Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Pitää sitten varmaan keskustella vakavasti Ismon kanssa tästä pelaamisesta. Meillä on kyllä Larin kanssa asioita hoidettavana kun ollaan loman kaksi ensimmäistä päivää vain laiskoteltu kotona.
Kalle
Poliisit haki Noelin. Nyt saa Elina kuulla kunniansa!
Susu
Jaana on oikein hyvä ystävä. Paljon parempi tukija kuin joku Karin.
Maaritti
Jaaha, mitäpä ostaisin Kallelle ja Larille häälahjaksi?
Silja
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Toki tämän viestiketjun perusteella oletan hänelläkin olevan nykyään jonkinlaisia mielenterveysongelmia, joihin hän tarvitsee ammattilaisen apua, kära vän. Nuo poppaskonstiapulaiset kun tuppaavat olemaan useimmiten huijareita.
Karin
Se alhainen Ullan harakka ei ole vieläkään maksanut pesulalaskua mekostani, joka oli päälläni minun, Sepon ja Ismon Teneriffan-matkalla 17 vuotta sitten. Kehtasi heittää minut suihkulähteeseen ja liueta vähin äänin pois paikalta. HÄVETKÖÖN!!!!!!!!!!!
Irma
Pihlajakadulle on muuttamassa aito av-mamma.
Juoruakka
Kalle kertoi Ismon alkaneen taas pelaamaan. Kutsun Ismon tänään illalliselle ja saunomaan ja puutun tilanteeseen. Laitan Ismon suosikkiruokaa uunikalaa ja keitän sen kanssa uusia perunoita tillin kanssa. Toivottavasti puuttumiseni auttaa tilanteeseen.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Se alhainen Ullan harakka ei ole vieläkään maksanut pesulalaskua mekostani, joka oli päälläni minun, Sepon ja Ismon Teneriffan-matkalla 17 vuotta sitten. Kehtasi heittää minut suihkulähteeseen ja liueta vähin äänin pois paikalta. HÄVETKÖÖN!!!!!!!!!!!
Irma
Sinä kuule saat odotella sitä laskun maksua hautaas saakka. Sen sitä saa kun aletaan vikitellä toisten miehiä.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irma
Sinä kuule saat odotella sitä laskun maksua hautaas saakka. Sen sitä saa kun aletaan vikitellä toisten miehiä.
Ulla
Pitääkö mun toistaa maailmanloppuun asti että mä ja Seppo olimme ja ollaan edelleen vain samojen harrastusten eli antiikkiastioiden ja kissojen parissa viihtyviä kavereita?!
Irma
Muista Ulla että se 17 vuoden takainen pesulalasku kasvaa koko ajan korkoa ja on jo aikamoisen suuren kokoinen jo! Se ulosmitataan viimeistään kuolinpesästäsi ellet kipinkapin jo maksa sitä nyt!
Irma
Ja enkö minä Irma ole tehnyt selväksi että minähän en sun harrastuksiis puutu kuhan hoidat ne jossain muualla! Ja kaikki laskut mitä tuot mulle saa saman kohtalon kun se sun ruma kippos!
Ulla
Susun ilme oli kyllä mahtava kun sai lopultakin tietää totuuden Noelista. Nyt Noel saatiin vastuuseen. Onneks Camilla heräs ja pelasti meidät kaikki!
Elina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Toki tämän viestiketjun perusteella oletan hänelläkin olevan nykyään jonkinlaisia mielenterveysongelmia, joihin hän tarvitsee ammattilaisen apua, kära vän. Nuo poppaskonstiapulaiset kun tuppaavat olemaan useimmiten huijareita.
Karin
Ja mun mielenterveyttäni sähän et ala analysoimaan!
Jaana
Löysin mahtavan häälahjan Kallelle ja Larille. Aamu oli mukana sitä kattelemassa kun puhuttiin äideistämme.
Silja
Ismo tuli käymään kaupalla, otti kassasta rahaa ja lähti. Mihin se niin kipeesti raaha tartti?
Roosa
Ois kyl kiva iteki päästä Kallen ja Larin häihin, mut Sergei on edelleen kateissa ja mua huolettaa et onks se taas sotkeutunu johonkin. Taigan vein taas äidille.
Peppi
Kävin katsomassa Nellaa vankilassa. Ihan hyvin se näytti siellä pärjäilevän. Nyt aion viettää ihanaa iltaa karhuni kanssa...
Eva
Aloitan nyt yhteistyön tämän toisen entisen poliisin kanssa. Hain kylläkin jo työpaikkaa vakuutusyhtiöstä, mutta mokasin haastattelun. Meillä on tämän toisen entisen poliisin kanssa yhteisiä tuttujakin. Työkeikat vaikuttavat sitä paitsi mielenkiintoisemmilta kuin mitä tuolla vakuutusyhtiössä olisi.
Miki