Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Jos tuo juoruakka ei jätä rauhaan niin teen siitä rikosilmoituksen.
Eva
Voi Miki, koitas nyt selvitä. Mä en ehdi nyt auttaa.
Susu
Päästään tänään vihdoin kotiin sairaalasta.
Kalle ja Lari
Vierailija kirjoitti:
Haukuttiin tänään Maarit ihan lyttyyn. Tilanne meinasi riistäytyä käsistä, mutta paikalla sattui sattumalta olemaan Lumijoki-niminen poliisi, joka puuttui tilanteeseen. Maarit ei edes pyytänyt anteeksi tekojaan. En ymmärrä, miten Ilkka on ikinä langennutkaan Maarittiin. Ilkalla taitaa kyllä olla nyt korona. Oireet alkoivat kotimalla autossa.
Kristiina
Anteeksi minulle tuntematon henkilö, mutta onko tuo ilmeisesti miehesi myös jonkin sortin alkoholisti? Olen vapaa-ajallani katsonut Youtubesta viime päivinä videoita jostain Kristo Päivinen-nimisestä alkoholistimiehestä, joka on langennut myös Maarittiin hänen ja hänen entisen aviomiehensä Jukan eron jälkeen. Taitavat alkoholistit vetää toisiansa puoleensa.
Mvh, Maaritin etäinen tuttava Karin Ekholm
Mitä te tongitte mun menneisyyttä?
Maaritti
Kauanko meidän pitää vielä olla täällä mökillä? Ei vettä, ei sähköjä, ei lämpöä...
Nella, Viola ja Mira
Mukavaa kun Kalle ja Lari pääsivät sairaalasta kotiin ja voivat paljon paremmin. Vein oven taakse makkaravoileipiä ja pullaa ja puhuttiin pitkään puhelimessa.
Ismo
En ymmärrä tätä sekoilua. Tein viisi uutta raskaustestiä ja kyllä olen raskaana. Se joku tyyppi, joka soitti ja väitti sekaannuksesta ja että en olisikaan raskaana oli joku huijari. Kuulostikin kyllä ihan Susulta. Kävin jo lääkärissäkin ja kyllä olen ollut koko ajan raskaana. Pitää taas yrittää sopia Mikin kanssa. Joo, joo klamydiakin on.
Eva
Lähdetään perjantaina aamulla Lindan kanssa Monacoon katsomaan formulakisaa ja promoamaan Taalasbisseä. Onneksi en sitten myynytkään näitä lippuja. Salla on yhä vihainen, enkä ole nähnyt Sallaa sen jälkeen kun Salla häipyi Thaimaasta. En edes tiedä, missä Salla on.
Kari
Ismo, lähtisitkö ulos joku kerta?
Pipsa
Siis mitäköhän toi Eva taas säätää?
Linda
Kari poikaseni, unohda Salla ja keksity Lindaan!
Ulla
Lähden viikonlopuksi Monacoon. Siellä on korkeatasoisia seurapiiritapahtumia.
Dahlia
Jouduin nyt sairaalaan ja tiputukseenkin. Susulle ilmoitettiin, mutta vain nauraa. Kuulemma näin rajut haittavaikutukset tulee antibiooteista vain harvoin.
Miki
Onneks on jo torstai. Ehkä huomenna päästään Kallen kanssa viettää kunnollista viikonloppua.
Lari
Rakastaakohan Henrik mua oikeesti?
Daniela
Miki ei vastaa vieläkään. Olen soittanut jo monta kertaa.
Eva
Että Miki jaksaa häiritä mua. Eikö se ymmärrä että mä en ehdi?
Susu
Meillä alkaa olla ruoka loppu. Toiskohan joku pian meille jotain?
Nella, Viola ja Mira
Minä en ole tehnyt mitään rikollista!
Maaritti