Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4961/5153 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi ja myös Karinin käyttämä yksityiskentäjäni Panu Kaukovaara on myös uusi rakastajani. Tänään lähdemme Pariisiin.

Dahlia

Hej min kära vän! Onkos tuo Panu Kaukovaara ehkä vähän turhan nuori sinulle? Olen elänyt viime ajat käsityksessä, että olisit alkanut lähentymään enemmän Gunnarin kanssa jälleen.

Mvh. Karin

Ja taas sitä mennään, sotkeudutaan toisten asioihin kun ei ole omaa elämää.

Maaritti

Sinulla sitä elämää alkoholin kittaamisen lisäksi ei taida olla kun päivät pääksytysten kirjoitat jotain turhaa johonkin roskajuorulehteen. Minä en sentään vuoda yksityiselämäni asioita joihinkin turhanpäiväisiin juorulehtiin vaan pidän ne omana tietonani.

Mvh. Karin

Vierailija
4962/5153 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi ja myös Karinin käyttämä yksityiskentäjäni Panu Kaukovaara on myös uusi rakastajani. Tänään lähdemme Pariisiin.

Dahlia

Hej min kära vän! Onkos tuo Panu Kaukovaara ehkä vähän turhan nuori sinulle? Olen elänyt viime ajat käsityksessä, että olisit alkanut lähentymään enemmän Gunnarin kanssa jälleen.

Mvh. Karin

Maaritti

Sinulla sitä elämää alkoholin kittaamisen lisäksi ei taida olla kun päivät pääksytysten kirjoitat jotain turhaa johonkin roskajuorulehteen. Minä en sentään vuoda yksityiselämäni asioita joihinkin turhanpäiväisiin juorulehtiin vaan pidän ne omana tietonani.

Mvh. Karin

Sinun ei kannattaisikaan kirjoittaa, koska kaikkia ärsyttäisi ylpeilevä asenteesi. Minä kirjoitan siitä miten tavalliset ihmiset voivat selättää haasteensa.

Maaritti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/5153 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ikävältä etten ole nähnyt Kallea aikoihin. Onkohan sillä kaikki hyvin?

Kristiina

Vierailija
4964/5153 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toisen ketjun meininki on vähän liikaa. Jotenkin ei vain jaksa vääntää koko ajan jostain. Täällä roolipeli on hiljaista niin ehkä ei haittaa jos tässä välissä vähän keskustellaan täälläkin :)

Vierailija
4965/5153 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia

Mvh. Karin

Maaritti

Mvh. Karin

Sinun ei kannattaisikaan kirjoittaa, koska kaikkia ärsyttäisi ylpeilevä asenteesi. Minä kirjoitan siitä miten tavalliset ihmiset voivat selättää haasteensa.

Maaritti

Juomalla itsensä humalaan niitä ongelmia selvitetään? Anna minun kaikki kestää.

Mvh. Karin

Vierailija
4966/5153 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia

Mvh. Karin

Maaritti

Mvh. Karin

Maaritti

Juomalla itsensä humalaan niitä ongelmia selvitetään? Anna minun kaikki kestää.

Mvh. Karin

Sä ymmärrät tahallasi väärin. Tai sitten olet vain idiootti.

Maaritti

Vierailija
4967/5153 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löydä mun äitiä ikinä!

Mira

Vierailija
4968/5153 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, onko täällä ketään?

Vierailija
4969/5153 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun negatiiviset henget! Jättäkää tämä keskustelu! Siirtykää rauhassa valoon!

- Ulla

Vierailija
4970/5153 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun negatiiviset henget! Jättäkää tämä keskustelu! Siirtykää rauhassa valoon!

- Ulla

Mitä sä taas hourit?

Kari Taalasmaa

Vierailija
4971/5153 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä hymyilee kun kirja myy.

Maaritti

Vierailija
4972/5153 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elämä hymyilee kun kirja myy.

Maaritti

Niin alkoholistien ja toivonsa elämään menettäneiden parissa. Onneksi kukaan ystäväpiiristä ei kehotukseni mukaan ole ostanut sitä.

Mvh. Karin

Vierailija
4973/5153 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion lainata Maaritin kirjan kirjastosta. Ilahduin, kun kuulin, ettei joudu pahemmin jonottamaan joten eipä tuo opus näytä mikään bestseller olevan.

Ismo

Vierailija
4974/5153 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min kära lilla Henrik tarvitsee nyt kipeästi apua jonkun henkilökohtaisen ongelmansa kanssa joten onneksi asun nykyään Pihlajakadulla hänen naapurirapussaan.🥰

Mvh. Karin

Vierailija
4975/5153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Min kära lilla Henrik tarvitsee nyt kipeästi apua jonkun henkilökohtaisen ongelmansa kanssa joten onneksi asun nykyään Pihlajakadulla hänen naapurirapussaan.🥰

Mvh. Karin

Pääsetpähän kyttäämään siis häntäkin.

Maaritti

Vierailija
4976/5153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion lainata Maaritin kirjan kirjastosta. Ilahduin, kun kuulin, ettei joudu pahemmin jonottamaan joten eipä tuo opus näytä mikään bestseller olevan.

Ismo

Toivottavasti siinä on sulle jotain hyödyllisiä vinkkejä.

Kalle

Vierailija
4977/5153 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartanoni remontti sen kuin viivästyy. Voi voi. Amandan sviitti alkaa käydä jo taakaksi.

Dahlia Mustavaara

Vierailija
4978/5153 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartanoni remontti sen kuin viivästyy. Voi voi. Amandan sviitti alkaa käydä jo taakaksi.

Dahlia Mustavaara

Hej min kära vän! Voit viettää aikaa myös minun luonani.

Mvh. Karin

Vierailija
4979/5153 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Hej min kära vän! Voit viettää aikaa myös minun luonani.

Mvh. Karin

Voi kiitos! Minä tuon mukanani vähän juomista kiitoksena.

Dahlia Mustavaara

Vierailija
4980/5153 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Dahlian kartano ei valmistu koskaan.

Jutta Korhonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme