Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Mä taidan olla raskaana Krisulle. No, valehtelen et se on Mikin. Pakko synnyttää niin saa lapsilisät.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karin Ekholmista on tehty taas rikosilmoitus Maarit Salinin puolesta. Mikäköhän ongelma noilla on?
Joanna
Hyvä ystäväni Maarit Salin on vain vainoharhainen kun tekee minusta aiheettomia rikosilmoituksia tuon tuosta. Alkoholin liikakäyttö kun saa kenet tahansa muuttumaan vainoharhaiseksi joksikin aikaa.
Mvh. Karin Ekholm
Minä en ole sinun ystäväsi! Valvontakamerasi on löydetty! Se sinun vakooja Polvijärvi mikä lie on myös saatu kiinni!
Maaritti
Silti sinulla ei ole vielä tarpeeksi todistusaineistoa nostaaksesi syytettä minua vastaan. Antti Polvijärvi tietää myös kyllin hyvin, miten tuollaisen alkoholistirouvan syytökset pystyy kiertämään rikkomatta lisää lakia.
Karin
Odotas vain! Jäät vielä kiinni!
Maaritti
Sitä ennen sinun osoitteesi taitaa olla jo pakkokatkaisuhoidossa.
Mvh. Karin
Voi kuule, jos niin kävisi niin sinä et ehtisi sitä näkemään elinaikanasi!
Maaritti
Onko Inka alkanut levittämään aktivismin siipiään jo tänne Naantaliinkin, kun löysin tänään postilaatikosta ni esitteen turkistarhauksen estämislaista Suomessa?
Karin
Ne Karin Ekholmin turkikset ovat kamalaa katsottavaa! Sillä naisella on löyhä moraali!
Inka
Herranjumala Eva saa kolmannen lapsen.
Linda
Haha, eipäs ole Karinkaan mikään puhdas pulmunen!
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Ne Karin Ekholmin turkikset ovat kamalaa katsottavaa! Sillä naisella on löyhä moraali!
Inka
En ole käyttänyt niitä vähään aikaan ja olen jo miettinyt niiden lahjoittamista johonkin köyhään maahan. Tämä seikka kompensoi mielestäni niiden ostosta tulleet ympäristö- ja moraalihaitat.
Mvh. Karin Ekholm
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Onneksi en ole sentään niin syntinen kuin sinä.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Lari hoitaa nyt Iloa.
Kalle
Siis tuleeko tuosta nyt yhtään mitään että kaksi isää hoitaa lasta? Kuka sen esimerkiksi imettää?
Salla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Onneksi en ole sentään niin syntinen kuin sinä.
Karin
Minä kärsin joskus alkoholismista, mikä on SAIRAUS. Nykyään olen ihan terve.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
En ole käyttänyt niitä vähään aikaan ja olen jo miettinyt niiden lahjoittamista johonkin köyhään maahan. Tämä seikka kompensoi mielestäni niiden ostosta tulleet ympäristö- ja moraalihaitat.
Mvh. Karin Ekholm
No, ehkä tuo on ihan hyvä korvaus aiheuttamasta vahingostasi. Joten saat anteeksi ainakin minulta.
Inka
Mulla tulee hyvä elämä Mikin kanssa. Kristian on nyt historiaa. Onneksi sitä toisten asioihin sotkeutuvaa juoruakkaa ei ole näkynyt.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
Mvh. Karin Ekholm
No, ehkä tuo on ihan hyvä korvaus aiheuttamasta vahingostasi. Joten saat anteeksi ainakin minulta.
Inka
Kiitos! Toki ajat tärkeää asiaa. En kiellä sitä seikkaa ollenkaan.
Karin
Siis minne Sebastian on hävinnyt?
Isabella
Että tuo Jaana jaksaa itkeä Ismon perään. Saisi etsiä jo oman kämpän.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka
Mvh. Karin Ekholm
Inka
Kiitos! Toki ajat tärkeää asiaa. En kiellä sitä seikkaa ollenkaan.
Karin
Hyvä että saatiin asiat selvitettyä.
Inka
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Joko alkoholintäyteiset kuherruskuukausipäivänne ovat jo ohitse?
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Joko alkoholintäyteiset kuherruskuukausipäivänne ovat jo ohitse?
Karin
Sinähän sen tiedät kun olet oikein valvontakamerat asettanut. Lapsenlastanikin olet vakoillut!
Maaritti
Sitä ennen sinun osoitteesi taitaa olla jo pakkokatkaisuhoidossa.
Mvh. Karin