Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Siis mä niin nautin ku Dahlian teotkin päätyy julkisuuteen.
Jutta
En suostu vihkimään enää yhtään Pihlajakadulla asuvaa ja olen levittänyt sanaa eteenpäin. Tähän aloittamaani joukkoon kuuluu jo suuri joukko kaupungin vihkimisoikeuden omaavia. Todella moraalittomia nämä Pihlajakadun asukkaat tuntuvat olevan ja suhteet eivät kestä. Naimisiin kuitenkin halutaan jo ties kuinka monetta kertaa. Jonkun on lopetettava tällainen touhu.
Naispappi
Nyt kuuluu kummia, sillä Sampo Kaukovaara ja Petri-niminen mies, kovan luokan alkoholisti ovat aloittaneet suhteen. Tätä ovat yrittäneet salailla jo koko kesän, mutta olen näitä ovelampi ja tiedän kyllä kaikenlaista. Silmäni ja korvani ovat kaikkialla.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuuluu kummia, sillä Sampo Kaukovaara ja Petri-niminen mies, kovan luokan alkoholisti ovat aloittaneet suhteen. Tätä ovat yrittäneet salailla jo koko kesän, mutta olen näitä ovelampi ja tiedän kyllä kaikenlaista. Silmäni ja korvani ovat kaikkialla.
Juoruakka
Että piti mun tääkin päivä nähdä! Kyllä Kallen pitää nyt kuulla totuus siitä lierosta!
Ismo Laitela
Tänään pidetään kirjamme julkistamistilaisuus! Lähetin hyvää hyvyyttäni Dahlialle ja Karinille kutsut.
Maaritti
Entinen pääministerikin on kutsuttu Maarit Salinin kirjan julkistamistilaisuuteen ja toki myös juorulehden toimittaja.
Juoruakka
Hyvin meni tilaisuus. Tehtiin Jutan kanssa paljon haastatteluja. Sanna Marinkin halusi nimmarin! Dahliaa ja Karinia ei ikävä kyllä näkynyt.
Maaritti
Kallen elämä, se on vaan yhtä sekasotkua. Kunpa se nyt eläis jonkun aikaa ilman mitään parisuhteita!
Ismo
Vierailija kirjoitti:
Kallen elämä, se on vaan yhtä sekasotkua. Kunpa se nyt eläis jonkun aikaa ilman mitään parisuhteita!
Ismo
Isä, oletko ehtinyt jo unohtaa, että menin viime syksynä Larin kanssa naimisiin? Olemme onnellisia, eikä kumpikaan syytä tapahtuneesta kumpaakaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Hyvin meni tilaisuus. Tehtiin Jutan kanssa paljon haastatteluja. Sanna Marinkin halusi nimmarin! Dahliaa ja Karinia ei ikävä kyllä näkynyt.
Maaritti
Miksi olisin osallistunut jonkun roskakirjan julkistamistilaisuuteen? Minulla ja hyvällä ystävälläni Dahlia Mustavaaralla on parempaakin tekemistä.
Mvh. Karin
Rakastan Nellaa, en rakasta Evaa, Eva on kyllä parempi sängyssä, mutta seurustelukumppanina Nella olisi parempi. En kuitenkaan millään pysty vastustamaan Evan viehätysvoimaa, kun se on lähellä. En silti haluaisi satuttaa Nellaa enää yhtään enempää. Mitä mä selviän tästä kaikesta.
Kristian
Olen parhaillaan matkalla aktivistikavereideni kanssa vapauttamaan lopetettavia minkkejä ennen kuin ne raukat tapetaan lintuinfluenssan takia.😞 Ihmisten ahneuden takia ei lopeteta enää yhtään minkkiä!!!!!!!!!😡😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬
-Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Miksi olisin osallistunut jonkun roskakirjan julkistamistilaisuuteen? Minulla ja hyvällä ystävälläni Dahlia Mustavaaralla on parempaakin tekemistä.
Mvh. Karin
Niin, kuten katsella vanhainkoteja ja hautakiviä?
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Olen parhaillaan matkalla aktivistikavereideni kanssa vapauttamaan lopetettavia minkkejä ennen kuin ne raukat tapetaan lintuinfluenssan takia.😞 Ihmisten ahneuden takia ei lopeteta enää yhtään minkkiä!!!!!!!!!😡😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬
-Inka
Että sä olet edelleen ihan sekaisin!
Aamu
Välttelen vieläkin Ismoa. Ismo on vieläkin todella vihainen. Menisi itse vaikka Lassen ja Panun kanssa testeihin kun onhan noillakin kumppaneita riittänyt.
Kalle
Uusi ja myös Karinin käyttämä yksityiskentäjäni Panu Kaukovaara on myös uusi rakastajani. Tänään lähdemme Pariisiin.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Uusi ja myös Karinin käyttämä yksityiskentäjäni Panu Kaukovaara on myös uusi rakastajani. Tänään lähdemme Pariisiin.
Dahlia
Hej min kära vän! Onkos tuo Panu Kaukovaara ehkä vähän turhan nuori sinulle? Olen elänyt viime ajat käsityksessä, että olisit alkanut lähentymään enemmän Gunnarin kanssa jälleen.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Inka
Että sä olet edelleen ihan sekaisin!
Aamu
Ainakin pyrin vapauttamaan noi eläinraukat enkä katso vain sivusta niinkuin sä!
- Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia
Hej min kära vän! Onkos tuo Panu Kaukovaara ehkä vähän turhan nuori sinulle? Olen elänyt viime ajat käsityksessä, että olisit alkanut lähentymään enemmän Gunnarin kanssa jälleen.
Mvh. Karin
Ja taas sitä mennään, sotkeudutaan toisten asioihin kun ei ole omaa elämää.
Maaritti
Kesä Pihlajakadulla on ollut aika rauhallinen ja hiljainenkin. Lasse, Ismo ja Panu ovat toki innostuneet äijäilemään ja elämään menetettyä nuoruuttaan, mutta eipä juuri muuta ole tapahtunut.
Juoruakka