Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Pitkin poikin eri pääkaupunkiseudun majataloissa yöpyneenä voin kyllä ehdottoman rehellisesti sanoa että majatalo Amandassa on ollut rasittavimmat omistajat näihin muihin pk-seudun majataloihin verrattuna. Jopa Vantaan rahvaimpana pidetyn majatalon omistajapariskunnan naisosapuoli ei valittanut miesongelmistaan asiakkaiden kuullen niin paljon kuin nämä majatalo Amandan kaksi suupalttia nousukkaita esittävää naishenkilöä.
Hotellikriitikko Hilla Virrankoski
Eva Tamminen aloittaa viikon kuluttua lähihoitajan koulutuksen. Voi kun nautin tästä. Ihan itse hain Eva Tammisena tähän koulutukseen ja koska omaan hyvät suhteet koulutukseen valittavat henkilöt vallitsevaan tahoon oli täysin selvää, että Eva Tamminen tähän koulutukseen myös valitaan. Jos Eva Tamminen tästä nyt jotenkin onnistuu luistamaan on täysin selvää, että saa ikuisuuskarenssin.
TE-toimiston työntekijä ja vastuuvirkailija
Tämä vasta saamani autismikirjon häiriö hämmentää. Onneksi olen nyt onnistunut tutustumaan paremmin biologiseen lapseeni. Meillä menee myös aviomieheni kanssa todella hyvin. Robin Marklundista tulee sairaalan uusi toimitusjohtaja. Helmikuun alussa aloittaa. Siihen saakka kaaos vielä jatkuu.
Kalle
En pidä yhtään siitä, että Ilon biologinen isä, joka sattuu olemaan Kalle Laitelan aviomieskin viettää niin paljon aikaa Ilon kanssa. Tuo mies on vain luovuttaja. Ilon yksinhuoltajuus kuuluu itselleni, vaikka en Iloa synnyttänytkään. Mira mädäntykööt vankilassa. Olen jo hakenut virallisestikin eroa. Mira voisi myös vaihtaa sukunimensä takaisin Jokiseen.
Viola
Rakkaalla aviomiehelläni Larilla todettiin tässä laktoosi-intoleranssi ja keliakia. Varasin ajan hienolta yksityiseltä erikoislääkäriltä. Ryhdyn itsekin tässä vaaditulle ruokavaliolle tukeakseni kun Larikaan ei koskaan juo alkoholia seurassani.
Kalle
Nyt on sitten kummallakin uudet diagnoosit kun itse sain sattumalta vähän aikaa sitten autismikirjon diagnoosin. Ollaan kyllä molemmat järkyttyneitä uusista diagnooseistamme, mutta rauhassa yritetään ottaa ja tottua ja tukea toisiamme.
Kalle
En pääse nyt pitkään aikaan hirvimetsälle. Tänään päättyi viimeinenkin metsästysaika. Vasta ensi syksynä seuraavan kerran.
Lasse
Eikö Samin pitäisi olla kuollut? Vai ootko se Helin neitimäinen opiskelukaveri?
Kari
Ulla Taalasmaan rahvaan kaltaiset ihmiset ovat totaalisesti pilanneet Helsingin ennen niin elegantin ja hienostuneen yöelämän. Onneksi heillä ei ole kuitenkaan vielä mitään asiaa Helsingin hienoimmille yksityisklubeille toisin kuin minulla.
Dahlia
Amandan huoneet 17 ja 18 yhdistetään ja niistä tehdään uusi sviitti.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaan rahvaan kaltaiset ihmiset ovat totaalisesti pilanneet Helsingin ennen niin elegantin ja hienostuneen yöelämän. Onneksi heillä ei ole kuitenkaan vielä mitään asiaa Helsingin hienoimmille yksityisklubeille toisin kuin minulla.
Dahlia
Taidat olla vaan kateellinen ku mulla on niin hauskaa Ritun kanssa! Myönnä!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Pitkin poikin eri pääkaupunkiseudun majataloissa yöpyneenä voin kyllä ehdottoman rehellisesti sanoa että majatalo Amandassa on ollut rasittavimmat omistajat näihin muihin pk-seudun majataloihin verrattuna. Jopa Vantaan rahvaimpana pidetyn majatalon omistajapariskunnan naisosapuoli ei valittanut miesongelmistaan asiakkaiden kuullen niin paljon kuin nämä majatalo Amandan kaksi suupalttia nousukkaita esittävää naishenkilöä.
Hotellikriitikko Hilla Virrankoski
Teillä on nyt ilmeisesti jonkin sortin pakkomielle Amandaan. Suosittelen terapeuttia ahdistukseenne.
Isabella
Eläkeläisbrunssi on alkanut. Eräs osallistuja ihastui Sampoon ja antoi tippiä 100 euron setelin.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin nyt kertoa omistavani nykyään Liljan ja Aureen entiset asunnot. Olen yrittänyt saada yhteyttä ullakolla olevan asunnon omistajaan ja usein vaihtuvia asukkaita majoittavan asunnon omistajiin, mutta en ole onnistunut saamaan heihin yhteyttä. Onneksi avukseni tähän palkkaama Miki Kajander on ollut tässä avulias.
Karin
Anteeksi vain mutta minulla ei ole aikomuksena ostaa yhtään asuntoa Pihjalankatu 23 B -osoitteesta vaan aikomuksenani on ostaa ehkä sijoitusasunto Ekholm Enterprisesin nimeen Pihjalakadu 23 A - osoitteesta.
Mvh. alkuperäisempi Karin Ekholm
Hah hah, joku on vieny sun identiteetin! Otetaas sen kunniaks ryypyt!
Maaritti
Amandassa oli rikkaiden eläkeläisen brunssi. Paljon kuohuvaa kittasivat ja Dahlian Mustavaaran ystäviä olivat. Tuntuivat pitävän palvelusta ja sain 250 euroa tippiä. Haluat järjestää uuden yksityisbrunssin sviitissä. Marjajuustohyydekaakkuun eivät koskeneet. Se annettiin Sallalle ja Jutalle kun ilmestyivät tänne kahville juoruilemaan.
Sampo
Ensi maanantaina se Eva Tammisen lähihoitajan koulutus sitten alkaa.
TE-toimiston työntekijä ja vastuuvirkailija
Mulla ei ala yhtään mikään.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia
Taidat olla vaan kateellinen ku mulla on niin hauskaa Ritun kanssa! Myönnä!
Ulla
Ja muahan ei sitten tippaakaan kiinnosta sun ja sun rahvaan naisystävän biletykset.
Dahlia
Joonatanilla oli naisseuraa. Yllätimme Cindyn kanssa nämä kesken kiusallisen tilanteen.
Sampo
Joku mysteerihenkilö yrittää ostaa Pihlajakatu 23 B:n asuntoja itselleen.
Juoruakka