Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Jotkut kyseenalaistavat rakkauteni Lariin. Olemme todella onnellisia ja meillä menee hyvin.
Kalle
Vaikea toipua kaikesta tapahtuneesta ja olen sentään rahvas keski-ikäinen lihaa syövä heteromies. Benjaminkin häipyi.
Kari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhujen mukaan Henrik on sekaantunut vähän joihinkin pimeisiin alamaailman juttuihin. Emme ole kasvattaneet hänestä tuollaista ollenkaan Naantalissa! Tämä on pakko olla tämän kaupunkielämän tuoma yksi houkutus.
Mvh. Karin
Kasvatuksenne on pielessä. Rahaa löytyy muttei rakkautta. Hah!
Maaritti
Tässä olet valitettavasti väärässä. Rakkautta löytyy myös vapaa-ajalla suljettujen ovien takana.
Mvh. Karin
Kun poikaasi katsoo niin ei siltä näytä. Minun lapset sentään ovat kunnollisia!
Maaritti
Heistäkin on tullut kunnollisia vasta kun ovat muuttaneet pois lapsuuden kodistaan jossa heidän äitinsä on ollut ajoittain humalassa joten en kyllä leveilisi paljoakaan tällä asialla.
Mvh. Karin
Lopputulos on tärkein! Sinulla on siinä vielä mietittävää!
Maaritti
Me asutaan Miran kanssa mukavasti Amandassa.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhujen mukaan Henrik on sekaantunut vähän joihinkin pimeisiin alamaailman juttuihin. Emme ole kasvattaneet hänestä tuollaista ollenkaan Naantalissa! Tämä on pakko olla tämän kaupunkielämän tuoma yksi houkutus.
Mvh. Karin
Maaritti
Tässä olet valitettavasti väärässä. Rakkautta löytyy myös vapaa-ajalla suljettujen ovien takana.
Mvh. Karin
Maaritti
Heistäkin on tullut kunnollisia vasta kun ovat muuttaneet pois lapsuuden kodistaan jossa heidän äitinsä on ollut ajoittain humalassa joten en kyllä leveilisi paljoakaan tällä asialla.
Mvh. Karin
Maaritti
Kyllä me Ekholmit vielä saamme Henrikin ruotuun noista hämäräpuuhistaan. Siksi minäkin olen osittain ostanut tämän elegantin asunnon osoitteesta Pihjalakatu 23 A.😊
Mvh. Karin
Upea pääsiäinen on kyllä ollut. 4 päivää kahdestaan rakkaani kanssa ollaan oltu kotona neljän seinän sisällä, eikä olla puhuttukaan kenenkään kanssa. Ollaan syöty roskaruokaa, katseltu elokuvia ja tehty muutakin mukavaa.
Kalle
Suuri hotelliketju aikoo ostaa Amandan ja on suunnitellut tekevänsä siitä luksusluokan boutique-hotellin.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Suuri hotelliketju aikoo ostaa Amandan ja on suunnitellut tekevänsä siitä luksusluokan boutique-hotellin.
Juoruakka
Ei varmana osta!
Salla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Maaritti
Mvh. Karin
Maaritti
Mvh. Karin
Maaritti
Kyllä me Ekholmit vielä saamme Henrikin ruotuun noista hämäräpuuhistaan. Siksi minäkin olen osittain ostanut tämän elegantin asunnon osoitteesta Pihjalakatu 23 A.😊
Mvh. Karin
Aikuista poikaa varjostat. Voi voi.
Maaritti
Näin Jutta Korhosta, ja hän haukkui törkeästi Karinin samanlaiseksi kotkaksi kuin minut! Poistuin paikalta ennen kuin menettäisin malttini. On siinäkin joku!
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Näin Jutta Korhosta, ja hän haukkui törkeästi Karinin samanlaiseksi kotkaksi kuin minut! Poistuin paikalta ennen kuin menettäisin malttini. On siinäkin joku!
Dahlia
Hej kära vän! Hän ei ole vain ehtinyt tutustumaan vielä tarpeeksi minuun että voisi sanoa mitään positiivista minusta. Joten älä hirveästi välitä hänen letkautuksistaan. Jotkut ihmiset vain valitettavasti tekevät johtopäätöksensä stereotypioiden perusteella.
Mvh. Karin
Harmi kun Elina joutui jättämään tuon elegantisti käyttäytyvän Robin Marklundin.😞
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Elina joutui jättämään tuon elegantisti käyttäytyvän Robin Marklundin.😞
Mvh. Karin
No se oli kuulemma täysi hullu.
Maaritti
Ei voinu sitten Robin kertoa että lähtee. Meillähän oli juttua.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Maaritti
No ei ainakaan yhtä hullu kuin sinä alkoholismisi kanssa.
Mvh. Karin
Amanda vappuviikonlopun juhliin tilattuja kouhujuomia on jo saapunut. Valitettavasti Dahlia Mustavaara on jo ehtinyt juomaan näitä juomia. Aikookohan tämä nainen majailla Amandan sviitissä koko loppuelämänsä? Onneksi suuri hotelliketju ostaa kohta Amandan ja voin keskittyä täysillä suunnittelemaan hienoja vaatteita.
Cindy
Minä sentään ostin mulle ja Miralle asunnon. Dahlian kartano ei taida valmistua ikinä!
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvh. Karin
Maaritti
No ei ainakaan yhtä hullu kuin sinä alkoholismisi kanssa.
Mvh. Karin
Äläpä soita suutas vanha akka. Muuten käy köpelösti niinku Henkalle.
Maaritti
Mvh. Karin