Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Min kära lilla Henrik tarvitsee nyt kipeästi apua jonkun henkilökohtaisen ongelmansa kanssa joten onneksi asun nykyään Pihlajakadulla hänen naapurirapussaan.🥰
Mvh. Karin
Pääsetpähän kyttäämään siis häntäkin.
Maaritti
Autan häntä hänen henkilökohtaisen asiansa hoitamisessa. Sinä et taida auttaa ketään läheistäsi hänen jonkin asiansa hoitamisessa muuten kuin vain kehottamalla häntä ryyppäämään.
Mvh. Karin
Vihdoin pääsee taas hirvimetsälle. Pakastin onkin jo ihan tyhjä.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Lasse
Minä tulen mukaasi ja kaadan ison hirven ja vielä pesäpallomailalla.
Ismo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kartanoni remontti sen kuin viivästyy. Voi voi. Amandan sviitti alkaa käydä jo taakaksi.
Dahlia Mustavaara
Hej min kära vän! Voit viettää aikaa myös minun luonani.
Mvh. Karin
Voi kiitos! Minä tuon mukanani vähän juomista kiitoksena.
Dahlia Mustavaara
Oj det skulle vara härligt!🥰 Tervetuloa käymään luonani vain!
Mvh. Karin
Meillä tulee olemaan hauskaa! Voit vaikla kertoa kaikki huolesi tästä Maaritista.
Dahlia Mustavaara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Min kära lilla Henrik tarvitsee nyt kipeästi apua jonkun henkilökohtaisen ongelmansa kanssa joten onneksi asun nykyään Pihlajakadulla hänen naapurirapussaan.🥰
Mvh. Karin
Maaritti
Autan häntä hänen henkilökohtaisen asiansa hoitamisessa. Sinä et taida auttaa ketään läheistäsi hänen jonkin asiansa hoitamisessa muuten kuin vain kehottamalla häntä ryyppäämään.
Mvh. Karin
Jos minun keinoni auttaa kiinnostavat niin voit vaikka lukea siitä minun kirjastani.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse
Minä tulen mukaasi ja kaadan ison hirven ja vielä pesäpallomailalla.
Ismo
Isä, se ei ole hyvä idea.
Kalle
Ärsyttää. En meinaa löytää asuntoa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Maaritti
Mvh. Karin
Jos minun keinoni auttaa kiinnostavat niin voit vaikka lukea siitä minun kirjastani.
Maaritti
Tiedän kyllä tasan tarkkaan sinun "keinosi" auttaa läheisiäsi kiitos laadukkaan yksityisvakoojani Miki Kajanderin.
Mvh. Karin
Aistin tässä keskustelussa vierailijoita tuonpuoleisesta! Tyyne! Oletko läsnä tässä keskustelussa?
- Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Maaritti
Mvh. Karin
Maaritti
Tiedän kyllä tasan tarkkaan sinun "keinosi" auttaa läheisiäsi kiitos laadukkaan yksityisvakoojani Miki Kajanderin.
Mvh. Karin
Kyseinen kyttä varmaan vahtii Henrikiäkin. Pitänee siis varoittaa häntä.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Aistin tässä keskustelussa vierailijoita tuonpuoleisesta! Tyyne! Oletko läsnä tässä keskustelussa?
- Ulla
Ullaaa... Minulla on suuri salaisuus...
Tyyne Puustisen henki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Maaritti
Autan häntä behm hänen henkilökohtaisen asiansa hoitamisessa. Sinä et taida auttaa ketään läheistäsi hänen jonkin asiansa hoitamisessa muuten kuin vain kehottamalla häntä ryyppäämään.
Mvh. Karin
Maaritti
Mvh. Karin
Kyseinen kyttä varmaan vahtii Henrikiäkin. Pitänee siis varoittaa häntä.
Maaritti
Et muistanut varoittaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ulla
Tyyne Puustisen henki
Henget uhkailevat Ulla Pullaa.
Vierailija kirjoitti:
- Ulla
Ulla, minähän se täällä. Miksi sinä pelkäät minua?
Kuka jättää näitä nimettömiä viestejä? Onko se Aaro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ulla
Tyyne Puustisen henki
Tyynen henki! Onko minulla joitain selvittämättömiä asioita jonkun esi-isäni kanssa?
T: Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ulla
Tyyne Puustisen henki
Tyynen henki! Onko minulla joitain selvittämättömiä asioita jonkun esi-isäni kanssa?
T: Ulla
Ei... tämä koskee ihan muuta... Seppoa...
Tyyne Puustisen henki
Mitäköhän sille juoruakalle on käynyt? Ei ole näkynyt täällä vähään aikaan.
Dahlia Mustavaara
Oj det skulle vara härligt!🥰 Tervetuloa käymään luonani vain!
Mvh. Karin