Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi ja myös Karinin käyttämä yksityiskentäjäni Panu Kaukovaara on myös uusi rakastajani. Tänään lähdemme Pariisiin.
Dahlia
Hej min kära vän! Onkos tuo Panu Kaukovaara ehkä vähän turhan nuori sinulle? Olen elänyt viime ajat käsityksessä, että olisit alkanut lähentymään enemmän Gunnarin kanssa jälleen.
Mvh. Karin
Ja taas sitä mennään, sotkeudutaan toisten asioihin kun ei ole omaa elämää.
Maaritti
Sinulla sitä elämää alkoholin kittaamisen lisäksi ei taida olla kun päivät pääksytysten kirjoitat jotain turhaa johonkin roskajuorulehteen. Minä en sentään vuoda yksityiselämäni asioita joihinkin turhanpäiväisiin juorulehtiin vaan pidän ne omana tietonani.
Mvh. Karin
Sinun ei kannattaisikaan kirjoittaa, koska kaikkia ärsyttäisi ylpeilevä asenteesi. Minä kirjoitan siitä miten tavalliset ihmiset voivat selättää haasteensa.
Maaritti
Tuntuu ikävältä etten ole nähnyt Kallea aikoihin. Onkohan sillä kaikki hyvin?
Kristiina
Mulle toisen ketjun meininki on vähän liikaa. Jotenkin ei vain jaksa vääntää koko ajan jostain. Täällä roolipeli on hiljaista niin ehkä ei haittaa jos tässä välissä vähän keskustellaan täälläkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi ja myös Karinin käyttämä yksityiskentäjäni Panu Kaukovaara on myös uusi rakastajani. Tänään lähdemme Pariisiin.
Dahlia
Hej min kära vän! Onkos tuo Panu Kaukovaara ehkä vähän turhan nuori sinulle? Olen elänyt viime ajat käsityksessä, että olisit alkanut lähentymään enemmän Gunnarin kanssa jälleen.
Mvh. Karin
Maaritti
Sinulla sitä elämää alkoholin kittaamisen lisäksi ei taida olla kun päivät pääksytysten kirjoitat jotain turhaa johonkin roskajuorulehteen. Minä en sentään vuoda yksityiselämäni asioita joihinkin turhanpäiväisiin juorulehtiin vaan pidän ne omana tietonani.
Mvh. Karin
Sinun ei kannattaisikaan kirjoittaa, koska kaikkia ärsyttäisi ylpeilevä asenteesi. Minä kirjoitan siitä miten tavalliset ihmiset voivat selättää haasteensa.
Maaritti
Juomalla itsensä humalaan niitä ongelmia selvitetään? Anna minun kaikki kestää.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia
Mvh. Karin
Maaritti
Mvh. Karin
Maaritti
Juomalla itsensä humalaan niitä ongelmia selvitetään? Anna minun kaikki kestää.
Mvh. Karin
Sä ymmärrät tahallasi väärin. Tai sitten olet vain idiootti.
Maaritti
Mä en löydä mun äitiä ikinä!
Mira
Tämän keskustelun negatiiviset henget! Jättäkää tämä keskustelu! Siirtykää rauhassa valoon!
- Ulla
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun negatiiviset henget! Jättäkää tämä keskustelu! Siirtykää rauhassa valoon!
- Ulla
Mitä sä taas hourit?
Kari Taalasmaa
Kyllä elämä hymyilee kun kirja myy.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elämä hymyilee kun kirja myy.
Maaritti
Niin alkoholistien ja toivonsa elämään menettäneiden parissa. Onneksi kukaan ystäväpiiristä ei kehotukseni mukaan ole ostanut sitä.
Mvh. Karin
Aion lainata Maaritin kirjan kirjastosta. Ilahduin, kun kuulin, ettei joudu pahemmin jonottamaan joten eipä tuo opus näytä mikään bestseller olevan.
Ismo
Min kära lilla Henrik tarvitsee nyt kipeästi apua jonkun henkilökohtaisen ongelmansa kanssa joten onneksi asun nykyään Pihlajakadulla hänen naapurirapussaan.🥰
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Min kära lilla Henrik tarvitsee nyt kipeästi apua jonkun henkilökohtaisen ongelmansa kanssa joten onneksi asun nykyään Pihlajakadulla hänen naapurirapussaan.🥰
Mvh. Karin
Pääsetpähän kyttäämään siis häntäkin.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Aion lainata Maaritin kirjan kirjastosta. Ilahduin, kun kuulin, ettei joudu pahemmin jonottamaan joten eipä tuo opus näytä mikään bestseller olevan.
Ismo
Toivottavasti siinä on sulle jotain hyödyllisiä vinkkejä.
Kalle
Kartanoni remontti sen kuin viivästyy. Voi voi. Amandan sviitti alkaa käydä jo taakaksi.
Dahlia Mustavaara
Vierailija kirjoitti:
Kartanoni remontti sen kuin viivästyy. Voi voi. Amandan sviitti alkaa käydä jo taakaksi.
Dahlia Mustavaara
Hej min kära vän! Voit viettää aikaa myös minun luonani.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Hej min kära vän! Voit viettää aikaa myös minun luonani.
Mvh. Karin
Voi kiitos! Minä tuon mukanani vähän juomista kiitoksena.
Dahlia Mustavaara
Se Dahlian kartano ei valmistu koskaan.
Jutta Korhonen
Mvh. Karin