Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4621/5153 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se Petri nyt mun luo voinu tulla ryyppäämään.

Maaritti

Vierailija
4622/5153 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut Aarosta millainen se todellisuudessa on. Toivottavasti ymmärsi että ärsytti väärää henkilöä!

Dahlia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/5153 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se Hanihan ei Karin korjaamolle mene!!!

Salla

Vierailija
4624/5153 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsen kansanedustajaksi palkkaan Lindan erityisavustajakseni.

Kari

Vierailija
4625/5153 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun toinen saman puolueen ehdokaskin kalastelee samoissa paikoissa ääniä. Tarjoaa jopa bissejä.

Kari

Vierailija
4626/5153 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valepuvussa baarissa Itä-Helsingissä ja tarkkailen Karin touhuja ja Lindakin mukana tuollaisessa. Kovasti ollaan maailmaa parantamassa ja kaikki Karin potentiaaliset äänestäjät ovat valtaväestöön kuuluvia keski-ikäisiä miehiä. Täällä on toinenkin ehdokas, joka tarjoaa jopa ilmaista kaljaa.

Juoruakka

Vierailija
4627/5153 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas kova krapula. Vaalityö baarissa jatkui taas viime yönä pilkkuun asti.

Kari

Vierailija
4628/5153 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija on niin nolo kun leikkii poliitikkoa. En todellakaan aio faijaa äänestää. Henrik etsii meille jonkun sopivan ehdokkaan, jota äänestämme.

Benjamin

Vierailija
4629/5153 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Pekka Haavistoa.

Kalle

Vierailija
4630/5153 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on aivan sama kuka siellä eduskunnassa on, päin helvettiä menee silti!

Maaritti

Vierailija
4631/5153 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saakelin Hani tunkeutuu Karin korjaamolle! Ei varmana tee siellä töitä jos minulta kysytään!!!

Salla

Vierailija
4632/5153 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karin pahasti hakoteillä, sillä Henrik ei enää edes asu Pihlajakadulla. Henrik ja Benjamin asuvat yhdessä suhteilla sadussa luksuskämpässä muualla. Vain muutama ja valittu tietää tuon sijainnin. Itse tietysti kuulun näihin.

Juoruakka

Saan sen asunnon sijainnin kyllä selville itsekin. Onneksi minulla on myös hienostopiirin ystäviä Helsingissä.

Mvh. Karin Ekholm

Vierailija
4633/5153 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karin pahasti hakoteillä, sillä Henrik ei enää edes asu Pihlajakadulla. Henrik ja Benjamin asuvat yhdessä suhteilla sadussa luksuskämpässä muualla. Vain muutama ja valittu tietää tuon sijainnin. Itse tietysti kuulun näihin.

Juoruakka

Saan sen asunnon sijainnin kyllä selville itsekin. Onneksi minulla on myös hienostopiirin ystäviä Helsingissä.

Mvh. Karin Ekholm

En yhtään ihmettele että Henkka ei sulle oo kertonu missä nykyään majailee. Minäpä tiedän kun olin yks päivä Moosessa virkistäytymässä!

Maaritti

Vierailija
4634/5153 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Karin hullu vaimo löi mua!

Hani

Vierailija
4635/5153 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mennään Lindan kanssa Jakomäkeen paikalliseen tekemään vaalityötä.

Kari

Vierailija
4636/5153 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihreä ja mitään raskaita ja huonosti palkattuja töitä en kyllä koskaan tee. Jotkut vaikuttajan tai vaativan asiantuntijan työt kelpaisivat kyllä tulevaisuudessa. Vielä en onneksi kuitenkaan ole töitä joutunut tekemään.

Viola

Vierailija
4637/5153 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda pakotti erakoksi syrjäiselle mökille, jossa ei ole mitään tekemistä ja aika alkeelliset on olotkin.

Aaro

Vierailija
4638/5153 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruakka

Mvh. Karin Ekholm

En yhtään ihmettele että Henkka ei sulle oo kertonu missä nykyään majailee. Minäpä tiedän kun olin yks päivä Moosessa virkistäytymässä!

Maaritti

Onneks saan sen selville myös yksityisetsivän avulla äärimmäisessä tapauksessa.

Mvh. Karin

Vierailija
4639/5153 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda pakotti erakoksi syrjäiselle mökille, jossa ei ole mitään tekemistä ja aika alkeelliset on olotkin.

Aaro

Uskallappas edes katsoa enää minuun päinkään!

Dahlia

Vierailija
4640/5153 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruakka

Mvh. Karin Ekholm

Maaritti

Onneks saan sen selville myös yksityisetsivän avulla äärimmäisessä tapauksessa.<3

Mvh. Karin

Toistenpa ei tarvitse käyttää rahaa sukulaistensa löytämiseen, hehheee.

Maaritti