Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Kukaan ei ole vieläkään tajunnut nykyistä majapaikkaamme Pihlajakatu 23:n a-rapussa. Olen saanut pari uutta keikkaa ja teen yhteistyötä Miki Kajanderin kanssa. Elias tosin huolettaa kunnon nyt pari päivää itkenyt Laria. Se Eliaksen Naantalin kylpylässä sattumalta tapaama eksä Miska vaikuttaa kunnon tyypiltä. Palaisivat nyt vaan yhteen. Pelottaa, että Elias aikoo tehdä jotain todella typerää.
Sami
Monica jonku pikku pojan kanssa. Mulla on kunnon mies!
Eva
Eva se ei oo yhtään kiinnostunu siitä että tytöt on vankilassa! Annikin on siellä! Ja Mira saattaa synnyttää!
Linda
Kunpa saisin Larin takaisin. Mut en haluu sotkee sen elämää.
Elias
Vierailija kirjoitti:
Ja enkö minä Irma ole tehnyt selväksi että minähän en sun harrastuksiis puutu kuhan hoidat ne jossain muualla! Ja kaikki laskut mitä tuot mulle saa saman kohtalon kun se sun ruma kippos!
Ulla
Silti sun pitää maksaa velkasi muille kuin rehellinen rehti kansalainen. Muuten verokarhut tulevat perääsi ulosoton muodossa.
Irma
Me ollaan Jaanan kanssa oikee voimakaksikko. Mitkään Karinit ja juoruakat ei mahda meille mitään! Saadaan kyllä vielä välit kuntoon lasten kanssa. Jukka kauhisteli kun kuuli että ollaan alettu kavereiks. Mitäpä tää sille ees kuuluu! Jaanan kanssa ruvetaan nyt kirjottaa yhteistä kirjaa äitiydestä.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja enkö minä Irma ole tehnyt selväksi että minähän en sun harrastuksiis puutu kuhan hoidat ne jossain muualla! Ja kaikki laskut mitä tuot mulle saa saman kohtalon kun se sun ruma kippos!
Ulla
Silti sun pitää maksaa velkasi muille kuin rehellinen rehti kansalainen. Muuten verokarhut tulevat perääsi ulosoton muodossa.
Irma
Senkus tulevat. Minuahan ei uhkailla! Lut ka!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Severi kosi Monicaa Naantalin kylpylässä.
Juoruakka
Oj! Lisää häitä! Vad härligt!
Karin
Yritän piristää Eliasta ja lupasin yrittää etsiä Eliaksen isää, pikkuveliä ja mummoa. Eliaksen vankilasta paennut setä löytyikin jo. Piileskeli vaimonsa ja lapsensa kanssa pitkään Rovaniemellä, mutta on joutunut nyt takaisin vankilaan.
Sami
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan Jaanan kanssa oikee voimakaksikko. Mitkään Karinit ja juoruakat ei mahda meille mitään! Saadaan kyllä vielä välit kuntoon lasten kanssa. Jukka kauhisteli kun kuuli että ollaan alettu kavereiks. Mitäpä tää sille ees kuuluu! Jaanan kanssa ruvetaan nyt kirjottaa yhteistä kirjaa äitiydestä.
Maaritti
Veikkaanpa, että se kirja on täynnä humalassa rustattuja kirjoitusvirheitä.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Irma
Senkus tulevat. Minuahan ei uhkailla! Lut ka!
Ulla
Et voi loputtomiin leikkiä olevasi Suomen lakien yläpuolella laskujasi maksamaton haahka.
Irma
Tuu jo joraa Ulla-kultsi!<3
Ritu
Kontaktieni avulla selvisi helposti Eliaksen mummin Helenan majailevan Espanjassa. Kerroin jo tietoni Lindalle, joka järjestää jo etsintäkuulutusta ja pidätysmääräystä ja tämä nainen saadaan pian Suomeen vastaamaan teoistaan.
Sami
Olen ollut Severin kanssa Naantalin kylpylässä ja menimme kihloihin. Huomenna aamiaisen jälkeen lähdemme kuitenkin Helsinkiin kun sain oudon puhelun,että Sebastianin äiti tarvitsee asianajajaa.
Monica
Oj! Ilmassa on aistittavissa lisää draamaa! Jätte intressant!
Karin
Olen saanut vahingossa selville Miran lapsen biologisen isän. En oikein tiedä, miten suhtautua tähän tietoon.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut vahingossa selville Miran lapsen biologisen isän. En oikein tiedä, miten suhtautua tähän tietoon.
Kalle
Lari se biologinen isä on. Lari kyllä kertoi luovuttaneensa ja olen itsekin luovuttanut. Itsellänikin voi olla jossakin biologinen lapsi. Pakko kertoa tästä Larille.
Kalle
Lasse ei ollu oikein mielissään kun kuuli Severin ja Monican kihlauksesta.
Eva
Kuka teki ilmiannon? Nyt olen sitten matkalla Suomeen poliisien kanssa. Hyvä asianajaja Monica Mustavaara auttaa varmasti kuiville tästä.
Helena
Severi kosi Monicaa Naantalin kylpylässä.
Juoruakka