Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4661/5153 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampolta ja Joonatanilta kielletään saunominen taloyhtiön saunassa.

Juoruakka

Vierailija
4662/5153 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag är så jätte glad just nu!<3 Olen niin iloinen tällä hetkellä!<3 Allekirjoitin tänään kauppakirjat sijoitusasunnosta osoitteessa Pihjalakatu 23 A ja pääsen muuttamaan sinne 1. huhtikuuta alkaen!<3 Tämä asunto olemaan kakkoskotini niinä hetkinä kun alan kyllästymään Naantalin pieniin ympyröihin. Min kära vän Dahlia käydään huonekaluostoksilla sinne tämän kuun loppupuolella!<3

Mvh. Karin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4663/5153 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jag är så jätte glad just nu!<3 Olen niin iloinen tällä hetkellä!<3 Allekirjoitin tänään kauppakirjat sijoitusasunnosta osoitteessa Pihjalakatu 23 A ja pääsen muuttamaan sinne 1. huhtikuuta alkaen!<3 Tämä asunto olemaan kakkoskotini niinä hetkinä kun alan kyllästymään Naantalin pieniin ympyröihin. Min kära vän Dahlia käydään huonekaluostoksilla sinne tämän kuun loppupuolella!<3

Mvh. Karin

Ettäs kehtaat! Yrität vain sabotoida mun elämääni. Odotas kun saan sen juttuni sinusta lehteen! Ja varmistan että lapseni ovat turvassa sinulta!

Maaritti

Vierailija
4664/5153 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten ihanaa kun Karin tulee tänne. Voimme pitää Ullan kanssa mukavia iltoja!

Dahlia

Vierailija
4665/5153 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄÄSTÄKÄÄ MUT ULOS.

Mira

Vierailija
4666/5153 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että miten ihanaa kun Karin tulee tänne. Voimme pitää Ullan kanssa mukavia iltoja!

Dahlia

Hej kära vän! Minunkin mielestäni on ihanaa juttelemaan enemmän kanssanne ihan kasvokkain vaikka osan ajastani vietän edelleen kukkiani vahtien Naantalin-kartanossa. Ja Maaritille tiedoksi että olen kiinnostunut nykyisin enemmän edesmenneen aviomieheni veljen pojasta kuin sinun elämästäsi. Ei tällainen vanhus jaksa ladella itsestäänselvyyksiä tuollaiselle vastahakoiselle haahkalle niin sinnikkäästi kuin nuorena.

Mvh. Karin

Vierailija
4667/5153 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Karin se lapsilleni soittelu sitten! Äläkä tule ikinä minun oveni taakse! ONKO SELVÄ!?

Maaritti

Vierailija
4668/5153 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Karin muuttanut tänne...

Elina

Vierailija
4669/5153 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä menin tekemään Miralle!? Hemmetin Ritala!

Ansku

Vierailija
4670/5153 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta Karin se lapsilleni soittelu sitten! Äläkä tule ikinä minun oveni taakse! ONKO SELVÄ!?

Maaritti

Ehkä hetkeksi mutta entisen hyvän ystävän neuvona silti kannustan sinua vielä hakeutumaan päihdekatkaisuun alkoholin kannalta.

Mvh. Karin

Vierailija
4671/5153 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Karin ei häiritse Elinaa. Sus siuantkoon mitkä muistot Lellulle tulisi Markuksesta! Likalla on muutenkin jo huolia että ei tarvis vanhoja vielä muistella.

Ulla

Vierailija
4672/5153 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Karin ei häiritse Elinaa. Sus siuantkoon mitkä muistot Lellulle tulisi Markuksesta! Likalla on muutenkin jo huolia että ei tarvis vanhoja vielä muistella.

Ulla

Hej Ulla! Min kära lilla Markus on jo kuollut pitkän aikaa, joten en muistuta mitään hänestä Elinalle. Sitä paitsi olen kuullut, että hän tapailee nykyään jotain Robin Marklundia, joka on käytökseltään aika eleganttinen.

Mvh. Karin

Vierailija
4673/5153 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että minulla on jälleen oma Pupu vaikka onkin vain osa-aikainen!<3

- Dahlia

Vierailija
4674/5153 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministerillä on salattuja yhteyksiä Pihlajakadulle.

Juoruakka

Vierailija
4675/5153 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Karin on oikein laittanut pääministerinkin vakoilemaan mua! No, paljon sun piti maksaa sille, häh?

Maaritti

Vierailija
4676/5153 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, Karin on oikein laittanut pääministerinkin vakoilemaan mua! No, paljon sun piti maksaa sille, häh?

Maaritti

Vad i himlen kan du säga så här? Miten pystyt väittämään näin? Ei minulla ole mitään suhteita Suomen pääministerin vaikka hänellä onkin kesäasunto Naantalissa.

Mvh. Karin

Vierailija
4677/5153 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Vad i himlen kan du säga så här? Miten pystyt väittämään näin? Ei minulla ole mitään suhteita Suomen pääministerin vaikka hänellä onkin kesäasunto Naantalissa.

Mvh. Karin

Kehen nämä juoruakan jutut sitten mukamas liittyisivät?

Maaritti

Vierailija
4678/5153 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikiin ei voi luottaa. Onneksi on Linda.

Rajala

Vierailija
4679/5153 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävän oloinen tämä Dahlian ystävä. No, ei mikään ihme, Dahlian huono seura tietysti vaikuttanut häneen.

Jutta

Vierailija
4680/5153 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Mvh. Karin

Kehen nämä juoruakan jutut sitten mukamas liittyisivät?

Maaritti

Ne voivat liittyä ihan keneen tahansa. Tämä ''juoruakka'' vaikuttaa mielestäni hieman sekaisin olevalta naiselta. 

Mvh. Karin