Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4561/5153 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mysteerihenkilö yrittää ostaa Pihlajakatu 23 B:n asuntoja itselleen.

Juoruakka

Vierailija
4562/5153 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkin poikin eri pääkaupunkiseudun majataloissa yöpyneenä voin kyllä ehdottoman rehellisesti sanoa että majatalo Amandassa on ollut rasittavimmat omistajat näihin muihin pk-seudun majataloihin verrattuna. Jopa Vantaan rahvaimpana pidetyn majatalon omistajapariskunnan naisosapuoli ei valittanut miesongelmistaan asiakkaiden kuullen niin paljon kuin nämä majatalo Amandan kaksi suupalttia nousukkaita esittävää naishenkilöä.

Hotellikriitikko Hilla Virrankoski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/5153 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen aloittaa viikon kuluttua lähihoitajan koulutuksen. Voi kun nautin tästä. Ihan itse hain Eva Tammisena tähän koulutukseen ja koska omaan hyvät suhteet koulutukseen valittavat henkilöt vallitsevaan tahoon oli täysin selvää, että Eva Tamminen tähän koulutukseen myös valitaan. Jos Eva Tamminen tästä nyt jotenkin onnistuu luistamaan on täysin selvää, että saa ikuisuuskarenssin.

TE-toimiston työntekijä ja vastuuvirkailija

Vierailija
4564/5153 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vasta saamani autismikirjon häiriö hämmentää. Onneksi olen nyt onnistunut tutustumaan paremmin biologiseen lapseeni. Meillä menee myös aviomieheni kanssa todella hyvin. Robin Marklundista tulee sairaalan uusi toimitusjohtaja. Helmikuun alussa aloittaa. Siihen saakka kaaos vielä jatkuu.

Kalle

Vierailija
4565/5153 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhtään siitä, että Ilon biologinen isä, joka sattuu olemaan Kalle Laitelan aviomieskin viettää niin paljon aikaa Ilon kanssa. Tuo mies on vain luovuttaja. Ilon yksinhuoltajuus kuuluu itselleni, vaikka en Iloa synnyttänytkään. Mira mädäntykööt vankilassa. Olen jo hakenut virallisestikin eroa. Mira voisi myös vaihtaa sukunimensä takaisin Jokiseen.

Viola

Vierailija
4566/5153 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaalla aviomiehelläni Larilla todettiin tässä laktoosi-intoleranssi ja keliakia. Varasin ajan hienolta yksityiseltä erikoislääkäriltä. Ryhdyn itsekin tässä vaaditulle ruokavaliolle tukeakseni kun Larikaan ei koskaan juo alkoholia seurassani.

Kalle

Vierailija
4567/5153 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten kummallakin uudet diagnoosit kun itse sain sattumalta vähän aikaa sitten autismikirjon diagnoosin. Ollaan kyllä molemmat järkyttyneitä uusista diagnooseistamme, mutta rauhassa yritetään ottaa ja tottua ja tukea toisiamme.

Kalle

Vierailija
4568/5153 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse nyt pitkään aikaan hirvimetsälle. Tänään päättyi viimeinenkin metsästysaika. Vasta ensi syksynä seuraavan kerran.

Lasse

Vierailija
4569/5153 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Samin pitäisi olla kuollut? Vai ootko se Helin neitimäinen opiskelukaveri?

Kari

Vierailija
4570/5153 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaan rahvaan kaltaiset ihmiset ovat totaalisesti pilanneet Helsingin ennen niin elegantin ja hienostuneen yöelämän. Onneksi heillä ei ole kuitenkaan vielä mitään asiaa Helsingin hienoimmille yksityisklubeille toisin kuin minulla.

Dahlia

Vierailija
4571/5153 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandan huoneet 17 ja 18 yhdistetään ja niistä tehdään uusi sviitti.

Lasse

Vierailija
4572/5153 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulla Taalasmaan rahvaan kaltaiset ihmiset ovat totaalisesti pilanneet Helsingin ennen niin elegantin ja hienostuneen yöelämän. Onneksi heillä ei ole kuitenkaan vielä mitään asiaa Helsingin hienoimmille yksityisklubeille toisin kuin minulla.

Dahlia

Taidat olla vaan kateellinen ku mulla on niin hauskaa Ritun kanssa! Myönnä!

Ulla

Vierailija
4573/5153 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkin poikin eri pääkaupunkiseudun majataloissa yöpyneenä voin kyllä ehdottoman rehellisesti sanoa että majatalo Amandassa on ollut rasittavimmat omistajat näihin muihin pk-seudun majataloihin verrattuna. Jopa Vantaan rahvaimpana pidetyn majatalon omistajapariskunnan naisosapuoli ei valittanut miesongelmistaan asiakkaiden kuullen niin paljon kuin nämä majatalo Amandan kaksi suupalttia nousukkaita esittävää naishenkilöä.

Hotellikriitikko Hilla Virrankoski

Teillä on nyt ilmeisesti jonkin sortin pakkomielle Amandaan. Suosittelen terapeuttia ahdistukseenne.

Isabella

Vierailija
4574/5153 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisbrunssi on alkanut. Eräs osallistuja ihastui Sampoon ja antoi tippiä 100 euron setelin.

Lasse

Vierailija
4575/5153 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin nyt kertoa omistavani nykyään Liljan ja Aureen entiset asunnot. Olen yrittänyt saada yhteyttä ullakolla olevan asunnon omistajaan ja usein vaihtuvia asukkaita majoittavan asunnon omistajiin, mutta en ole onnistunut saamaan heihin yhteyttä. Onneksi avukseni tähän palkkaama Miki Kajander on ollut tässä avulias.

Karin

Anteeksi vain mutta minulla ei ole aikomuksena ostaa yhtään asuntoa Pihjalankatu 23 B -osoitteesta vaan aikomuksenani on ostaa ehkä sijoitusasunto Ekholm Enterprisesin nimeen Pihjalakadu 23 A - osoitteesta.

Mvh. alkuperäisempi Karin Ekholm

Hah hah, joku on vieny sun identiteetin! Otetaas sen kunniaks ryypyt!

Maaritti

Vierailija
4576/5153 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandassa oli rikkaiden eläkeläisen brunssi. Paljon kuohuvaa kittasivat ja Dahlian Mustavaaran ystäviä olivat. Tuntuivat pitävän palvelusta ja sain 250 euroa tippiä. Haluat järjestää uuden yksityisbrunssin sviitissä. Marjajuustohyydekaakkuun eivät koskeneet. Se annettiin Sallalle ja Jutalle kun ilmestyivät tänne kahville juoruilemaan.

Sampo

Vierailija
4577/5153 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi maanantaina se Eva Tammisen lähihoitajan koulutus sitten alkaa.

TE-toimiston työntekijä ja vastuuvirkailija

Vierailija
4578/5153 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ala yhtään mikään.

Eva

Vierailija
4579/5153 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia

Taidat olla vaan kateellinen ku mulla on niin hauskaa Ritun kanssa! Myönnä!

Ulla

Ja muahan ei sitten tippaakaan kiinnosta sun ja sun rahvaan naisystävän biletykset.

Dahlia

Vierailija
4580/5153 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatanilla oli naisseuraa. Yllätimme Cindyn kanssa nämä kesken kiusallisen tilanteen.

Sampo