Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
En olisi uskonut Aarosta millainen se todellisuudessa on. Toivottavasti ymmärsi että ärsytti väärää henkilöä!
Dahlia
Ja se Hanihan ei Karin korjaamolle mene!!!
Salla
Jos pääsen kansanedustajaksi palkkaan Lindan erityisavustajakseni.
Kari
Harmi kun toinen saman puolueen ehdokaskin kalastelee samoissa paikoissa ääniä. Tarjoaa jopa bissejä.
Kari
Olen valepuvussa baarissa Itä-Helsingissä ja tarkkailen Karin touhuja ja Lindakin mukana tuollaisessa. Kovasti ollaan maailmaa parantamassa ja kaikki Karin potentiaaliset äänestäjät ovat valtaväestöön kuuluvia keski-ikäisiä miehiä. Täällä on toinenkin ehdokas, joka tarjoaa jopa ilmaista kaljaa.
Juoruakka
Nyt on taas kova krapula. Vaalityö baarissa jatkui taas viime yönä pilkkuun asti.
Kari
Faija on niin nolo kun leikkii poliitikkoa. En todellakaan aio faijaa äänestää. Henrik etsii meille jonkun sopivan ehdokkaan, jota äänestämme.
Benjamin
Äänestän Pekka Haavistoa.
Kalle
Se nyt on aivan sama kuka siellä eduskunnassa on, päin helvettiä menee silti!
Maaritti
Se saakelin Hani tunkeutuu Karin korjaamolle! Ei varmana tee siellä töitä jos minulta kysytään!!!
Salla
Vierailija kirjoitti:
Karin pahasti hakoteillä, sillä Henrik ei enää edes asu Pihlajakadulla. Henrik ja Benjamin asuvat yhdessä suhteilla sadussa luksuskämpässä muualla. Vain muutama ja valittu tietää tuon sijainnin. Itse tietysti kuulun näihin.
Juoruakka
Saan sen asunnon sijainnin kyllä selville itsekin. Onneksi minulla on myös hienostopiirin ystäviä Helsingissä.
Mvh. Karin Ekholm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin pahasti hakoteillä, sillä Henrik ei enää edes asu Pihlajakadulla. Henrik ja Benjamin asuvat yhdessä suhteilla sadussa luksuskämpässä muualla. Vain muutama ja valittu tietää tuon sijainnin. Itse tietysti kuulun näihin.
Juoruakka
Saan sen asunnon sijainnin kyllä selville itsekin. Onneksi minulla on myös hienostopiirin ystäviä Helsingissä.
Mvh. Karin Ekholm
En yhtään ihmettele että Henkka ei sulle oo kertonu missä nykyään majailee. Minäpä tiedän kun olin yks päivä Moosessa virkistäytymässä!
Maaritti
Se Karin hullu vaimo löi mua!
Hani
Huomenna mennään Lindan kanssa Jakomäkeen paikalliseen tekemään vaalityötä.
Kari
Olen vihreä ja mitään raskaita ja huonosti palkattuja töitä en kyllä koskaan tee. Jotkut vaikuttajan tai vaativan asiantuntijan työt kelpaisivat kyllä tulevaisuudessa. Vielä en onneksi kuitenkaan ole töitä joutunut tekemään.
Viola
Linda pakotti erakoksi syrjäiselle mökille, jossa ei ole mitään tekemistä ja aika alkeelliset on olotkin.
Aaro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Mvh. Karin Ekholm
En yhtään ihmettele että Henkka ei sulle oo kertonu missä nykyään majailee. Minäpä tiedän kun olin yks päivä Moosessa virkistäytymässä!
Maaritti
Onneks saan sen selville myös yksityisetsivän avulla äärimmäisessä tapauksessa.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Linda pakotti erakoksi syrjäiselle mökille, jossa ei ole mitään tekemistä ja aika alkeelliset on olotkin.
Aaro
Uskallappas edes katsoa enää minuun päinkään!
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruakka
Mvh. Karin Ekholm
Maaritti
Onneks saan sen selville myös yksityisetsivän avulla äärimmäisessä tapauksessa.<3
Mvh. Karin
Toistenpa ei tarvitse käyttää rahaa sukulaistensa löytämiseen, hehheee.
Maaritti
Oishan se Petri nyt mun luo voinu tulla ryyppäämään.
Maaritti