti

Haluamme sinun vain parantuvan alkoholismistasi ja olevan normaali ja huomaavainen ihminen. 

Mvh. Karin 

Vierailija
5126/5153 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raskaana sepolle, mitähän kaikki sanoo kun kuulee tästä.

Salla

Vierailija
5127/5153 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi simpanssia sanotaan rumaksi kun sillä ylähuuli rullautuu paljastaen hampaat, mutta Salkkareissa esiintyvällä naisella tämä ominaisuus tekee hänestä kaunottaren? Miksi sarjassa ei voisi olla pelkkiä simpansseja?

Vierailija
5128/5153 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kauhea vatsatauti siitä amandan ruuasta, täytyy kyllä löytää uusi kokki sinne. Toivottavasti asiakkaat eivät tajua että aamiainen oli hieman pilalla.

Salla

Vierailija
5129/5153 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Sievinen ja Ismo Laitela on nähty tänään lentokentällä. Lasse Sieviseltä takavarikoitiin turvatarkastuksessa hirvielintarvikkeita ja Ismo Laitelalta makkaraa ja leipää.

Juoruakka

Vierailija
5130/5153 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli kauhea vatsatauti siitä amandan ruuasta, täytyy kyllä löytää uusi kokki sinne. Toivottavasti asiakkaat eivät tajua että aamiainen oli hieman pilalla.

Salla

Onneksi en ole tulossa tekemään hotelliarvostelua hetkeen teidän vaakalaudalla olevaan majataloonne. 

T: hotellikriitikko Hilla Virrankoski 

Vierailija
5131/5153 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

En nyt missään ulkomailla ole. Kävin vain Lassen kanssa Tukholmassa. Menimme lentokoneella ja palasimme laivalla kun Lasse halusi ostaa Joonatanille joululahjaksi nuuskaa. Nyt olemme Lassen kanssa samassa luksushotellissa Kallen kanssa. Kalle ei näytä juoneen alkoholia, mutta Lasse joi aamulla viskin ja aamiaisella kuohuvaa. 

Vierailija
5132/5153 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juodaan joulun kunniaks!

Maaritti

Vierailija
5133/5153 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt riittää vilskettä ja hölinää!

Salla 

Vierailija
5134/5153 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla

Että tällasen yllätyksen järjestitte jouluks!

Ulla

Vierailija
5135/5153 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla

Onneksi en ole tulossa tekemään hotelliarvostelua hetkeen teidän vaakalaudalla olevaan majataloonne. 

T: hotellikriitikko Hilla Virrankoski 

Dahlia Mustavaara

Täysin oikea päätös!

Vierailija
5136/5153 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo Laitela

En nyt missään ulkomailla ole. Kävin vain Lassen kanssa Tukholmassa. Menimme lentokoneella ja palasimme laivalla kun Lasse halusi ostaa Joonatanille joululahjaksi nuuskaa. Nyt olemme Lassen kanssa samassa luksushotellissa Kallen kanssa. Kalle ei näytä juoneen alkoholia, mutta Lasse joi aamulla viskin ja aamiaisella kuohuvaa. 

Antakaa mun olla!

Kalle

Vierailija
5137/5153 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Laitela

Ismo ja Lasse ovat humalassa luksushotellin jouluillallisella. Lasse lisäksi suuttui kun tarjolla ei ollut hirveä. Aina joutuu häpeämään. 

Vierailija
5138/5153 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

God jul för alla! Hyvää joulua kaikille! Toivotaan ettei se Maarit ole juonut itseään jälleen räkäkänniin nyt joulun pyhinä. 

Mvh. Karin 

Vierailija
5139/5153 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla

Että tällasen yllätyksen järjestitte jouluks!

Ulla

Taitaa siis mekkoni 18 vuotta korkoa kasvanut pesulalasku koitua lastenlastesi maksettavaksi tällä menoa itsepäisyytesi takia. 

T: Irma 

Vierailija
5140/5153 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa ajatella miten monta turkiseläintä on tapettu tämänkin joulun turkisjoululahjojen takia maailmassa!😭 

T: Inka 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan