Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Jag är så jätte glad just nu!<3 Olen niin iloinen tällä hetkellä!<3 Allekirjoitin tänään kauppakirjat sijoitusasunnosta osoitteessa Pihjalakatu 23 A ja pääsen muuttamaan sinne 1. huhtikuuta alkaen!<3 Tämä asunto olemaan kakkoskotini niinä hetkinä kun alan kyllästymään Naantalin pieniin ympyröihin. Min kära vän Dahlia käydään huonekaluostoksilla sinne tämän kuun loppupuolella!<3
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Jag är så jätte glad just nu!<3 Olen niin iloinen tällä hetkellä!<3 Allekirjoitin tänään kauppakirjat sijoitusasunnosta osoitteessa Pihjalakatu 23 A ja pääsen muuttamaan sinne 1. huhtikuuta alkaen!<3 Tämä asunto olemaan kakkoskotini niinä hetkinä kun alan kyllästymään Naantalin pieniin ympyröihin. Min kära vän Dahlia käydään huonekaluostoksilla sinne tämän kuun loppupuolella!<3
Mvh. Karin
Ettäs kehtaat! Yrität vain sabotoida mun elämääni. Odotas kun saan sen juttuni sinusta lehteen! Ja varmistan että lapseni ovat turvassa sinulta!
Maaritti
Ai että miten ihanaa kun Karin tulee tänne. Voimme pitää Ullan kanssa mukavia iltoja!
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Ai että miten ihanaa kun Karin tulee tänne. Voimme pitää Ullan kanssa mukavia iltoja!
Dahlia
Hej kära vän! Minunkin mielestäni on ihanaa juttelemaan enemmän kanssanne ihan kasvokkain vaikka osan ajastani vietän edelleen kukkiani vahtien Naantalin-kartanossa. Ja Maaritille tiedoksi että olen kiinnostunut nykyisin enemmän edesmenneen aviomieheni veljen pojasta kuin sinun elämästäsi. Ei tällainen vanhus jaksa ladella itsestäänselvyyksiä tuollaiselle vastahakoiselle haahkalle niin sinnikkäästi kuin nuorena.
Mvh. Karin
Lopeta Karin se lapsilleni soittelu sitten! Äläkä tule ikinä minun oveni taakse! ONKO SELVÄ!?
Maaritti
Vai on Karin muuttanut tänne...
Elina
Mitä mä menin tekemään Miralle!? Hemmetin Ritala!
Ansku
Vierailija kirjoitti:
Lopeta Karin se lapsilleni soittelu sitten! Äläkä tule ikinä minun oveni taakse! ONKO SELVÄ!?
Maaritti
Ehkä hetkeksi mutta entisen hyvän ystävän neuvona silti kannustan sinua vielä hakeutumaan päihdekatkaisuun alkoholin kannalta.
Mvh. Karin
Toivottavasti Karin ei häiritse Elinaa. Sus siuantkoon mitkä muistot Lellulle tulisi Markuksesta! Likalla on muutenkin jo huolia että ei tarvis vanhoja vielä muistella.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Karin ei häiritse Elinaa. Sus siuantkoon mitkä muistot Lellulle tulisi Markuksesta! Likalla on muutenkin jo huolia että ei tarvis vanhoja vielä muistella.
Ulla
Hej Ulla! Min kära lilla Markus on jo kuollut pitkän aikaa, joten en muistuta mitään hänestä Elinalle. Sitä paitsi olen kuullut, että hän tapailee nykyään jotain Robin Marklundia, joka on käytökseltään aika eleganttinen.
Mvh. Karin
Ihanaa että minulla on jälleen oma Pupu vaikka onkin vain osa-aikainen!<3
- Dahlia
Pääministerillä on salattuja yhteyksiä Pihlajakadulle.
Juoruakka
No niin, Karin on oikein laittanut pääministerinkin vakoilemaan mua! No, paljon sun piti maksaa sille, häh?
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
No niin, Karin on oikein laittanut pääministerinkin vakoilemaan mua! No, paljon sun piti maksaa sille, häh?
Maaritti
Vad i himlen kan du säga så här? Miten pystyt väittämään näin? Ei minulla ole mitään suhteita Suomen pääministerin vaikka hänellä onkin kesäasunto Naantalissa.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Vad i himlen kan du säga så här? Miten pystyt väittämään näin? Ei minulla ole mitään suhteita Suomen pääministerin vaikka hänellä onkin kesäasunto Naantalissa.
Mvh. Karin
Kehen nämä juoruakan jutut sitten mukamas liittyisivät?
Maaritti
Mikiin ei voi luottaa. Onneksi on Linda.
Rajala
Onpas ikävän oloinen tämä Dahlian ystävä. No, ei mikään ihme, Dahlian huono seura tietysti vaikuttanut häneen.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Mvh. Karin
Kehen nämä juoruakan jutut sitten mukamas liittyisivät?
Maaritti
Ne voivat liittyä ihan keneen tahansa. Tämä ''juoruakka'' vaikuttaa mielestäni hieman sekaisin olevalta naiselta.
Mvh. Karin
Sampolta ja Joonatanilta kielletään saunominen taloyhtiön saunassa.
Juoruakka