Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4641/5153 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä krapula on taas. Tänne korjaamolle päädyttiin Lindan kanssa.

Kari

Vierailija
4642/5153 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karin pahasti hakoteillä, sillä Henrik ei enää edes asu Pihlajakadulla. Henrik ja Benjamin asuvat yhdessä suhteilla sadussa luksuskämpässä muualla. Vain muutama ja valittu tietää tuon sijainnin. Itse tietysti kuulun näihin.

Juoruakka

Saan sen asunnon sijainnin kyllä selville itsekin. Onneksi minulla on myös hienostopiirin ystäviä Helsingissä.

Mvh. Karin Ekholm

En yhtään ihmettele että Henkka ei sulle oo kertonu missä nykyään majailee. Minäpä tiedän kun olin yks päivä Moosessa virkistäytymässä!

Maaritti

Onneks saan sen selville myös yksityisetsivän avulla äärimmäisessä tapauksessa.<3

Mvh. Karin

Toistenpa ei tarvitse käyttää rahaa sukulaistensa löytämiseen, hehheee.

Maaritti

Niin kun itse humalaisella käytöksellään pilaat välisi sukulaisiisi muutenkin. Olen kuullut, kuinka Silja ja Saku ovat halunneet hakea lähestymiskieltoa sinun varalle.

Mvh. Karin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/5153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava mies on tämä uusi tuttavuuteni Valtter Forss.

Eva

Vierailija
4644/5153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa Kallelle tuntevani tämän Valtter Forssin. Kalle ei taida edes tietää koko tyypin ilmestymisestä kuvioihin. Viime vuonna tarjosi suurta summaa yhteisestä yöstä kanssani luksushotellissa.

Lari

Vierailija
4645/5153 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin haluaa laulajaksi ja osallistuu televisio-ohjelmaan. Kuvaukset alkavat pian.

Juoruakka

Vierailija
4646/5153 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Zalandolta 1000 eurolla vaatteita. Tarvitsin uusia.

Eva

Vierailija
4647/5153 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin viikonloppuna yhteisen yön Valtter Forssan kanssa luksushotellissa. Aino oli Lahdessa isän luona kylässä.

Sampo

Vierailija
4648/5153 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ryhtyneet vloggareiksi ja teimme hyvän asuntodiilin. Nyt asumme luksuskämpässä ilmaiseksi kunhan kuvaamme täältä joka päivä materiaalia.

Benjamin ja Henrik

Vierailija
4649/5153 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karin pahasti hakoteillä, sillä Henrik ei enää edes asu Pihlajakadulla. Henrik ja Benjamin asuvat yhdessä suhteilla sadussa luksuskämpässä muualla. Vain muutama ja valittu tietää tuon sijainnin. Itse tietysti kuulun näihin.

Juoruakka

Saan sen asunnon sijainnin kyllä selville itsekin. Onneksi minulla on myös hienostopiirin ystäviä Helsingissä.

Mvh. Karin Ekholm

En yhtään ihmettele että Henkka ei sulle oo kertonu missä nykyään majailee. Minäpä tiedän kun olin yks päivä Moosessa virkistäytymässä!

Maaritti

Onneks saan sen selville myös yksityisetsivän avulla äärimmäisessä tapauksessa.<3

Mvh. Karin

Maaritti

Niin kun itse humalaisella käytöksellään pilaat välisi sukulaisiisi muutenkin. Olen kuullut, kuinka Silja ja Saku ovat halunneet hakea lähestymiskieltoa sinun varalle.

Mvh. Karin

S**tanan valehtelija! Sä et tiedä meidän perheasioista mitään! Toisin kuin minä sinun! Henkka ja Benkku, Benkku ja Henkka!

Maaritti

Vierailija
4650/5153 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Zalandolta 1000 eurolla vaatteita. Tarvitsin uusia.

Eva

Toivottavasti joudut vielä velkahelvettiin!

Nella

Vierailija
4651/5153 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruakka

Mvh. Karin Ekholm

Maaritti

Mvh. Karin

Maaritti

Mvh. Karin

S**tanan valehtelija! Sä et tiedä meidän perheasioista mitään! Toisin kuin minä sinun! Henkka ja Benkku, Benkku ja Henkka!

Maaritti

Taidat olla ollut eilen jälleen humalassa kun tuollaista kirjoitat. Olen kaikessa hiljaisuudessa ollut yhteydessä Siljaan ja Sakuun yhteydessä tästä alkoholismiasiastasi kuten olen jo aiemmin kertonut.

Mvh. Karin

Vierailija
4652/5153 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nu det räcker! Nyt riittää! Olen saanut tarpekseeni Naantalin suomenruotsalaisista ja suomenkielisistä juorumummojen pienistä piireistä ja olen ajatellut vihdoin hankkia kaupunkikodikseni asunnon Pihjalakatu 23 A - osoitteesta. Helsingin seurapiirit ovat mielestäni elegantimpia ja laadukkaampia. Sanokoon edesmenneeni mieheni veli ihan mitä tahansa.

Mvh. Karin

Vierailija
4653/5153 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaalityö alkaa käymään voimille. Kohta lähdetään Lindan kanssa Itikseen tapaamaan äänestäjiä.

Kari

Vierailija
4654/5153 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme ryhtyneet vloggareiksi ja teimme hyvän asuntodiilin. Nyt asumme luksuskämpässä ilmaiseksi kunhan kuvaamme täältä joka päivä materiaalia.

Benjamin ja Henrik

Hej pojkar! Hei pojat! Olisi mukavaa jos antaisit te minunkin tietää asuntonne osoitteen. Olen sentään sukulaisesi, min lilla kära Henrik.

Mvh. Karin

Vierailija
4655/5153 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nu det räcker! Nyt riittää! Olen saanut tarpekseeni Naantalin suomenruotsalaisista ja suomenkielisistä juorumummojen pienistä piireistä ja olen ajatellut vihdoin hankkia kaupunkikodikseni asunnon Pihjalakatu 23 A - osoitteesta. Helsingin seurapiirit ovat mielestäni elegantimpia ja laadukkaampia. Sanokoon edesmenneeni mieheni veli ihan mitä tahansa.

Mvh. Karin

Senkin katala käärme! Yrität luikerella perheemme elämään! Sinähän et minua lasteni äitinä korvaa! Minä kuule teen sinusta lehtijutun, jossa paljastan kaikille pahuutesi. Otanpa ensin rohkaisuryypyn ja alan hommiin!

Maaritti

Vierailija
4656/5153 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä Joonatanin kanssa saunassa.

Sampo

Vierailija
4657/5153 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin ja Henrik

Hej pojkar! Hei pojat! Olisi mukavaa jos antaisit te minunkin tietää asuntonne osoitteen. Olen sentään sukulaisesi, min lilla kära Henrik.

Mvh. Karin

En yhtään ihmettele että Henrik vihaa sua

Maaritti

Vierailija
4658/5153 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa elämäni ankeaa. Muutin herranjestas Taalasmaille!

Dahlia

Vierailija
4659/5153 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mvh. Karin

Senkin katala käärme! Yrität luikerella perheemme elämään! Sinähän et minua lasteni äitinä korvaa! Minä kuule teen sinusta lehtijutun, jossa paljastan kaikille pahuutesi. Otanpa ensin rohkaisuryypyn ja alan hommiin!

Maaritti

Anteeksi vain mutten yritä millään tavalla korvata sinua lastesi äitinä. Yritän varoittaa vain heitä alkoholismistasi kun he elävät niin kaukana sinusta. Keskityn vain huolehtimaan edesmenneen aviomieheni veljenpojan asioista.

Mvh. Karin

Vierailija
4660/5153 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa elämäni ankeaa. Muutin herranjestas Taalasmaille!

Dahlia

Oh nej kära vän! Toivottavasti edes pääset sisustamaan siellä vähän elegantisti aikasi kuluksi.

Mvh. Karin