Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Täällä vankilassa on kamalaa ja ihan sekopäisiä tyyppejä. Yksi Tero ja yksi Lauri ovat kaikkein sekopäisimmät jo tapaamistani vangeista. En edes halua tietää, mistä ovat vankilassa. Nämä ovat muuten parikin.
Kristian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaan Jutan tänään. Käymme tarkkaan läpi Dahlian ja Karinin heikkoudet.
Maaritti
Kuinka säälittävää. Onneksi minä ja Dahlia olemme aina askeleen teitä edellä.
Mvh. Karin
Teidän on kuule ihan turha yrittää vaientaa meitä.
Jutta
Gunnar Mustavaara ilmestyi sairaalaan pelleksi pukeutuneena. Useampikin pelästyi. Tästä seurasi tietysti yleistä häskinkiä.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Gunnar Mustavaara ilmestyi sairaalaan pelleksi pukeutuneena. Useampikin pelästyi. Tästä seurasi tietysti yleistä häskinkiä.
Kalle
Yleistä häslinkiä siis seurasi.
Kalle
Lasse Sievinen ja Ismo Laitela on nähty Raxissa lounaalla.
Juoruakka
Värikkäät ja kirjavat kalsarinikin vietiin vankilassa. Joudun nyt käyttämään valkoisia kalsareita.
Kristian
Lasse Sievinen ja Ismo Laitela on nyt muuttaneet yhteen kun Lasse Sievinen on muuttanut Ismon asuntoon. Ilmeisesti kuitenkin ihan vain kämppiksiä ovat.
Juoruakka
Lasse Sievinen on hankkinut koiran itselleen lenkkikaveriksi. Ismo Laitela ei ole asiasta ollenkaan iloinen. Ismo Laitela on tuonut kellarista kuntopyörän asuntoon, jolle asialle taas Lasse Sievinen on repeillyt jo useita kertoja. Saa nähdä mitä tästä kaikesta seuraa.
Kalle
Eva Tamminen on kyllä mooraalittomin ja kevytkenkäisin tietämäni nainen ja olen siis nähnyt kaikenlaista ja paljon erilaisia ihmisiä.
Juoruakka
Pihlajakadun miehillä on oma joukkue Jukolan viestissä.
Juoruakka
Päätinpä Jutan kanssa oikein aloittaa kirjan siitä, miten parempiosaiset kohtelevat muita. Tähän tulee tärkeitä yhteiskunnallisia teemoja.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Tapasin mukavan miehen Panu Kaukovaaran.
Eva
Pysy kaukana mun isästä!
Aino
Lasse on hommannut Sakelle vaatteita, joihin on painettu hirven kuva. Onneksi Lasse on nyt Jukolan viestissä niin saan olla edes vähän aikaa rauhassa.
Salla
Vierailija kirjoitti:
Päätinpä Jutan kanssa oikein aloittaa kirjan siitä, miten parempiosaiset kohtelevat muita. Tähän tulee tärkeitä yhteiskunnallisia teemoja.
Maaritti
Ja tämän kirjan kirjoittaa tapajuoppo joka ei edes tee liikettäkään parantuakseen alkoholismista. Låt mig skratta.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Ja tämän kirjan kirjoittaa tapajuoppo joka ei edes tee liikettäkään parantuakseen alkoholismista. Låt mig skratta.
Mvh. Karin
Hienoa että kommentoit, saan materiaalia kirjaani! Tulet olemaan tärkein esimerkki.
Maaritti
Olen ollut naimisissa kolmen naisen kanssa. Kaikki eivät tähän pystykään. Lisäksi olen kokenut myös kolmet pieleen menneet häät. Panu Kaukovaarakin on ollut naimisissa vain kaksi kertaa.
Ismo