Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Mä vannon että mä en Noelia ampunut. En mä pystyis sellaseen!
Elina
Hyvä että ne tytöt joutuvat telkien taakse! Saisivat pysyäkin siellä!
Matin äiti
Vai on Noelia ammuttu. Mun on nyt pakko puhua jollekin. Mä soitan Monicalle.
Camilla
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun Silja ja Saku tulevat Suomeen niin kaikki kyllä järjestyy. Pullon korkki pysyy kiinni. Voisin alkaa taas työstämään uutta kirjaa.
Maaritti
Pullon korkin kiinni pysymisestä otan lisää selvää palkkaamani yksityisvakoojan avulla, kära vän.
Karin
On kyllä jännää tulla Pihlajakadulle vuosien jälkeen. Mutsin kohtaamista en kyllä odota innolla.
Saku
Mitä helve ttiä? Ismo ja Lasse pridessa? Ei herran jumala. Noinko pahasti ne on menny sekaisin niiden puppelien hääsuunnittelusta?
Kari
Uusi ystäväni Luukaskin tulee mukaan Prideen. Olemme nyt kesätöissä uudessa pizzeriassa.
Janne
Määkin saattasin tulla piipahtamaan pridessa. Ehkä pyydän Jutan mukaan.
Iida
Joo ei taideta tässä mihinkään prideen päästä.
Viola ja Mira
Onko henki vielä läsnä tässä keskustelussa?
Ulla
Henki! Tule esiin ja mene rauhassa valoon!
Ulla
Ei tässä olla samppanjaa vielä niin paljoa otettu että henkiä näkyisi.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä olla samppanjaa vielä niin paljoa otettu että henkiä näkyisi.
Dahlia
Nyt tuolla Karin ja Sallan talossa on oikea henki! Se voi piiloutua mukaan myös tähän keskusteluun!
Ulla
Nyt selvisi, että Larilla on ollut känninen yhden yön juttu Luukaksen kanssa.
Janne
Sinne Prideen taitaa ilmestyä enemmänkin Pihlajakadulta tuttua porukkaa.
Juoruakka
Pihlajakatulaisethan voisi pitää ihan oman marssinsa kun kaikki paitsi ehkä joku Kari on tulossa sinne.
Heli
Monicalle soitettu. Meillä on tapaaminen. Toivottavasti ei nyt kerro kenellekään heräämisestäni. Luotan kyllä häneen.
Camilla
Ismo vai Lasse. Siinä vasta pulma.
Jutta
Sää on huono, mutta tunnelma on korkealla.
Juoruakka
Sairaalaan tuotiin ammuttu mies henkihievereissä. Kyllä tämäkin mies saadaan kuitenkin pelastettua ja poliisit ilmestyivät jo sairaalaan tutkimaan tapausta. Kovasti näitä puukotuksia, ampumisia ja yliajoja täällä Pihlajakadun ympäristössä on ollut.
Kalle