Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tammisen naikkonen on kyllä siveetön!
Dahlia
En tunne häntä itse henkilökohtaisesti mutta näiden täältä lukemieni juttujen perusteella olen samaa mieltä kanssasi, kära vän.
Mvh. Karin
Eva Tamminen ja Kristian aikovat mennä tänään naimisiin kun on ystävänpäiväkin. Tilaisuus alkaa kello 18.00 kauppakeskuksessa julkisella paikalla. Toivottavasti joku menee estämään häät. Evalla on kuulemma pronsessapuku ja häämatka tehdään Kämppiin. Suurimman osan vasta saamasta lottovoitostaankin Eva on ehtinyt jo tuhlata, vaikka paljon saa ilmaiseksi kaupallisella yhteistyöllä. Kuulemma Evalla on liian vähän seuraajia ig:ssä. Ja ai niin, Kristian aikoo vaihtaa sukunimensä Tammiseksi.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen ja Kristian aikovat mennä tänään naimisiin kun on ystävänpäiväkin. Tilaisuus alkaa kello 18.00 kauppakeskuksessa julkisella paikalla. Toivottavasti joku menee estämään häät. Evalla on kuulemma pronsessapuku ja häämatka tehdään Kämppiin. Suurimman osan vasta saamasta lottovoitostaankin Eva on ehtinyt jo tuhlata, vaikka paljon saa ilmaiseksi kaupallisella yhteistyöllä. Kuulemma Evalla on liian vähän seuraajia ig:ssä. Ja ai niin, Kristian aikoo vaihtaa sukunimensä Tammiseksi.
Juoruakka
Kuinka mautonta.
- Dahlia
En kaipaa Kristiania. Olen löytänyt uuden miehen Eetun.
Nella
Tämä uusi luksuselämä on ihanaa. En kaipaa vanhasta mitään, en edes Nadjaa. Kohta saan kaksi uutta lasta ja hoitaja hoitaa nämä lapset. Sossu ei saa enää sekaantua elämääni.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme pari, mutta emme halua kertoa suhteestamme Karille.
Henrik ja Benjamin
Jasså. Hyväksyn kyllä seksuaalivähemmistöt mutta kohdallasi tämä peli ei vetele, Henrik. Sinun täytyy jättää joskus vielä perinnöksi Ekholm Esterprises jollekin lapsistasi.
Mvh. Karin
Painus muualle valittamaan siitä.
Maaritti
Anteeksi, kuinka? En valita vaan kerron totuuden tai Henrik ei saa enää tukea millään tavalla Ekholmin tai Gyllendorfin suvulta.
Mvh. Karin
Valivalivali. Henrik ja Benkku, Benkku ja Henrik, Henrik ja Benkku, ihan miten vaan!
Maaritti
Elina ei saa tulla sairaalaan töihin. Rikollisia ei täällä suvaita.
Aaro
Järjestän Amanda VIP-asiakkaille eräretkiä Nuuksioon. Pakotan seuraavalle Joonataninkin mukaan.
Lasse
Alkoi taas tekemään mieli viinaa. En kuitenkaan halua sortua. Rakkaus voittaa viinan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henrik ja Benjamin
Jasså. Hyväksyn kyllä seksuaalivähemmistöt mutta kohdallasi tämä peli ei vetele, Henrik. Sinun täytyy jättää joskus vielä perinnöksi Ekholm Esterprises jollekin lapsistasi.
Mvh. Karin
Maaritti
Anteeksi, kuinka? En valita vaan kerron totuuden tai Henrik ei saa enää tukea millään tavalla Ekholmin tai Gyllendorfin suvulta.
Mvh. Karin
Valivalivali. Henrik ja Benkku, Benkku ja Henrik, Henrik ja Benkku, ihan miten vaan!
Maaritti
Tulen pian ottamaan tästä asiasta selvää itse Pihlajakadulle ja sinä et vuoda tästä asiasta mitään lehdistölle tai pian näemme oikeudessa ja juorulehdet kohisevat sinun alkoholismistasi.
Karin
Karin pahasti hakoteillä, sillä Henrik ei enää edes asu Pihlajakadulla. Henrik ja Benjamin asuvat yhdessä suhteilla sadussa luksuskämpässä muualla. Vain muutama ja valittu tietää tuon sijainnin. Itse tietysti kuulun näihin.
Juoruakka
Pikkusiskoni Aino ilmestyi takaisin Suomeen uuden miehensä kanssa. Sain kuitenkin selville tuon miehen syyllistyneen pahoihin rikoksiin, olleen niiden takia vuosia vankilassa ja vaihtaneen nimensäkin. Teki pahaa myös Kallelle ja Kallen ansiosta sai tuomionkin teoistaan.
Sampo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henrik ja Benjamin
Mvh. Karin
Maaritti
Mvh. Karin
Maaritti
Tulen pian ottamaan tästä asiasta selvää itse Pihlajakadulle ja sinä et vuoda tästä asiasta mitään lehdistölle tai pian näemme oikeudessa ja juorulehdet kohisevat sinun alkoholismistasi.
Karin
Vai että aiot oikein julkisesti mun maineen pilata! Hah hah! Mustahan vois tulla vaikka koko Suomen tuntema känni-Maaritti.
🎶Tanja ja Ossi, Ossi ja Tanja! Benkku ja Henrik, Henrik ja Benkku!🎶
Maaritti
Miks kaikki höpisee että Kalle tuntis mun miehen?
Aino
Seppo Taalasmaa kirjoitti:
Moro mitä äijät
Ettäs kehtasit pettää lupauksesi Lellua kohtaan!
Ulla
Onpas Maaritilla ja Karinilla riitaa. Ihan tulee minä ja Ulla mieleen.
Dahlia
Vaalikampanjani on alkanut hyvin. Huomenna menen taas Lindan kanssa Itä-Helsinkiin baariin kampanjoimaan.
Kari
Jäin kiinni itse teosta todella kiusallisesta tilanteesta, mutta ajattelen vain Evaa. Evan syytä tämä oli.
Kristian
Mvh. Karin