Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Olemme tilanneet netistä sen, mikä jäi aikaisemmin ostamatta. Lari haluaisi pleikan, mutta siihen en suostunut. Ollaan jo ihan kunnossa, mutta täysin ei kuitenkaan olla toivuttu. Joudutaan olemaan vielä saikulla ja kotona.
Kalle
Huomenna aamulla Lindan kanssa Monacoon ja paluu myöhään sunnuntai-iltana.
Kari
No niin, uusin kirjani tämän talon elämästä on valmis. Enää en tee sitä virhettä että antaisin Karinin koelukea sen. Onneksi minulla on muita, LUOTETTAVIA ystäviä olemassa.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa olla ruoka loppu. Toiskohan joku pian meille jotain?
Nella, Viola ja Mira
Iso hirvipaisti on siellä pian.
Lasse
Kiitti pappa. Miten siellä päässä menee? Näyttääkö siltä että päästään pian pois täältä?
Nella
Miks Aino on niin ilkee mulle!?
Daniela
Pihlajakadulla sataa nyt vettä.
Juoruakka
Siis ei uskois tätä Pihlajakaduks kun on ollu niin hiljasta.
Eva
No voisko joku pitää jotain ääntä!?
Seppo
Vierailija kirjoitti:
Lähden viikonlopuksi Monacoon. Siellä on korkeatasoisia seurapiiritapahtumia.
Dahlia
Oj! Voisinpa käväistä siellä itsekin tapaamassa paikallisia tuttaviani. Vihdoin jotain minunkin tasoni tapahtumia järjestetään sielläkin! Nämä Naantalin korkeimman tasoiset seurapiiritapahtumat ovat paikallisten koko ikänsä Naantalissa tai lähiseudulla asuneiden suomenruotsalaisten seurapiirien väsyneet kuppikuntajuorut Naantalin kylpylässä.
Karin
Tämä Monaco on outo paikka. Kalja on kallista, enkä päässyt VIP-tiloihin Taalasbissen t-paidassa. Ilmaiseksi on tarjolla vain shamppanjaa, vaikka suomalainen mies haluaa kaljaa. Kukaan ei ole kiinnostunut Taalasbissestä. Päästiin kyllä Lindan tutun veneelle, mutta tarjolla ei ollut kaljaa, eikä makkaraa.
Kari
Sainpas hyvää palautetta uudesta kirjastani. Tiesin että OIKEISIIN ystäviin voi luottaa. Nyt vain teksti kustantajalle!
Maaritti
Susu ei ole käynyt katsomassa.
Miki
Kotona taitaa olla tosiaan poissa kun tietyt tuntemukset ja tarpeet ovat palanneet.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Kotona taitaa olla tosiaan poissa kun tietyt tuntemukset ja tarpeet ovat palanneet.
Kalle
Korona siis
Vierailija kirjoitti:
Susu ei ole käynyt katsomassa.
Miki
Kuinka monta kertaa se pitää sanoa että mulla on kiireitä? Pyydä se Evasi sua sinne katsomaan.
Susu
Jaahas. Mainokseni esitettiin näköään juuri televisiossa.
Kalle
Kalle oli kyllä hyvä mainoksessaan. En mä kyllä muuta odottanutkaan. <3
Lari
Iso hirvipaisti on siellä pian.
Lasse