Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3401/5153 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan nyt yhteistyön tämän toisen entisen poliisin kanssa. Hain kylläkin jo työpaikkaa vakuutusyhtiöstä, mutta mokasin haastattelun. Meillä on tämän toisen entisen poliisin kanssa yhteisiä tuttujakin. Työkeikat vaikuttavat sitä paitsi mielenkiintoisemmilta kuin mitä tuolla vakuutusyhtiössä olisi.

Miki

Vierailija
3402/5153 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten varmaan keskustella vakavasti Ismon kanssa tästä pelaamisesta. Meillä on kyllä Larin kanssa asioita hoidettavana kun ollaan loman kaksi ensimmäistä päivää vain laiskoteltu kotona.

Kalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/5153 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit haki Noelin. Nyt saa Elina kuulla kunniansa!

Susu

Vierailija
3404/5153 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana on oikein hyvä ystävä. Paljon parempi tukija kuin joku Karin.

Maaritti

Vierailija
3405/5153 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, mitäpä ostaisin Kallelle ja Larille häälahjaksi?

Silja

Vierailija
3406/5153 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Toki tämän viestiketjun perusteella oletan hänelläkin olevan nykyään jonkinlaisia mielenterveysongelmia, joihin hän tarvitsee ammattilaisen apua, kära vän. Nuo poppaskonstiapulaiset kun tuppaavat olemaan useimmiten huijareita.

Karin

Vierailija
3407/5153 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alhainen Ullan harakka ei ole vieläkään maksanut pesulalaskua mekostani, joka oli päälläni minun, Sepon ja Ismon Teneriffan-matkalla 17 vuotta sitten. Kehtasi heittää minut suihkulähteeseen ja liueta vähin äänin pois paikalta. HÄVETKÖÖN!!!!!!!!!!!

Irma

Vierailija
3408/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajakadulle on muuttamassa aito av-mamma.

Juoruakka

Vierailija
3409/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultsi tuu joraa!

Ritu

Vierailija
3410/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle kertoi Ismon alkaneen taas pelaamaan. Kutsun Ismon tänään illalliselle ja saunomaan ja puutun tilanteeseen. Laitan Ismon suosikkiruokaa uunikalaa ja keitän sen kanssa uusia perunoita tillin kanssa. Toivottavasti puuttumiseni auttaa tilanteeseen.

Lasse

Vierailija
3411/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se alhainen Ullan harakka ei ole vieläkään maksanut pesulalaskua mekostani, joka oli päälläni minun, Sepon ja Ismon Teneriffan-matkalla 17 vuotta sitten. Kehtasi heittää minut suihkulähteeseen ja liueta vähin äänin pois paikalta. HÄVETKÖÖN!!!!!!!!!!!

Irma

Sinä kuule saat odotella sitä laskun maksua hautaas saakka. Sen sitä saa kun aletaan vikitellä toisten miehiä.

Ulla

Vierailija
3412/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irma

Sinä kuule saat odotella sitä laskun maksua hautaas saakka. Sen sitä saa kun aletaan vikitellä toisten miehiä.

Ulla

Pitääkö mun toistaa maailmanloppuun asti että mä ja Seppo olimme ja ollaan edelleen vain samojen harrastusten eli antiikkiastioiden ja kissojen parissa viihtyviä kavereita?!

Irma

Vierailija
3413/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista Ulla että se 17 vuoden takainen pesulalasku kasvaa koko ajan korkoa ja on jo aikamoisen suuren kokoinen jo! Se ulosmitataan viimeistään kuolinpesästäsi ellet kipinkapin jo maksa sitä nyt!

Irma

Vierailija
3414/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enkö minä Irma ole tehnyt selväksi että minähän en sun harrastuksiis puutu kuhan hoidat ne jossain muualla! Ja kaikki laskut mitä tuot mulle saa saman kohtalon kun se sun ruma kippos!

Ulla

Vierailija
3415/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susun ilme oli kyllä mahtava kun sai lopultakin tietää totuuden Noelista. Nyt Noel saatiin vastuuseen. Onneks Camilla heräs ja pelasti meidät kaikki!

Elina

Vierailija
3416/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Toki tämän viestiketjun perusteella oletan hänelläkin olevan nykyään jonkinlaisia mielenterveysongelmia, joihin hän tarvitsee ammattilaisen apua, kära vän. Nuo poppaskonstiapulaiset kun tuppaavat olemaan useimmiten huijareita.

Karin

Ja mun mielenterveyttäni sähän et ala analysoimaan!

Jaana

Vierailija
3417/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mahtavan häälahjan Kallelle ja Larille. Aamu oli mukana sitä kattelemassa kun puhuttiin äideistämme.

Silja

Vierailija
3418/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo tuli käymään kaupalla, otti kassasta rahaa ja lähti. Mihin se niin kipeesti raaha tartti?

Roosa

Vierailija
3419/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyl kiva iteki päästä Kallen ja Larin häihin, mut Sergei on edelleen kateissa ja mua huolettaa et onks se taas sotkeutunu johonkin. Taigan vein taas äidille.

Peppi

Vierailija
3420/5153 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa Nellaa vankilassa. Ihan hyvin se näytti siellä pärjäilevän. Nyt aion viettää ihanaa iltaa karhuni kanssa...

Eva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän