Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
5021/5153 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikonloppuna on tiedossa hirvipeijaiset.

Lasse

Vierailija
5022/5153 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja myy hyvin, shampanjaa kaikille!

Maaritti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/5153 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aistin tässä keskustelussa vierailijoita tuonpuoleisesta! Tyyne! Oletko läsnä tässä keskustelussa?

- Ulla

Ullaaa... Minulla on suuri salaisuus...

Tyyne Puustisen henki

Tyynen henki! Onko minulla joitain selvittämättömiä asioita jonkun esi-isäni kanssa?

T: Ulla

Ei... tämä koskee ihan muuta... Seppoa...

Tyyne Puustisen henki

Oi Tyynen henki!

Kerro salaisuutesi ja mene sen jälkeen rauhassa valoon!

Olen pahoillani... mutta minulla ja Sepolla... oli lyhyt suhde...

Tyyne Puustisen henki

Tyynen henki! Oliko tämä ennen kuin aloin seurustelemaan Sepon kanssa?

Ei... vaan suhteenne aikana... tapasimme niissä merkeissä muutaman kerran... anteeksi...

Tyyne Puustisen henki

No onneks Seppo on nykyään entinen mieheni vaikka aikoinaan olikin kelvollinen mies. Oi Tyynen henki! Onko sulla vielä joitain muita mehukkaita salaisuuksia kerrottavanasi?

Ei ole enää... kiitos ettet vihaa minua... tuonpuoleinen kutsuu... kaikkea hyvää sinulle...

Tyyne Puustisen henki

Oi Tyynen henki! Kiitos tästä paljastuksesta sinullekin! Mene nyt rauhassa valoon!

Hyvästi Ulla...

Tyyne Puustisen henki

Vierailija
5024/5153 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan ihanaa kun tässä elämässä aina selviää jotenkin!

Eva Tamminen

Vierailija
5025/5153 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oj då! Alennuin sitten ostamaan muutaman kappaleen Maaritin kirjaa takan sytykkeiksi tuliaisiksi kun käväisin Naantalissa viime viikonloppuna. Mitäköhän ystävättäreni nyt ajattelevat minusta Naantalissa?

Mvh. Karin

Vierailija
5026/5153 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oj då! Alennuin sitten ostamaan muutaman kappaleen Maaritin kirjaa takan sytykkeiksi tuliaisiksi kun käväisin Naantalissa viime viikonloppuna. Mitäköhän ystävättäreni nyt ajattelevat minusta Naantalissa?

Mvh. Karin

Vaikka kirja olisi huono, niin minusta ei ehkä silti kannattaisi heittää kirjallisuutta tuolla tavalla hukkaan. Tosin jos siinä oli jotain halveeraavaa tekstiä, niin sitten teit kyllä ihan oikein!

Dahlia Mustavaara

Vierailija
5027/5153 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään Toivon kanssa pienelle matkalle!

Elina Taalasmaa

Vierailija
5028/5153 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin

Vaikka kirja olisi huono, niin minusta ei ehkä silti kannattaisi heittää kirjallisuutta tuolla tavalla hukkaan. Tosin jos siinä oli jotain halveeraavaa tekstiä, niin sitten teit kyllä ihan oikein!

Dahlia Mustavaara

Hej kära vän! Joistain kohdista tuosta kirjasta voin kyllä epäsuorasti havaita, että Maarit viittaa tuolla nimettömällä henkilöllä minuun. Katsoin siis viisaaksi heittää niitä takan sytykkeiksi Naantalin-kartanolla.

Mvh. Karin

Vierailija
5029/5153 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh nej! Joku Maaritin kännäyskaveri eilen illalla koputtelemaan ja huutelemaan asuntoni oven postiluukusta. Miksi nuo alkoholistit alentuvat tuollaiseen törkyyn?

Mvh. Karin

Vierailija
5030/5153 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh nej! Joku Maaritin kännäyskaveri eilen illalla koputtelemaan ja huutelemaan asuntoni oven postiluukusta. Miksi nuo alkoholistit alentuvat tuollaiseen törkyyn?

Mvh. Karin

En tiedä kenestä puhut, ei ole minun tuttujani. Sinusta varmaan kaikki alkoholistit liittyvät jotenkin minuun.

Maaritti

Vierailija
5031/5153 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin

Dahlia Mustavaara

Hej kära vän! Joistain kohdista tuosta kirjasta voin kyllä epäsuorasti havaita, että Maarit viittaa tuolla nimettömällä henkilöllä minuun. Katsoin siis viisaaksi heittää niitä takan sytykkeiksi Naantalin-kartanolla.

Mvh. Karin

Melkoista törkyä sitä nykypäivänä kirjoitetaankin.

Dahlia Mustavaara

Vierailija
5032/5153 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Karin ei tee yllätysvierailua tänne...

Aki

Vierailija
5033/5153 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin

Dahlia Mustavaara

Mvh. Karin

Melkoista törkyä sitä nykypäivänä kirjoitetaankin.

Dahlia Mustavaara

Det är sant min kära vän! Nykyajan ihmisillä on liikaa aikaa juoruilla muista ihmisistä.

Mvh. Karin

Vierailija
5034/5153 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin

En tiedä kenestä puhut, ei ole minun tuttujani. Sinusta varmaan kaikki alkoholistit liittyvät jotenkin minuun.

Maaritti

Ainakin kaikki Pihlajakatu 23 A - osoitteessa vierailleet alkoholin alaisena olleet ihmiset olen nähnyt liikkuvan sinun seurassa.

Mvh. Karin

Vierailija
5035/5153 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainahan äijillä on vaikeuksia naisten suhteen, varsinkin jos on monen naisen loukussa. Jokaisessa naisessa joku piirre parempi kuin toisessa. Muistan esimerkiksi kauan sitten kun Elina ja Camilla taistelivat samoista miehistä esim Daniel. Oli siinä poika vaikeuksissa kumman ottaa. Ulkonäöllisesti ja naisellisuus mietinnässä tietenkin Camilla ylivoimainen mutta luonteessa taas Elina. No lopulta poju ei pystynyt päättämään ja ei saanut kumpaakaan ehkä hyvä niin.

Ja hetkinen hetkinen korostan nyt että minäpoika en tietenkään koskaan ole ollut monen naisen loukussa - tietääkseni.

Aki

Vierailija
5036/5153 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ainahan äijillä on vaikeuksia naisten suhteen, varsinkin jos on monen naisen loukussa. Jokaisessa naisessa joku piirre parempi kuin toisessa. Muistan esimerkiksi kauan sitten kun Elina ja Camilla taistelivat samoista miehistä esim Daniel. Oli siinä poika vaikeuksissa kumman ottaa. Ulkonäöllisesti ja naisellisuus mietinnässä tietenkin Camilla ylivoimainen mutta luonteessa taas Elina. No lopulta poju ei pystynyt päättämään ja ei saanut kumpaakaan ehkä hyvä niin.

Ja hetkinen hetkinen korostan nyt että minäpoika en tietenkään koskaan ole ollut monen naisen loukussa - tietääkseni.

Aki

Hej kära Aki! Oletko nyt aivan varma tästä?

Mvh. Karin

Vierailija
5037/5153 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin

Maaritti

Ainakin kaikki Pihlajakatu 23 A - osoitteessa vierailleet alkoholin alaisena olleet ihmiset olen nähnyt liikkuvan sinun seurassa.

Mvh. Karin

Sinä se sitten jaksat kytätä mun jokaista liikettäni. Se että saatan esimeriksi olla ystävällinen jollekulle ohimennen ei tarkoita että viettäisin hänen kanssaan aikaa.

Maaritti

Vierailija
5038/5153 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Elina ja Toivo ovat turvassa!

Ulla Taalasmaa

Vierailija
5039/5153 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin

Maaritti

Mvh. Karin

Sinä se sitten jaksat kytätä mun jokaista liikettäni. Se että saatan esimeriksi olla ystävällinen jollekulle ohimennen ei tarkoita että viettäisin hänen kanssaan aikaa.

Maaritti

No aika usein vaikutat liikkuvan rappukäytävässä humalassa ystäviesi kanssa.

Mvh. Karin 

Vierailija
5040/5153 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa kaipaankaan hienoja sunnuntaisia viininmaisteluhetkiä Aaron kanssa verrattuna tuohon Gunnarin jatkuvaan vauvahapatukseen verrattuna.

- Dahlia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän