Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Ihanaa kun loppiainen tulee. On taas hyvä syy juoda!
Maaritti
Delismossa on jo myynnissä laskiaispullia. Lasse Sievinen on nähty ostamassa ja syömässä sellaista.
Juoruakka
Tänään lähden talviretkelle Nuuksioon. Poltan siellä Amandan joulukuusen nuotiopuina. Kylmä vain on, mutta ei se kunnon erämiestä haittaa. Kunnolla puen päälle ja otan kahvia termariin ja hirvimakkaraa evääksi.
Lasse
Tulen asettumaan yhä useammin Pihlajakatu 23:n A-rapusta ostettavaan sijoitusasuntoon jos Henrik ei ala asettumaan kunnon kansalaisen tielle paremmin jatkossa.
Karin
Amandassa on ihanan rauhallista. Kohta loppuu työvuoro ja sitten rentoutuminen illallisen äärellä.
Isabella
Kalle soitti huolestuneena että Kari juopottelee viikonloput ja katsoo televisiosta urheilua. Minä vastasin ettei kiinnosta Karin touhut enää, tehkööt mitä huvittaa.
Seppo
Vierailija kirjoitti:
Kalle soitti huolestuneena että Kari juopottelee viikonloput ja katsoo televisiosta urheilua. Minä vastasin ettei kiinnosta Karin touhut enää, tehkööt mitä huvittaa.
Seppo
Siis et kai sä vaan ole hylänny meidän poikaa? Seppo!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Tulen asettumaan yhä useammin Pihlajakatu 23:n A-rapusta ostettavaan sijoitusasuntoon jos Henrik ei ala asettumaan kunnon kansalaisen tielle paremmin jatkossa.
Karin
No on sullakin "hik" tekisyyt s**tana mun tarkkailemiseen "hik".
Maaritti
Saan tänään pitää lauluesityksen Moosessa! Samalla voin valistaa eläimistä ja kasivisruuista.
Inka
Eikä! Nyt se Hanne asettu tänne Ismon luo asumaan!
Jaana
Tänään on satanut taas paljon lunta. Lumitöihin on mennyt paljon aikaa.
Joonatan
Huomenna on tapaaminen hirvielintarvikkeita valmistavan yrityksen kanssa. Yritän saada hyvän diilin Amandaan. Kurjaa kun Evira on henkilökohtaisesti kieltänyt tarjoilemasta itse ampumastani hirvestä valmistettuja ruokia Amandassa.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin
No on sullakin "hik" tekisyyt s**tana mun tarkkailemiseen "hik".
Maaritti
Anteeksi mutta tällä kertaa tulen vahtimaan tarkemmin veljenpoikaani Henrikiä enkä sinua.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppo
Siis et kai sä vaan ole hylänny meidän poikaa? Seppo!
Ulla
Eiköhän se sun poikas voi vihdoinkin alkaa pikkuhiljaa vieroittautumaan äidin helmoista ja isän huomion alta.
Dahlia
En löydä sopivaa seuraa. En enää edes tiedä, haluanko naisseuraa vai miesseuraa.
Sampo
Olen yrittänyt jo pitkään ostaa salaa kaikkia Pihlajakatu 23 B: n asuntoja. Vain kaksi olen tähän mennessä saanut välikäsien ja bulvaanien avulla ostettua. Jatkan yrittämistä.
Karin
Voin nyt kertoa omistavani nykyään Liljan ja Aureen entiset asunnot. Olen yrittänyt saada yhteyttä ullakolla olevan asunnon omistajaan ja usein vaihtuvia asukkaita majoittavan asunnon omistajiin, mutta en ole onnistunut saamaan heihin yhteyttä. Onneksi avukseni tähän palkkaama Miki Kajander on ollut tässä avulias.
Karin
Uusi vuosi on alkanut Pihlajakadun asukkaillakin. Tänäkin vuonna on varmasti tiedossa kohuja ja skandaaleja vanhaan malliin.
Juoruakka