Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemme tänään salaa maistraatissa naimisiin. Kenellekään ei olla tästä kerrottu. Sitten syödään pihviateria täytekakulla ja vietetään upea viikonloppu Kämpissä.
Kalle ja Lari
Saanko lähettää teille häälahjan?😍
Karin
Senkus lähetät. Minä luulin että sinä olet niin vanhollinen ettet homoutta hyväksyisi.
Maaritti
En ole niin vanhoillinen kuin miesvainaani Erik.
Karin
Niin, mutta ärsyttävämpi ja rasittavamampi kyllä olet.
Maaritti
Mihin ihmeeseen Mira on hävinnyt? Ei kai sille ja Ilolle oo sattunu mitään?
Viola
Mummun luona ei ole kyllä näkynyt viinapulloja.
Sofia
Vierailija kirjoitti:
Sofia
Ne on piilotettu hyvin hänen keittiön kaappien pohjille, kära vän.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia
Karin
Älä valehtele. Vai oletko käynyt asunnossani?
Maaritti
Kiva kun Roosa lähti tulostamaan mun kanssa kasvissyönnistä kertovia lehtisiä.
Inka
Vietetään nyt kesältä jääneitä vapaa ja lomapäiviä. Avioelämä on mukavaa. Edes Ismolle ei olla vieläkään kerrottu avioitumisestamme. Rauhassa ollaan saatu olla.
Kalle ja Lari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia
Karin
Maaritti
En mutta mutta olen asennuttanut pieniä valvontakameroita asuntosi katonrajaan sillä välin kun olet ollut humputtelemassa jossain muualla. Ne ovat taltioineet sinut kaivelemasta alkoholia sisältäviä pulloja syvältä salakätköjesi syövereistä keittiössi kaappien pohjilta.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia
Karin
Maaritti
En mutta mutta olen asennuttanut pieniä valvontakameroita asuntosi katonrajaan sillä välin kun olet ollut humputtelemassa jossain muualla. Ne ovat taltioineet sinut kaivelemasta alkoholia sisältäviä pulloja syvältä salakätköjesi syövereistä keittiössi kaappien pohjilta.
Karin
Olet siis syyllistynyt salakuvaukseen ja kunnianloukkaukseen. Poliisille on ilmoitettu.
Maaritti
Eikö se Gunnar saa mitään aikaan!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia
Karin
Maaritti
Karin
Olet siis syyllistynyt salakuvaukseen ja kunnianloukkaukseen. Poliisille on ilmoitettu.
Maaritti
Syvän huoleni kautta olen vain tehnyt niin, kära vän. Muuten en harrasta mitään tällaista.
Karin
Karin Ekholmista on tehty taas rikosilmoitus Maarit Salinin puolesta. Mikäköhän ongelma noilla on?
Joanna
Mä ammun sen pas*iaisen!
Matias
Vierailija kirjoitti:
Karin Ekholmista on tehty taas rikosilmoitus Maarit Salinin puolesta. Mikäköhän ongelma noilla on?
Joanna
Hyvä ystäväni Maarit Salin on vain vainoharhainen kun tekee minusta aiheettomia rikosilmoituksia tuon tuosta. Alkoholin liikakäyttö kun saa kenet tahansa muuttumaan vainoharhaiseksi joksikin aikaa.
Mvh. Karin Ekholm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna
Hyvä ystäväni Maarit Salin on vain vainoharhainen kun tekee minusta aiheettomia rikosilmoituksia tuon tuosta. Alkoholin liikakäyttö kun saa kenet tahansa muuttumaan vainoharhaiseksi joksikin aikaa.
Mvh. Karin Ekholm
Minä en ole sinun ystäväsi! Valvontakamerasi on löydetty! Se sinun vakooja Polvijärvi mikä lie on myös saatu kiinni!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna
Mvh. Karin Ekholm
Minä en ole sinun ystäväsi! Valvontakamerasi on löydetty! Se sinun vakooja Polvijärvi mikä lie on myös saatu kiinni!
Maaritti
Silti sinulla ei ole vielä tarpeeksi todistusaineistoa nostaaksesi syytettä minua vastaan. Antti Polvijärvi tietää myös kyllin hyvin, miten tuollaisen alkoholistirouvan syytökset pystyy kiertämään rikkomatta lisää lakia.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna
Mvh. Karin Ekholm
Maaritti
Silti sinulla ei ole vielä tarpeeksi todistusaineistoa nostaaksesi syytettä minua vastaan. Antti Polvijärvi tietää myös kyllin hyvin, miten tuollaisen alkoholistirouvan syytökset pystyy kiertämään rikkomatta lisää lakia.
Karin
Odotas vain! Jäät vielä kiinni!
Maaritti
Olenko mä ihastunut Noeliin?
Daniela
En ole niin vanhoillinen kuin miesvainaani Erik.
Karin