Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Tiedossa on äijäjuhannus Ismon, Panun ja Joonatanin kanssa luksusmökillä. Harmi vaan kun nyt ei voi metsästää hirviä tai noh. pitäisiköhän sitä lähteä oikein salametsälle juhannuksen kunniaksi.
Lasse
Lasse sekosi lopulliseksi ja haluaakin lapsen yhdeksi etunimeksi Naton. Lapsen virallinen nimi onkin nyt sitten Simo Sakari Tauski Nato Mattila-Sievinen. Lasse aikoo kutsua ristiäisiin kaikki muutkin lapsensa ja koko Amanda on varattu yksityiskäyttöön. Lapsen kummeja ovat Ismo ja Cindy.
Salla
Vierailija kirjoitti:
Lasse sekosi lopulliseksi ja haluaakin lapsen yhdeksi etunimeksi Naton. Lapsen virallinen nimi onkin nyt sitten Simo Sakari Tauski Nato Mattila-Sievinen. Lasse aikoo kutsua ristiäisiin kaikki muutkin lapsensa ja koko Amanda on varattu yksityiskäyttöön. Lapsen kummeja ovat Ismo ja Cindy.
Salla
Ja sitä oikein annetaan ylevä nimi jollekin rahvaan penskalle. Anna mun kaikki kestää.
-Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätinpä Jutan kanssa oikein aloittaa kirjan siitä, miten parempiosaiset kohtelevat muita. Tähän tulee tärkeitä yhteiskunnallisia teemoja.
Maaritti
Ja tämän kirjan kirjoittaa tapajuoppo joka ei edes tee liikettäkään parantuakseen alkoholismista. Låt mig skratta.
Mvh. Karin
Hienoa että kommentoit, saan materiaalia kirjaani! Tulet olemaan tärkein esimerkki.
Maaritti
Ja se olikin ainoa kommenttini tähän asiaan liittyen.
Mvh. Karin
Käy sekin. Sinua on nimittäin todella ärsyttävää kuunnella.
Maaritti
Mira ei ole mun tytär!
Joanna
Erittäin hyvä ettei se Sallan penska ole Gunnarin lapsi!😍 Nyt ei tule saamaan osuutta Mustavaarojen perinnöstä.😝
-Dahlia
Teen tänään juhannustaikoja kuin nuori viaton neito. Ehkä näen rakkaani kasvotkin. Varmaan joku rikas ja komea on.
Eva
Kävinpäs juhannuksen kunniaks hakemassa vähän juotavaa. Mukavempi kirjoittaa uutta kirjaa.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä ettei se Sallan penska ole Gunnarin lapsi!😍 Nyt ei tule saamaan osuutta Mustavaarojen perinnöstä.😝
-Dahlia
En mä ois teidän roskasukuun halunnutkaan!
Salla
Lasse Sievinen, Ismo Laitela ja Panu Kaukovaara osallistuvat Pridelle nahka-asuissa.
Juoruakka
Olen Pridella vaaleanpunaisissa prinsessamekossa.
Eva
Hienot nahka-asumme kastuivat. Täällä sataa vettä.
Lasse, Ismo ja Panu
Juhlittiinkin eilen oikein kunnolla miehisyyttämme ja juotiin kaikki Lassen viskit. Nyt on kova krapula.
Lasse, Ismo ja Panu
Ensi viikonloppuna äijäporukalla Ruisrockiin teltan kanssa urpoilemaan. Toivottavasti jostain saisi juomaa, metelivettä. Kukaan meistä ei tosin oikein tästä nykymusiikista perusta, olisipa siellä Danny.
Lasse, Ismo ja Panu
Kirjamme on valmis! Kohta totuus on kaikkien nähtävillä.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Humalassa kirjoitit senkin. Tuskin kustantajasi hyväksyy sitä ja erittäin hyvä niin.
Mvh. Karin
Löysin hyvin pätevän yksityisvakoojani Miki Kajanderin avulla Maarit Salinin kirjoittaman uusimman oikoluvussa jo käyneen kirjan version. Se on täynnä niin törkeän huonolla suomen kielellä kirjoitettua tekstiä että jopa minä osaan kirjoittaa parempaa suomea kuin humalapäinen Maarit Salin vaikka suomi ei olekaan äidinkielenä!
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Humalassa kirjoitit senkin. Tuskin kustantajasi hyväksyy sitä ja erittäin hyvä niin.
Mvh. Karin
Toivottavasti kustantajasi siis ei hyväksy sitä ja erittäin hyvä niin.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Mvh. Karin
Toivottavasti kustantajasi siis ei hyväksy sitä ja erittäin hyvä niin.
Mvh. Karin
Ainahan voin kustantaa itse. Hah hah!
Maaritti
Ja se olikin ainoa kommenttini tähän asiaan liittyen.
Mvh. Karin