Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3421/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severi kosi Monicaa Naantalin kylpylässä.

Juoruakka

Vierailija
3422/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vieläkään tajunnut nykyistä majapaikkaamme Pihlajakatu 23:n a-rapussa. Olen saanut pari uutta keikkaa ja teen yhteistyötä Miki Kajanderin kanssa. Elias tosin huolettaa kunnon nyt pari päivää itkenyt Laria. Se Eliaksen Naantalin kylpylässä sattumalta tapaama eksä Miska vaikuttaa kunnon tyypiltä. Palaisivat nyt vaan yhteen. Pelottaa, että Elias aikoo tehdä jotain todella typerää.

Sami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica jonku pikku pojan kanssa. Mulla on kunnon mies!

Eva

Vierailija
3424/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva se ei oo yhtään kiinnostunu siitä että tytöt on vankilassa! Annikin on siellä! Ja Mira saattaa synnyttää!

Linda

Vierailija
3425/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa saisin Larin takaisin. Mut en haluu sotkee sen elämää.

Elias

Vierailija
3426/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja enkö minä Irma ole tehnyt selväksi että minähän en sun harrastuksiis puutu kuhan hoidat ne jossain muualla! Ja kaikki laskut mitä tuot mulle saa saman kohtalon kun se sun ruma kippos!

Ulla

Silti sun pitää maksaa velkasi muille kuin rehellinen rehti kansalainen. Muuten verokarhut tulevat perääsi ulosoton muodossa.

Irma

Vierailija
3427/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan Jaanan kanssa oikee voimakaksikko. Mitkään Karinit ja juoruakat ei mahda meille mitään! Saadaan kyllä vielä välit kuntoon lasten kanssa. Jukka kauhisteli kun kuuli että ollaan alettu kavereiks. Mitäpä tää sille ees kuuluu! Jaanan kanssa ruvetaan nyt kirjottaa yhteistä kirjaa äitiydestä.

Maaritti

Vierailija
3428/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja enkö minä Irma ole tehnyt selväksi että minähän en sun harrastuksiis puutu kuhan hoidat ne jossain muualla! Ja kaikki laskut mitä tuot mulle saa saman kohtalon kun se sun ruma kippos!

Ulla

Silti sun pitää maksaa velkasi muille kuin rehellinen rehti kansalainen. Muuten verokarhut tulevat perääsi ulosoton muodossa.

Irma

Senkus tulevat. Minuahan ei uhkailla! Lut ka!

Ulla

Vierailija
3429/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severi kosi Monicaa Naantalin kylpylässä.

Juoruakka

Oj! Lisää häitä! Vad härligt!

Karin

Vierailija
3430/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän piristää Eliasta ja lupasin yrittää etsiä Eliaksen isää, pikkuveliä ja mummoa. Eliaksen vankilasta paennut setä löytyikin jo. Piileskeli vaimonsa ja lapsensa kanssa pitkään Rovaniemellä, mutta on joutunut nyt takaisin vankilaan.

Sami

Vierailija
3431/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan Jaanan kanssa oikee voimakaksikko. Mitkään Karinit ja juoruakat ei mahda meille mitään! Saadaan kyllä vielä välit kuntoon lasten kanssa. Jukka kauhisteli kun kuuli että ollaan alettu kavereiks. Mitäpä tää sille ees kuuluu! Jaanan kanssa ruvetaan nyt kirjottaa yhteistä kirjaa äitiydestä.

Maaritti

Veikkaanpa, että se kirja on täynnä humalassa rustattuja kirjoitusvirheitä.

Karin

Vierailija
3432/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulla

Irma

Senkus tulevat. Minuahan ei uhkailla! Lut ka!

Ulla

Et voi loputtomiin leikkiä olevasi Suomen lakien yläpuolella laskujasi maksamaton haahka.

Irma

Vierailija
3433/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu jo joraa Ulla-kultsi!<3

Ritu

Vierailija
3434/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontaktieni avulla selvisi helposti Eliaksen mummin Helenan majailevan Espanjassa. Kerroin jo tietoni Lindalle, joka järjestää jo etsintäkuulutusta ja pidätysmääräystä ja tämä nainen saadaan pian Suomeen vastaamaan teoistaan.

Sami

Vierailija
3435/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Severin kanssa Naantalin kylpylässä ja menimme kihloihin. Huomenna aamiaisen jälkeen lähdemme kuitenkin Helsinkiin kun sain oudon puhelun,että Sebastianin äiti tarvitsee asianajajaa.

Monica

Vierailija
3436/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oj! Ilmassa on aistittavissa lisää draamaa! Jätte intressant!

Karin

Vierailija
3437/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vahingossa selville Miran lapsen biologisen isän. En oikein tiedä, miten suhtautua tähän tietoon.

Kalle

Vierailija
3438/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut vahingossa selville Miran lapsen biologisen isän. En oikein tiedä, miten suhtautua tähän tietoon.

Kalle

Lari se biologinen isä on. Lari kyllä kertoi luovuttaneensa ja olen itsekin luovuttanut. Itsellänikin voi olla jossakin biologinen lapsi. Pakko kertoa tästä Larille.

Kalle

Vierailija
3439/5153 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ei ollu oikein mielissään kun kuuli Severin ja Monican kihlauksesta.

Eva

Vierailija
3440/5153 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teki ilmiannon? Nyt olen sitten matkalla Suomeen poliisien kanssa. Hyvä asianajaja Monica Mustavaara auttaa varmasti kuiville tästä.

Helena