Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän se rouva Ekholmille kuuluu mitä Eva aikoo tuleviaisuudessa tehdä? Onko oma elämä jo niin tylsää että pitää sekaantua muiden elämiin?
Maaritti
Neuvon vain näiden nuorempien sukupolvien edustajille välttämään näitä nykypäivän turhanpäiväisiä hömpötyksiä, kära vän.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän se rouva Ekholmille kuuluu mitä Eva aikoo tuleviaisuudessa tehdä? Onko oma elämä jo niin tylsää että pitää sekaantua muiden elämiin?
Maaritti
Neuvon vain näiden nuorempien sukupolvien edustajille välttämään näitä nykypäivän turhanpäiväisiä hömpötyksiä, kära vän.
Karin
Ja minä neuvon sinua pitämään suusi kiinni ja keskittyä omaan elämääsi!
Maaritti
Aion saada kaikki Pihlajakatulaiset kasvissyöjiksi.
Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Karin
Ja minä neuvon sinua pitämään suusi kiinni ja keskittyä omaan elämääsi!
Maaritti
Noh noh muistas myös elegantit käytöstavat!
Karin
Siis onks Pihlajakatu ihan hiljentynyt?
Maaritti
Auttakaa mä tipuin kaivoon!
Peppi
Rouva Mustavaaran kanssa on kyllä erittäin mieluisaa keskustella Pihjalakadun ja Helsingin ihmisistä. Taidan alkaa viihtyä tulevaisuudessa enemmän jollain Helsingin hienostoalueella.😍
Karin
Karin, älä näytä naamaasi täällä!
Maaritti
Höh, Kari ei suostu maistamaan falafelia.
Inka
No onpa meidän rapussa epäilyttävän hiljaista! Täytyypä mennä yleisavaimella katsomaan onko muut enää elossakaan!
Ulla
Kamalaa, Kuningatar Elisabeth on poissa! Pidämme tänään Karinin kanssa muistoillan hänelle hyvän juoman äärellä.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, Kuningatar Elisabeth on poissa! Pidämme tänään Karinin kanssa muistoillan hänelle hyvän juoman äärellä.
Dahlia
Javisst kära vän! Tosin tänään sopisi minulle paremmin, kun keskeytän Ekholm Enterprisesin paperityöt viikonlopuksi tämän suru-uutisen vuoksi.
Karin
Vad härligt! Uudet häät tulossa jossain vaiheessa Pihlajakadulla!😍
Karin
Onks tääl ketään?
Eva